Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tässä maailman tilanteessa tradenomi voi päästä töihin?

Vierailija
16.09.2025 |

Olen merkonomi ja tradenomi, minulla on kokemusta lähinnä "yleispätevistä" toimistotöistä ja jonkun verran kirjanpitokokemusta tilitoimistosta, mutta sieltä sain juuri Yt-neuvotteluissa lähteä. Mihin ihmeeseen voin hakea tai päästä töihin? Kun mihinkään ei pääse, eikä niitä työpaikkoja vaan ole.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl iin myyjäksi ja aika pian voi edetä esihenkilöksi, jos sitä Lidl n hektistä tahtia jaksaa.

HR voisi työllistää. 

Paikkakunnan vaihto. Pienissä kaupungeissa ja kunnissa on pulaa koulutetuista työntekijöistä.

Hr on tosi kilpailtu vaihtoehto, eli ilman kokemusta/harjoitteluja yms voi olla vaikea päästä ensimmäiseen työpaikkaan kiinni. Nimimerkillä kokemusta on...

Vierailija
82/83 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny työmarkkinatorin avoimissa työpaikoissa hr paikkoja, joissa ensin palkaton työharjoittelujakso. Ja liekö edes varmaa alkaako työ ollenkaan harjottelun jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, jonka lapsi parhaillaan opiskelee: On tärkeää hankkia alan/alaa liippaavaa työkokemusta jo opiskeluaikana! Työharjoittelut (vaikka palkattomana) ja alan kesätyöt (vaikka toiselle paikkakunnalle kesäksi asumaan, jos työ sitä vaatii).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä