Puukottajaa rautakangella torjunut mies tuomittiin törkeästä pahoinpitelystä
Alfa-pvp:tä käyttänyt mies puukotti kolmea. Mies kertoi kuulleensa ääniä, jotka käskivät häntä satuttamaan toisia ihmisiä.
Mies yritti puukottaa myös neljättä miestä, joka taas pahoinpiteli tekijän rautakangella.
Kommentit (30)
Asun stadissa ja nykyään on pakko kantaa teräasetta mukana. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää lyödä kunnes ei enää liiku.
Precis, den som anfaller tappar i samma sekund alla rättigheter. Bäst är det om den anfallna lyckas göra slut på anfallet med den första åtgärden för att skada sig möjligast lite, eller inte alls. Om anfallaren dör på kuppen, bör det helt och hållet vara anfallarens och dennes anhörigas problem. Ingen annans.
Bara annhålningae får det utmanas att atributer saknas nör kulten kan utvecklas
Tuomio tuli varmaan koska kohde oli ri kastaja...
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä nyt sellainen työperäinen vai mikä?
Ilmeisesti! Mut hei, me tienataan tällä!
Tottakai on työperäinen, kun on jo työllistänyt valtavan lauman ihmisiä.
Ei mitään merkitystä. Tapan ihan jokaisen ihmisen joka käy minun kimppuuni. Minä en osaa tapella hellästi.
Minä torjun semmoisen " veittiallanin" lyömällä sitä keinutuolilla. " Hätävarjelun liioittelua". Sakot, kuhmukorvauksi ja, ymmärrättäkköö...tää erestä löytyy... !""
Etelä-pohjanmaalla on sanonta että on parempi olla kolmen tuomittvana kuin kuuden kannettavana. Pätee hyvin tähän tapaukseen. Itsepulustusta tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on työperäinen, kun on jo työllistänyt valtavan lauman ihmisiä.
Mitäs se Keskisarja sanoikaan, että tänne tulee porukkaa jotka järjestää töitä kirurgeille... ja myös poliiseille, lakimiehille, tuomareille.
Ei näköjään saa edes itseään puolustaa. On se Suomen laki kumma. Rikollisia suojellaan. Ja rapsutetaan leuan alta sekä annetaan tikkari ettei tuu paha mieli.