Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarinaani.. ja taas yksi opetus....

22.09.2008 |

Nii.. lapsettomuutta takana vuosia.. viimeisin "raskaus" 2003.. joka päättyi kesken. Siitä asti yritystä.

No. nyt oli menkat myöhäs, rinnat pinkeet yms (kuviteltuja) oireita.

Tein dbest (ent. acon) testillä testauksen. Sain selkeen "roskisplussan".. ei ees "haamu" vaan kaks tummaa viivaa, ja tiedän ettei testejä pitäs katella 3-5 min myöhemmin.

Testejä tein kolme, sama tulos. No.. hehkutin miehelle joka oli seittämännessä taivaassa. Ja.. nyt sitte..päivä sen jälkee menkat alkoi. Eli.. todellakin, olin ennen sitä mieltä, ettei testit näytä viivan viivaa ilman hormonia virtsassa, mutta tää opetti ettei ikinä saa tutkia testejä "roskiksen" kautta :_|

Eli.. pessimisti ei pety.. sillä linjalla jatketaan :(

Plussaonnea muille

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä vahva usko nimittäin siihen että ei sitä viivaa tule ilman raskaushormonia!

Onko vuoto normaalia isompaa ja kivuliaampaa...? Jos niin veikkaan keskenmenoa. R-testin pitäisi näyttää vielä viikon päästäkin plussaa jos näin on..

Harmi juttu joka tapauksessa, joten voimia teille paljon!

Vierailija
2/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mie itekin kovasti epäilin. Yksityisen gyne oli kuitenki toista mieltä kun kävin tarkistuksessa. Ja FSH tason tulokset tuli, jotka otettiin ennen tätä episodia, se oli 10,1. Julkinen puoli sanoi että mihinkää hoitohommiin ei rueta.. ?:| .. Ilmoittivat jopa kirjeitse että tää on tässä..tuli lievästi sanottuna pommina. Menin täysin sekaisin :( -- No.. ke kuulen tän kierron FSH tason, onko tosiaan näin. Oon siis 31 v....

Kiitos tsempeistä :) :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, että teillä kävi noin kurjasti!

Mä en kuitenkaan itse kokemukseni perusteella luottaisi Aconin (tai minkään muunkaan testin) roskisplussiin. Itse en juuri testejä ole katsellut testiajan jälkeen, mutta viimeisimmässä hoidossa (IVF tuoresiirto) jätin piruuttani Aconin testin heittämättä roskikseen ja testin kuivuttua siihen tuli ihan selvä testiviiva kontrolliviivan lisäksi.

Samana aamuna kävin veritestissä joka oli aivan yksiselitteisen negatiivinen. Ei siis alkuraskauden keskenmenoa tai edes kiinnittymisyritystä.

Jätän siis jatkossa testit tutkimatta testiajan jälkeen. Turhaa toivoa herättää nuo haamut tai vahvemmatkin viivat. Itselläni kyllä aina plussa on tullut testiajan sisällä (kokemusta kemiallisesta raskaudesta ja kohdunulkoisesta).

Toivottavasti teillä tärppäisi kuitenin onnellisesti pikapuoliin!

Vierailija
4/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä piti vielä kommentoida

Julkinen puoli sanoi että mihinkää hoitohommiin ei rueta.. ?:| .. Ilmoittivat jopa kirjeitse että tää on tässä.

Eli millä perusteilla teitä ei hoitoon oteta? Jos noin kauan on yritystä ja tuloksena vain yksi km, niin eiköhän teillä olisi oikeus hoitoihin!?

Vierailija
5/5 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakko" oli pysytellä hetki taustalla.. oli jokseenki liikaa suru puserossa (oma napa..)

Nii.. no, siis itkuissa ollessa jäi kirjoitamatta seuraavaa:

Mulle kokeiltii 2004 stimulaatiota, mutta vaste oli surkea. Ja erottuani exmiehestä, ja tavattuani viimein ihmisen joka toivoo lapsia ja jonka kanssa haluaisin/voisin perheen perustaa, asia tuli uudelleen ajankohtaiseksi. No, mulla on ollu jonkin aikaa FSH vain noususuhdanteessa. Ja tuomio oli sitte tää, ettei julkinen halua enää yrittää.. vetoaa 2004 vuoden huonoon vasteeseen. Eli ei edes ota huomioon, että olin surkeassa kunnossa silloin, lähes anorektinen, henkisesti rikki ex-miehen toiminnan takia. Hän ei silloin edes loppujenlopuksi halunnut lapsia, kertoi hoitojen jälkeen. No anyway, julkinen vetoaa vaan siihen että vaste oli huono, thats it.

No, menimme yksityiselle viimeviikolla ja ne ei myöskää antanu mahdottoman hyvää toivoa, mutta sanoi että kannattaa yrittää. Mulle on ihan sama, sanooko ne vain rahasta niin (tuskin) mutta mä olen ehdottoman valmis yrittään.

Joskus tuntuu ihmeelliselle, että juuri kun kaikki olisi kohdallaan, tulee joku romuuttava asia eteen.

Mutta hei.. plussasäteitä kaikille.. ehkä voisin kirjoittaa johonki teidän ketjuun joilla hoidot menossa :)?