Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia muistoja teillä on edesmenneestä anopista?

Vierailija
16.09.2025 |

Mulla vaan positiivisia. Oli sellainen huolehtija ja auttavainen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin mukavia, joten jää kertomatta. Muuttui täysin miehensä kuoltua ja löysi ei niin kivan uuden. Siinäpä parivaljakko.

Vierailija
2/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun anoppi kuollut? Mitä helvettiä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava alkoholisti

Vierailija
4/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on anopilla ja kaljapullolla? Molemmat on parhaimmillaan pöydällä kylmänä ja avattuna.

Vierailija
5/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jakautunut persoona. Piru ja enkeli vuoron perään. 

Vierailija
6/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mun anoppi kuollut? Mitä helvettiä?!

Onnittelut.

Vierailija
7/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämieluisia muistoja. Onneksi kuoli vuosikymmeniä sitten. Ei ollut elämässäni kuin 7-8 vuotta.

Vierailija
8/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin appivanhemmat liian varhain. Olivat kuten tyttärensä hienoja ja fiksuja ihmisiä. 

Vierailija
9/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini oli auttavainen ja lapsirakas. Pidin hänestä, kunhan ensin ennakkoluuloistamme pääsimme. Minun äidinkieleni on suomi, hänen ruotsi, mutta puhui hyvää suomea. Hän on kuollut jo kauan sitten.

Vierailija
10/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin appivanhemmat liian varhain. Olivat kuten tyttärensä hienoja ja fiksuja ihmisiä. 

Sama. Surin anopin kuolemaa enemmän kuin eroa puolisostani, siis hänen pojastaan. Ihailin anoppiani ja kiinnyin häneen syvästi.

Vierailija
11/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavannut häntä koskaan.

Vierailija
12/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäoikeudenmukainen lapsiaan, lapsenlapsia ja miniöitä/vävyjä kohtaan eli oli ne kultaiset suosikit, ne joiden apu kelpasi ja sitten ne inhokit. Kohteli ihmisiä oman mieltymyksensä mukaan, vaikka joku suosikki olisi ollut millainen kuzipää tahansa ja inhokki hyvä kiltti ihminen. Harmi että käytöksensä on periytynyt ainakin muutamille. T. Inhottu miniä

Vierailija
13/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä häntä. 

Vierailija
14/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuva, haavoittuvainen narsisti. Arvosti enemmän sitä miltä asiat näyttivät kuin sitä mitä ne olivat. Aiheutti lapsilleen mielenterveyshäiriöitä: yksi teki avustetun itsemurhan ja kaksi veti niin paljon aineita että lähti henki.

Vierailija
15/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosi minua ensihetkestä alkaen eikä välimme vuosikymmenien jälkeenkään olleet hyvät. 

Vierailija
16/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnaton ikävä ihanaa ja suurisydämistä ihmistä. En koskaan unohda. Monia ihania hetkiä sain viettää hänen luonaan, välimatka vain liian pitkä että harvoin nähtiin. Itse nuorena menettänyt äitini, sain korvaavan tilalle. Ihanin muistoni hänestä: Eräs joulu hänen luonaan, tiskasin ruokailun jälkeen astioita ja hän tuli ja otti minut halaukseensa ja sanoi: 2 poikaa olen saanut ja aina toivonut tyttöä itselleni ja nyt vihdoin olen sen itselleni saanut💞😢. 

Vierailija
17/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäoikeudenmukainen lapsiaan, lapsenlapsia ja miniöitä/vävyjä kohtaan eli oli ne kultaiset suosikit, ne joiden apu kelpasi ja sitten ne inhokit. Kohteli ihmisiä oman mieltymyksensä mukaan, vaikka joku suosikki olisi ollut millainen kuzipää tahansa ja inhokki hyvä kiltti ihminen. Harmi että käytöksensä on periytynyt ainakin muutamille. T. Inhottu miniä

Tämä, ja omain oli lisäksi marttyyrikuningatar, mutta oikeesti ihmine joka halus hallita kaiken ja kaikkia

Vierailija
18/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhosi minua ensihetkestä alkaen eikä välimme vuosikymmenien jälkeenkään olleet hyvät. 

Oma anoppi on vielä elossa, mutta mua inhosi, ja sen kyllä vuosien ajan näytti, vaikka ei olisi pitänyt aihetta olla. Jännä juttu, että alkkis ja narsissi vävyt ovat erittäinkin mieleisiä, sekä 2 muuta miniää jotka näyttävät naamaansa vain harvoin, eikä hekään mitään maailman mukavimpia ole. Minä kuitenkin olen ollut se ei toivottu! Nykyään anoppi jo vanhana ja sairaalloisena on yrittänyt minua lähentyä, mutta olen pitkävihainen enkä oveaan avaa. 

Vierailija
19/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa on 🤦

Vierailija
20/23 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elossa on 🤦

Hanki lähestymiskielto!