Puoliso ei enää halua seksiä
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Seksiä ei ole ollut vuosiin. Yritän halia, koskettaa, hipsuttaa tai ehdottaa suoraan, mutta mies vetäytyy aina noista tilanteista. Kun kysyin suoraan, hän sanoi että lasten myötä miehillä testosteronitasot tippuu eikä sitten enää haluta samalla tavalla kuin ennen. Enempää aiheesta ei olla puhuttu. Nuorin lapsemme on 3 v, esikoinen 5 v. Olemme molemmat kroonisesti väsyneitä lasten myötä, joten senkään vuoksi ei varmasti nappaa. Mutta kaipaisin läheisyyttä ja myös seksiä. Haluaisin tuntea itseni halutuksi. Nykyään tuntuu, että olen puolisolle vaan tylsä ja epäviehättävä perheenäiti.
Vertaistukea ja hyviä neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (94)
Luultavasti tämä on näitä miehiä, jotka ovat vain "tyytyneet" johonkin naiseen ja nyt riittää, että ap häärii taloudenhoitajana.
Meillä samanikäiset muksut ja lähes viiskymppinen mieheni käy muhun kuumana kuin teinipoika ensimmäiseen tyttöystävään... Itellä oli hormonitoiminta vähän vtutallaan eikä pitkään aikaan tehnyt pahemmin mieli, mut nyt on "tapahtunut jotain" ja panettaa muakin koko ajan. Toki noi lapset ja härdelli vaikuttaa sitten panohalujen toteutumiseen, mut eniwei, kivaa on!
Muuten käydään muuallatyydyttämässä tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Muuten käydään muuallatyydyttämässä tarpeet.
Nii jos nainen ei siis anna ni sit, tai jos se on ruma niiku tässä tapauksessa
Kokeillaan samoja vastauksia joita mies saisi tässä tilanteessa:
1. oletko hoitanut oman osuutesi kotitöistä?
2. et voi odottaa että mies on mina pystyssä kun tulet kotiin, sun tulee tehdä töitä saadaksesi hänet lämpiämään
3. koska olet viimeksi hemmotellut miestäsi?
4. Seksi ei ole ihmisoikeus
5. Hyvää seksiä haluaa aina, se mitä sinulla olisi tarjolla ei ole hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan samoja vastauksia joita mies saisi tässä tilanteessa:
1. oletko hoitanut oman osuutesi kotitöistä?
2. et voi odottaa että mies on mina pystyssä kun tulet kotiin, sun tulee tehdä töitä saadaksesi hänet lämpiämään
3. koska olet viimeksi hemmotellut miestäsi?
4. Seksi ei ole ihmisoikeus
5. Hyvää seksiä haluaa aina, se mitä sinulla olisi tarjolla ei ole hyvää.
seksi on ihmisoikeus parisuhteessa! Saatatan apina vihervassari feministi.
Hitto miten typerää porukkaa täällä on vinkumassa vaan omaa halua ja nautintoa!
Edelleen kuten yksi tossa jo aikaisemmin kirjoitti, niin ei seksi ole mikään perusoikeus joka on mulle mulle ja se kuuluu mulle
Ap:n täytyy vain nyt päättää mikä on merkityksellistä elämässä. Jos seksi on ykso asia, niin suosittelen eroa. Itse sinnittelin ihan turhaan seksittömässä liitossa ja heitin vuosia hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n täytyy vain nyt päättää mikä on merkityksellistä elämässä. Jos seksi on ykso asia, niin suosittelen eroa. Itse sinnittelin ihan turhaan seksittömässä liitossa ja heitin vuosia hukkaan.
Vain naisia vihaava siittäjä voi ajatella näin. Olet kuvottava!
Olen M55. Viimeksi kuluneen kalenterivuoden aikana seksiä kerran, toukokuussa. Vaimoni sairastaa. Ymmärtäähän sen, ettei tee mieli. Mutta on tämä raskasta.
No jos olet seksuaalisesti aktiivinen ja kumppanisi pihtaa vuodesta toiseen niin onhan se ihan helvetistä. Tiedän mistä puhun kun olen ollut aina hyvin voimakkaasti seksuaalinen ihminen ja 40 vuotta ollut naimisissa naisen kanssa joka ei piittaa seksistä pätkääkään, suostuu siihen joskus ja jouluna ja joo, nyt joku vääräleuka toteaa, että tarjoat niin huonoa seksiä ettei naisesi siihen innostu. Olen yrittänyt tehdä vuosikymmenet kaikki hänen ehdoillaan ja kysellyt ,miten minun pitäisi toimia, että hänelle kelpaisi? Ei vastausta ihmiseltä joka sanoo ettei ole esim koskaan masturboinut. 30 vuotta toivoin, että oikeasti kaunis ulkonäöltään kuin seksiin tehty naiseni oppisi tykkäämään petipuuhista, mutta ei ja noin 10 vuotta sitten luovutin ja tyydyin siihen, että hulluksi tulisin ilman omaa kättä. Mikäli saisin ajassa takaisin ja tietäisin mitä tuleman pitää niin eroisin vaimostani ennen kolmen lastemme tekoa. Lasten syntymän jälkeen koin velvollisuudekseni pysyä liitossa ja toivoin, että jossain kohtaa tuo seksikin alkaa suhteessamme toimimaan, mutta turhaan. Nyt olen 65 vuotias ja omat halut ja kyvytkin on jo vähän niin ja näin niin kyllä vituttaa osin hukkaan heitetty elämä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kuten yksi tossa jo aikaisemmin kirjoitti, niin ei seksi ole mikään perusoikeus joka on mulle mulle ja se kuuluu mulle
Jestas mitä typeriä haluttomia täällä on vinkumassa.
Hyvä kiihkeä seksi on kahden kauppaa. Se on parasta silloin kun molemmat nauttii.
Halukas-haluton yhdistelmä ei vain toimi. Kumpa vain olisin se tajunnut 10 vuotta aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naisia vihaava siittäjä voi ajatella näin. Olet kuvottava!
Voi voi raukkaa. Lähtikö pihtarilta mies karkuun? :D
Täällä on joki harvinaisen katkera joukkue hiekkapluja ja/tai inceleitä purkamassa pahaa oloaan. Ihmettelen vain miksi heidän pitää trollata seksipalstalla, jos sitä seksiä ei ylipäätään ole.
Niin tässä, kuin monessa muussa vastaavan aiheen ketjussa on aika joukko haluttomia, joiden on tietysti hyvä huudella kun eivät tiedä miltä tuollainen tuntuu.
Itse nauvon nykyään eroamaan heti, jos on pidempään kärsinyt puolison haluttomuudesta. Meillä on tämä yksi elämä läytössä. Miksi haaskata se haluttoman kanssa kituuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä, että se oma nautinto ja nautinnon halun alle uhriutuminen on lähtökohtaisesti väärin. Ja vielä olet perheen äiti!
Tärkeämpää on nyt keskittyä niihin lapsiin ja perheen hoitamiseen eikä vaan siihen että oh kunhan vaan saisin nussia
Tervetuloa todellisuuteen elämässä paljon muuta mistä nauttia.
Seksi ei ole mikään perusoikeus joka kuuluu asap kaikille
Ei ole ei, mutta miksi heittää elämä hukkaan pihtarin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta seksi on kivaa ja yksi iso voimavara parisuhteessa. Jos itsellä on paljon haluja, niin ei kannata olla suhteessa ihmisen kanssa, jolle seksi ei ole tärkeä asia. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joki harvinaisen katkera joukkue hiekkapluja ja/tai inceleitä purkamassa pahaa oloaan. Ihmettelen vain miksi heidän pitää trollata seksipalstalla, jos sitä seksiä ei ylipäätään ole.
Joo huomasin. Sama siittäjistä ja tuotantoeläimistä puhuva mesoaja kuin parissa muussakin ketjussa av-puolella.
70% tod näk trolli, 30% tod näk joku vaikea mt-tapaus.
Minkäs teet... ei ylläpito voi siivota keskustelua niin, että ainoastaan "oikeat" mielipiteet tulevat julki. Tekstin perusteella on mahdotonta arvioida, onko postaaja provo vai yksinkertaisesti vaan hullu/tyhmä. Hulluilla ja tyhmilläkin on oikeus mielipiteeseen.
Vaimo ei ole antanut puoleen vuoteen ja silloinkin varmaan säälistä. Onneksi on terveet kädet ja ex. Meillä seksi on aina ollut hyvää vaikka muuten ei yhteen sovittu. Vaimo saa olla ihan rauhassa. Jos seksi toimisi meillä olisi hieno elämä.
Juurikin näin. Naisen tehtävä on tarjota se sekikkyys ja seksin halu