Lue keskustelun säännöt.
pitäisikö huolestua itsestään?
10.04.2007 |
Olen lopen kypsä mieheeni ja hänen vanhempiinsa ja toivon mielessäni, että he kuolisivat - onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia ajatuksia ?
123
Kommentit (3)
Kaikki niitä ajattelee, ainakin joskus harvoin ja hiukan aikaa. Itsekin tunnustan joskus ajatelleeksi, mutta onneksi ajatella saa, ne ei tapa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ajatukset tulee yhä vaan useammin ja useammin!
Mietin että mitä uusi elämä toisi tullessaan. Ja tiedän, aivan törkeää ja p***** ajattelua, ansaitsisin itse kuolla!