Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua asunnon valinnassa!!

Vierailija
10.04.2007 |

Eli meille on tarjottu vuokra-asuntoa Helsingista, Viikista ja Kumpulasta.

Muuttamassa siis mina ja 3 lasta, 3, 5 ja 10v. viikissa ois nelio 85 nelioo ja kumpulassa kolmio 65.5 nelioo. Viikin asunto uusi, kunpulan remontoitu. Aloitan koulun katilo opistolla, joten kumpulasta on n. kilometri kouluun. Viikista ois bussimatka. Vuokra menis suurinpiirtein samaan asumistuen jalkeen. Nyt pahkailen etta kumman asunnon ottaisin. Kumpi on mukavampaa aluetta lasten kanssa? Minkalaiset koulut? En ole koskaan asunut Helsingissa, joten en tieda naista alueista mitaan. Kumpi on tarkeampi, koulun laheisyys vai neliot? Kumpaan sina muuttaisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää helpottaisi, kun sinun ja lasten koulut olisivat kaikki lähellä. Täällä kestää yllättävän kauan mennä paikasta toiseen ruuhka-aikoina!



Kumpula on myös hyvien kulkuyhteyksien päässä ja suht rauhallinen, kaunis alue.

Vierailija
2/6 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikki on landea. Kumpulasta suhteellisen lyhyt matka joka paikkaan. Kumpulan uimala on kesällä ihana, just remontoitukin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maauimala on kesällä yliveto.

Vierailija
4/6 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tilaa kaipaa kuitenkin.

Vierailija
5/6 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset Kumpulaan vartissa pyörälläkin. Viikki on ihanaa seutua lasten kanssa. Lehmät laiduntavat ym. ja silti esim. Itäkeskuksen kauppiohin pääsee 10 minuutissa bussilla.

Vierailija
6/6 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulasta en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän