Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Allergiset: Onko sinullakin ollut poikkeuksellisen tukkoinen kevät?
10.04.2007 |
Olen atoopikko ja siitepölyallergikko.
Kulunut kuukausi ollut aivan kauheeta, aamuin illoin Kestineä ja kortisonia iholle pitkin päivää.
Silmiä kutittaa ja nenä tukossa.
Kohtalotovereita?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enkä voi edes raskauteni takia tänä keväänä lääkitä itseäni kuten yleensä.
Alue: Aihe vapaa
tuplalääkitys ja lisäksi antibioottikuuri menee nyt. aika tylsää.