Nyt selvitetään tämä asia: mitä noloa on läppäkotelossa?
Kommentit (37)
Mulla on läppäkotelo ja en mäkään ymmärrä miksi se olisi nolo. Usein näen läpättömiä käyttävillä näytön lasin säröillä, mulla ei ole koskaan mennyt rikki, vaikka pudottelen puhelinta aika useinkin.
Se on meille vanhoille tohelokäsille hyvä vaihtoehto. Puhelimessa panssarilasi ja puhelin lompakkokotelossa. Meidän täytyy itse ostaa ihan omalla rahalla uusi, jos puhelin rikkoutuu, äitiä ja isää ei enää ole.
Ilman koteloa se luuri on niin liukas, että putoaa kun kaivaa sen taskusta. Pock Socket taas on hankala juuri siksi kun se puhelin pitää mahtua taskuun.
Nää on kulttuurisia asioita.
Yhtä hyvin voisi kysyä että mitä noloa on siinä, että mies pukeutuu mekkoon. Tai mitä noloa on siinä, jos naisella on viikset.
Kukaan ei ole vielä osannut vastata.
Tässä pohdittavaa tälle illalle.
Ensin joku puhui hihnassa tai narussa kaulalta roikkuvasta läppäkotelosta. Yhtäkkiä oli vain läppäkotelo.
Ei mitään. Noloa on enemmänkin kuvitella jonkun tuollaisen tyhjänpäiväisen asian olevan noloa. Ei tän ikäisenä enää kiinnosta, mitä nuoriso kokee noloksi.
Läppäkotelo on ihan ok varuste siinä missä rollaattori, liukuestetohvelit tai pyörillä vedettävä ruudullinen ostoslaukkukin. Sopii iäkkäälle vanhukselle oikein mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Noloa on enemmänkin kuvitella jonkun tuollaisen tyhjänpäiväisen asian olevan noloa. Ei tän ikäisenä enää kiinnosta, mitä nuoriso kokee noloksi.
Tuntuu kiinnostavan kaikista tuohtuneista kommenteista päätellen 😂
Minulla myös kotelo, koska vaihdan puhelinta hyvin harvoin, enkä halua, että lasi hajoaa ja joudun ennenaikaisesti hankkimaan uuden.
Vierailija kirjoitti:
Läppäkotelo on ihan ok varuste siinä missä rollaattori, liukuestetohvelit tai pyörillä vedettävä ruudullinen ostoslaukkukin. Sopii iäkkäälle vanhukselle oikein mainiosti.
Tietyssä iässä sitä alkaa tekemään asioita helpoimman kautta, vaikka se jonkun mielestä olisi noloa. Kyllä minäkin teininä kuljin ilman pipoa kun se on noloa, nyt en enää viitsi paleluttaa itseäni vaan laitan pipon päähän jos on kylmä. Se on aikuisuutta ja vaikka en ole vanhus niin ihan sama, jos pidät minua nolona kun teen elämästäni helpompaa. Aika monet nuoretkin käyttää nykyisin nastoja kengissä talvisin, sekin on ihan vanhus juttu että ei halua liukastua kadulla.
Ei ole ainakaan yhtä noloa kuin mopolla keuliminen tai renkaiden poltto.
Ikinä tullut mieleenkään, että mun puhelimen läppäkotelo olisi jotenkin nolo😆. Just vielä tilasin kaksi uutta läppäkoteloa, kun korttitaskut löystyy käytössä.
Tämähän on loistavaa kaikille ikiteineille erottua vanhemmasta ikäluokasta(an) olla käyttämättä koteloa. 50v voi huoletta uskotella olevansa nuori vielä.
Tarkoittaa sitä, että puhelimen omistaja on yli 55-vuotias. Nuoremmilla niitä ei ole.
Mulla oli edellisessä puhelimessa läppäkotelo mutta se kului niin rutaleen näköiseksi etten ottanut sellaista nykyiseen puhelimeen. Kyllä on puhelin lipsahtanut kädestä ja kerran lensi asfaltille, josta lasissa naarmu muistona, mutta vielä sentään toimii ok.
Edelliseenkin puhelimeen tuli ylä- ja alapäätyihin ruhjeita läppäkotelosta huolimatta.
Ei mitään. Joku nuorisolainen, tai sellaiseksi itsensä tunteva, sekoilee palstalla.