mies pissasi lapsen vaippaan
Meillä on kylpyhuonerempan takia vessa pois käytöstä. Yläkerrassa kyllä on toimiva vessa, mutta mies oli päättänyt ottaa lapsen vaipan ja kusta sen päälle. Nyt on kusinen vaippa lapsen hoitopöydällä + varmaan puolet kylppärin lattialla. Minun vissiin pitää siivota tämä.
Kommentit (26)
Laita mies siivoamaan jälkensä ja naura päälle! Ei tuota kannata turhan vakavasti ottaa.
Sinä kai teillä siivoat? Vaippa ei ime aikuisen ihmisen virtsan määrää. Ei ole miehesi vika se, että kaikki ei mahtunut vaippaan.
Voi voi sua. Ehtisit kuitenkin palstaileen kiireiltäsi
Siivouspalvelut myöhässä t. miehesi
No nyt on kyllä tärkeintä ensin avautua täällä ja miettiä et: mun pitää varmaan siivota toi. Anna sen ensin imeytyä saumoihin ja pese vaikka ens kesänä klo 18.
Ootko tosissasi tuollaisen miehen kanssa joka sikasotkee ja jättää sen siihen? Ei saa edes muovipussiin vaippaa? Mikä kriteeri sulla on parisuhteissa, pidä se korkeammalla.
No niin tämä AP aloitus. Joko se synnyttäminen työpaikalla ja maraton raskausviikolla 38 on toteutunut? Vai miten se yllätys raskaus meni? Nyt sitten taloremppa ja mies. Mies sitten kusi vaippaan, mitäs keksit seuraavaksi? Olisiko lapset unohdettu päivähoitoon? Päästäänkö jo mummu ja rollaattori osioon,siellä ne vaipat on käytössä. Tylsiä päivä taas AP!
Vierailija kirjoitti:
Laita mies siivoamaan jälkensä ja naura päälle! Ei tuota kannata turhan vakavasti ottaa.
Se pitää ottaa kuolemanvakavasti. Onko mies 3 vuotiaan tasolla pissimässä, jos ei itse siivoa jälkiä. Vai ei pysty.
Tässä näkee taas suomalaisen naisen tason.
Oli varmaankin juonut lasten pillimehut, ja halusi korvata tilanteen näin.
Vierailija kirjoitti:
Repesin täysin!
Toivottavasti siitä, että pesäpallomaila tungettiin sun perseeseen ilman liukkaria
Jätä se sika!