Miksihän Jamie Lee Curtis piti lyhyitä hiuksia nuorena
Kun katsoo häntä tuossa Halloweenissa pitkähiuksisena, niin hänellähän on tosi paksut, ilmeisesti luonnonkiharat hiukset jotka sopivat hänelle uskomattoman hyvin, oikein asennetukka! Hänhän on jo 6-kymppinen eli yleisen käsityksen mukaan hänelle ei pitäisi sopia pitkä tukka, mutta niin vaan sopii 👌👌👌
Kommentit (15)
Olen aina pitänyt häntä vähemmän kauniina kuin muita elokuvatähtiä, mutta tuo harhakäsityshän on johtunut hänen lyhyestä hiustyylistään, josta en ole koskaan tykännyt. Tässä kuva hänestä nuorena pitkillä hiuksilla, ei voi muuta sanoa kuin että hänhän on ollut KAUNIS!
https://static.wikia.nocookie.net/warner-bros-entertainment/images/e/e0…
AP
Kyllä jamie on edelleen lyhyt hiuksinen. Elokuvassa peruukki.
Miksi ihmeessä jokaisen tulisi muokata ulkonäköään jonkin geneerisen kauneusihanteen mukaiseksi?
What! Tämäkö peruukki? https://media.breitbart.com/media/2021/09/jamieleecurtis5-640x480.jpg
Onpa kyllä aidon näköinen! No joka tapauksessa sopii hyvin💓
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jokaisen tulisi muokata ulkonäköään jonkin geneerisen kauneusihanteen mukaiseksi?
Pitikö tämäkin nyt kääntää negatiiviseksi? 😁Tottakai jokainen päättää omasta hiustyylistään itse, tuo sinun saarnasi oli pelkkää jeesustelua. Kyllähän me naiset mietitään miestenkin kohdalla vastaavaa, eli että miksi joku on kasvattanut pitkät hiukset tai risuparran, kun on ollut komeampi kaljuna sänkinaamana jne jne.
AP
Vierailija kirjoitti:
Koska hänen nuoruutensa aikaan lyhyt tukka oli kuuminta hottia
Ja se sopii hänelle paremmin kuin pitkät hiukset. On joitakin naisia, jotka vain kaunistuvat lyhyissä hiuksissa. Halle Berry on Jamien ohella yksi näistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt häntä vähemmän kauniina kuin muita elokuvatähtiä, mutta tuo harhakäsityshän on johtunut hänen lyhyestä hiustyylistään, josta en ole koskaan tykännyt. Tässä kuva hänestä nuorena pitkillä hiuksilla, ei voi muuta sanoa kuin että hänhän on ollut KAUNIS!
https://static.wikia.nocookie.net/warner-bros-entertainment/images/e/e0…
AP
No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se sopii hänelle paremmin kuin pitkät hiukset. On joitakin naisia, jotka vain kaunistuvat lyhyissä hiuksissa. Halle Berry on Jamien ohella yksi näistä.
En väitä etteikö lyhyet sovi Jamielle, mutta pitkät sopivat hänelle yhtä hyvin.
Hallesta olen täysin samaa mieltä, hänelle lyhyt hiustyyli on paljon parempi kuin pitkä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Berry ehkä ei ihan niin kamala lyhyillä hiuksilla kuin nainen yleensä. Mutta ei se silti parempi ole.
True Lies filmissä Iso Arskaa panettaa, vaan ku ei ala seisoon!
Koska halusi. Samasta syystä Dolly Parton hankki neljän litran utareet.
Oliko muita tyhmiä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tämäkin nyt kääntää negatiiviseksi? 😁Tottakai jokainen päättää omasta hiustyylistään itse, tuo sinun saarnasi oli pelkkää jeesustelua. Kyllähän me naiset mietitään miestenkin kohdalla vastaavaa, eli että miksi joku on kasvattanut pitkät hiukset tai risuparran, kun on ollut komeampi kaljuna sänkinaamana jne jne.
AP
En minä mieti tuollaista. Mä mietin esim: miten voi noin tyhmä ihminen olla olemassa?
suuret rinnat
olen paljon miettynyt ovatko aidot
Vierailija kirjoitti:
True Lies filmissä Iso Arskaa panettaa, vaan ku ei ala seisoon!
Jamie Lee:llä tosi upea vartalo True Liesin aikaan, kun tanssi arskalle.