Mies, mikä on tärkein ominaisuus naisessa, josta kiinnostutte vakavassa mielessä.
Olen pinnallinen ja minusta tärkein ominaisuus on hyvä ulkonäkö.
M 40v.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heikkona pitkätukkaisiin naisiin.
Olen heikkona hyvännäköisiin, puheliaisiin kestäviin eroottisiin miehiin. Rehellisyys ehdoton. Kaikki kerrotaan puolin ja toisin. Luottamuspula aiheuttaa inhon.
Hiukset voi olla pitkät kuin intiaanilla, polkka, lyhyt muotoiltu, siili, kaljupää.
Kaikki kokeiltu, kun kriteerit kohdillaan.
Homopierahdus.
nelinkertainen impeys ainahi nyt ekkana tarvisi olla plikalla; miehenkoskematon, koopiikinkoskematon, tatunkoskematon ja sheiverinkoskematon. J aikää toki vähintään 35
Selluliitiä, luomia ja karvaa ja jotain viatonta rosoihoitumaa tartteis olla kautta linjan, sellaiseen kroppaan ei tuu kiusaus töhertää voimaannussanoja eikä taruolentoja
Mieshistoria olisi hyvä tietää. Jos siellä on ollut paljon lyhyitä jopa vain yhdenyönsuhteita, niin yhteistä tulevaisuutta ei ole.
Jähmettyy ja alistuu eikä ala huutamaan tai riehumaan. Pysyy myös hiljaa koston pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Mieshistoria olisi hyvä tietää. Jos siellä on ollut paljon lyhyitä jopa vain yhdenyönsuhteita, niin yhteistä tulevaisuutta ei ole.
Pikemminkin päinvastoin. En ala mitään kokematonta kouluttamaan.
Tärkein on se että tykkää antaa ja saada itsekkin
IDIOOTTI 😅
surcimus maximus