Mies, mikä on tärkein ominaisuus naisessa, josta kiinnostutte vakavassa mielessä.
Olen pinnallinen ja minusta tärkein ominaisuus on hyvä ulkonäkö.
M 40v.
Kommentit (28)
Ompa tyhmä kysymys! Tottakai syvällisyys on tärkeintä, kun 25 senttinen mahtimelani tarvitsee tarpeeksi syvän ja samalla napakan pimpsukan, kurkkusen tai annelin.
Silmää miellyttävä ulkonäkö on tietysti yksi asia, mutta sillä ei pötkitä pitkälle, jos on esim. vittumainen luonne, tyhmä, elämänkoululainen, feministi jne.
1. ulkonäkö, 2. luonne, 3. muut resonoivat asiat, kuten tiukka pimppi ja halukkuus seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ompa tyhmä kysymys! Tottakai syvällisyys on tärkeintä, kun 25 senttinen mahtimelani tarvitsee tarpeeksi syvän ja samalla napakan pimpsukan, kurkkusen tai annelin.
You are my hero.
Luonne ja ulkonäkö molemmat lämmin, hellä, pehmoinen.
Naisellinen olemus, lempeä luonne ja savuttomuus.
Minä en alkaisi tapailla naista, jos tällä ei ole pitkät hiukset
Nykyisin menen seksi edellä. Esimerkiksi varmistan jo ennen ensimmäistäkään tapaamista että nainen pitää aidosti anaaliseksistä. Jos seksipuoli toimii sitten voi niitä muita ominaisuuksia mietiskellä. Tuhlasin 10 vuotta elämästäni tapailemalla ihmisiä joiden kanssa lopulta seksi ei toiminut kun oli niin erilaiset mielihalut sen suhteen
Mukava ja kiltti. Antavainen ja iso alasin!
Naisellinen ja kiltti. Ei ruskeita lapsia. Hyvänmakuinen ja taitava pillu.
Kemiat, sen jälkeen kaikki näyttää kauniilta. Jos ja kun kemiat kolahtaa, niin siinä ei paljoa kysellä mieliteitä kun ei ole enää omissa käsissä rakastuminen. Aivot sammuttaa ekaksi loogisen ajattelun ja järkeilyn, joten siinne hävisi ne etukäteisaatimukset ulkonäöstä jne.. Tämän ymmärtää jokainen joka on edes kerran rakastunut kunnolla. Se on niin ihmeellinen asia, ettei sitä ymmärrä vuosien jälkeenkään. Tästä keskusteltiin vaimon kanssa vähän aikaa sitten, eikä kumpikaan oikein ymmärrä miten me päädyttiin elinikäiseen suhteeseen kun alunperin ei ollut mitään yhteistä ja mutta hetkessä ajatuksia myöten kaikki yhteistä. Ei osannut vaimokaan sanoa. Kysyi vielä, että miten uskalsin alkaa heti suutelemaan jos kerran olin ujo? Sanoin ettei mitään käsitystä vieläkään mitä kävi. Hyviä perusteluita on helppo keksiä jälkeenpäin. Itse ainakin olin ekat 10v aivan rakkauden sumussa. Joten ei ole aina omissa käsissä vaikka niin voisi kuvitella.
Kiinnostun kaunottaresta aina samalla tavalla, olipa mieleni vakava, leikkisä, tai mitä muuta tahansa. Kiinnostukseni herättää nuori, hoikka, tatuoimaton, feminiini kaunotar, joka paljastelee jotakin, jotenkin. Muita kaunottaren tärkeitä ominaisuuksia, kuten nöyryys ja tottelevaisuus, ei ole mahdollista siinä kiinnostumisvaiheessa luotettavasti arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen ja kiltti. Ei ruskeita lapsia. Hyvänmakuinen ja taitava pillu.
Tärkeintä on tuo, ettei ole ruskeita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostun kaunottaresta aina samalla tavalla, olipa mieleni vakava, leikkisä, tai mitä muuta tahansa. Kiinnostukseni herättää nuori, hoikka, tatuoimaton, feminiini kaunotar, joka paljastelee jotakin, jotenkin. Muita kaunottaren tärkeitä ominaisuuksia, kuten nöyryys ja tottelevaisuus, ei ole mahdollista siinä kiinnostumisvaiheessa luotettavasti arvioida.
Ikävä vain, että ulkonäkö rapistuu vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vain, että ulkonäkö rapistuu vuosien saatossa.
Vastasin siihen mitä kysyttyttiin.
Sinä ulvahdit aivan muusta asiasta.
On sinut ulkonäkönsä ja kroppansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On sinut ulkonäkönsä ja kroppansa kanssa.
Silloin kiinnostut ryhävalaasta tai wanhusnaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen heikkona pitkätukkaisiin naisiin.
Olen heikkona hyvännäköisiin, puheliaisiin kestäviin eroottisiin miehiin. Rehellisyys ehdoton. Kaikki kerrotaan puolin ja toisin. Luottamuspula aiheuttaa inhon.
Hiukset voi olla pitkät kuin intiaanilla, polkka, lyhyt muotoiltu, siili, kaljupää.
Kaikki kokeiltu, kun kriteerit kohdillaan.
Olen heikkona pitkätukkaisiin naisiin.