Aloitin small talkin harrastamisen, ja naisten reaktiot on kyllä järkyttäviä kenelle tahansa
Mutta miehet osaa ottaa rennosti ja tulee juttuun parilla sanalla tai lauseella mukaan. Miksi naisten kommunikaatiotaidot ovat näin surkeat, että vastineeksi saa näkymätöntä keskisormea?
Kommentit (83)
Jos yhdeksän kymmenestä miehestä, joka tulee juttelemaan, on sarjaa outo hyypiö niin tuota, mitähän luulet?
Ne naiset yrittivät viestittää, etteivät halua nyt jutella kanssasi. Jos näin käy vain naisten kanssa, oletan sinun olevan heidän näkökulmastaan jotenkin epäilyttävä.
Luulevat että olet iskemässä vaikka olisit vain kohtelias ja ystävällinen.
No, jos 9/10 ei ole niin enpä ihmettele. Sääli.
Itsekin yritin ennen tuloksetta tervehtiä meidän pihassa vastaan tulevia naisia. Kunnes ikkunasta huomasin että he ei tervehdi edes toisiaan.
Jos se on joku hyvännäkönen mies ni mä kyllä tervehdin takas.
Nuoret tytöt ja naiset saavat aivan uskomattoman määrän ahdistelua ja kaikenlaisia selittäjiä riesakseen. He luulevat sinua sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko naiset tosiaan että tuttavallinen juttelu on iskemistä? Ei ihme jos ei vauvojakaan synny...
Voi kulta poika, tule vaan juttelemaan! Voidaan vaikka halata, jos siltä tuntuu. Kivaahan se vaan on.
Nuoret naiset jätät tietysti rauhaan, koska miehet häiritsee heitä jo ihan tarpeeksi, mutta minä voin sinun kanssa vähän supsuttaa. Ja iskumielessähän sinä et juttele, joten varmasti varttunutkin rouva kelpaa.
Irmeli, 85
Joko sinulla on tosi huono small talk, tai sitten teet sen niin, että se käsitetään iskuyritykseksi.
Voit tietysti olla myös epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko naiset tosiaan että tuttavallinen juttelu on iskemistä? Ei ihme jos ei vauvojakaan synny...
Koska se on. Aina jos olen ollut ystävällinen random-miehelle, sieltä on alkanut tulla kaikenlaista puhelinnumeron kysymistä ja ehdottelua. Ihan joka. ikinen. kerta. Älä selitä asiasta mistä et tiedä.
Sanoin tänään kaupan kassalla miehelle kiitos, kun hän laittoi kapulan ostostensa jälkeen. Hän katsoi minua 2 kertaa, kun olisin taivaasta tippunut ihme😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on. Aina jos olen ollut ystävällinen random-miehelle, sieltä on alkanut tulla kaikenlaista puhelinnumeron kysymistä ja ehdottelua. Ihan joka. ikinen. kerta. Älä selitä asiasta mistä et tiedä.
Sulla on kyllä ongelmat, varmaan pään sisällä ne suurimmat.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta poika, tule vaan juttelemaan! Voidaan vaikka halata, jos siltä tuntuu. Kivaahan se vaan on.
Nuoret naiset jätät tietysti rauhaan, koska miehet häiritsee heitä jo ihan tarpeeksi, mutta minä voin sinun kanssa vähän supsuttaa. Ja iskumielessähän sinä et juttele, joten varmasti varttunutkin rouva kelpaa.
Irmeli, 85
Minulla on myös aikaa. Olen vielä nuorekas ja nuorekkaat jututkin. Minulla on omat hampaat. Olen eläkkeellä.
T: Eila88v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä ongelmat, varmaan pään sisällä ne suurimmat.
Liika ystävällisyys miehille on ollut ongelmani. Ovat opettaneet, että ei kannata.
Naiset vastaavat mun small talkiini aivan ystävällisesti. Naisten käytöstavoissa ei kokemukseni mukaan ole mitään vikaa.
N50
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdeksän kymmenestä miehestä, joka tulee juttelemaan, on sarjaa outo hyypiö niin tuota, mitähän luulet?
Tässä kommentissa paistaa taas naisten negatiivisuus. Monta miestä on varmasti väistänyt luodin kanssasi.
Mites itse? Millainen hyypiö sinä olet? Jos yhdeksän kymmenestä juttelijasta on hyypiöitä niin eikös todennäköisempää ole että taidat itse olla se hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tänään kaupan kassalla miehelle kiitos, kun hän laittoi kapulan ostostensa jälkeen. Hän katsoi minua 2 kertaa, kun olisin taivaasta tippunut ihme😅
Voin luvata, että tuo mies muistaa sen vielä vuoden päästä. Itse saan, joskus kiitosta hyvästä työstä pomolta, kun projekti vietiin loppuun onnistuneesti ja siihen ne kiitokset jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on joku hyvännäkönen mies ni mä kyllä tervehdin takas.
Näin. Incel saa painua...
Hienosti laitoit esimerkkejä.