Millaisia ihmisiä säälit?
Mä säälin ennakkoluulosia ja putkinäkösiä ihmisiä,jotka tuomitsevat ja arvostelevat muita-Myös säälin tiettyjä ihmistyyppejä.
Kommentit (9)
Vaan tekevät suuria päätöksiä vain sen perusteella, kun uskovat että näin tulee yleisesti tehdä. Esim. otetaan ihan hirveitä asuntolainoja, kun ajatellaan että niin vaan nyt täytyy tehdä. Ollaan töissä ja annetaan itseä kohdella kuin pahaista orjaa työnantajan taholta, eikä puolustauduta mitenkään (kun on se kauhean iso asuntolaina)... Otetaan lainaa että päästään kerran vuodessa etelään lomalle, kun se kerran kuuluu yleisesti niin tehdä jne. jne.
joulu juostaan tukkaputkella suku läpi, ja mennään anoppilaan vaikka haluttais vaan perheen kesken viettää aikaa, mut ei uskalleta olla niinku haluttas ja näitä esimerkkejä löytyy
Tai no, lapsiorpoja, köyhiä lapsia, lapsia jotka eivät saa ruokaa, lapsia jotka elävät sodan keskellä, lapsia joista ei välitetä. Ylipäätään lapsia, ja yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ketään.
Tyhmät, kateelliset, yms. eivät mun sääliä ansaitse.
kaikki ystävät katoavat, kun ei heitä jaksa kuunnella. Katkerat ihmiset voivat imeä toiset kuiviin ja saada muutkin masentumaan.
säälin sellasia jotka paheksuu muiden elämäntapaa
..en ketään.. Taidan olla aika kylmäsydäminen.. Mua vaan ei vois vähempää kiinnostaa..
Ehkä jotain sairasta lasta korkeintaan.
No ehkä itseäni. Vähän.