Mistä et voi joustaa parisuhdemarkkinoilla?
Kertokaa mitä kriteerejä teillä on mistä ette voi joustaa.
Itse en usko että voisin seurustella minkään sortin uskovaisen kanssa, eli ateisti pitäisi kumppanin olla.
Kommentit (19)
Hygieniasta. Jos toinen ei pidä huolta itsestään ja on huono hygienia niin se on ei kiitos.
En oikein mistään. Olen mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tunnu riittävän sopivalta ja oikealta. Tästä syystä olenkin viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna ja se on minulle ihan ok.
Miehen pitää olla empaattinen, moraalittomaan mieheen en vaan voisi luottaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En oikein mistään. Olen mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tunnu riittävän sopivalta ja oikealta. Tästä syystä olenkin viettänyt pitkiä aikoja sinkkuna ja se on minulle ihan ok.
Juu ei yksinolossa ole vikaa. Mieluummin yksin kuin epäsopivan henkilön kanssa suhteessa.
Anaaliseksistä. Jos nainen ei ota ahteriin niin ei hällä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten pane miehiä suoraan kun homoseksistä tykkäät?
patriarkaalisen kulttuurin edustajaa en suostu edes harkitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten pane miehiä suoraan kun homoseksistä tykkäät?
En tykkää homoseksistä.
Miten anaaliseksi olisi homoseksiä? Onko pussaaminen homoseksiä kun homot sitä harrastaa?
Perusasioiden lisäksi vakava ylipaino on asia, jota en voi hyväksyä. Hänen ei tarvitse olla mallihoikka, mutta kun painoindeksi alkaa olla yli 30, niin se on, ei kiitos minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Otat varmaan myös ite ahteriin?
kumppanihistoriasta, jos se on liian iso (kaksinumeroinen tai suurempi luku), siinä on ei-valkoisia sekä rikollisia jännämiehiä niin yök, ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat varmaan myös ite ahteriin?
Tietenkin! Ahnaasti otankin.
En todellakaan voisi tapailla naista joka äänestää vihervasemmistoa ja niiden tuhoisaa ideologiaa
Ei tupakointia, ei pieniä lapsia.
Jos toinen puhuu parisuhdemarkkinoista, jätän väliin.
En mistään. Miksi joustaisin? Miehet voivat venytellä, taipuilla ja hypellä minun määräämiini asentoihin vaihteeksi. Hop hop jumppaamaan!
Lapset, tupakointi, matala koulutus (ei edes amk)