Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä et voi joustaa parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
14.09.2025 |

Kertokaa mitä kriteerejä teillä on mistä ette voi joustaa.

Itse en usko että voisin seurustella minkään sortin uskovaisen kanssa, eli ateisti pitäisi kumppanin olla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi olla ihastunut tai rakastunut ja miehen pitää olla hyvää seuraa, osata hallita itsensä ja elämänsä ja kohdella minua ja muita hyvin. Jos ei nämä toteudu, on paljon parempi olla yksin. 

Vierailija
42/46 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole poliittisen suuntautumisen suhteen mitään kriteereitä, vaikka kommenttipalstoilla tuleekin joskus olo, että ehkei persuus ole varsinainen plussa.

Tärkeintä on kuitenkin, että poliittisistakin valinnoistaan kykenee puhumaan rakentavasti ja kunnioittavasti. Uskon, että jotkut pystyvät. Ja jos olemme kumppanin kanssa ihan eri tilanteissa (toinen palkkatyössä, toinen yrittäjä), on täysin luonnollista, että äänestyskäyttäytymisemme on erilainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31. lisää toki

ehdottomia ehtoja joista en jousta

eli ei petä, ei ole väkivaltainen, eikä ole aiemmissa parisuhteissaan petellyt koska kertoo moraalikäsityksestä jos on jotain toista jo joutanut pettämään.

Ei häätöuhkaa ja asunnottomuutta.  Eräskin asuntohemmo ei saanut kämppää enää mistään. Eräs fiksu antoi mahdollisuuden, vaikka ymmärsi.

Vierailija
44/46 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakastumista voi säädellä. Hölömö.

Tarkoitat reikää ja tunteetonta mekaanista panemista. Lerssiä. 👉👌🏻

Vierailija
45/46 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntavat/hallinta. Ei riippuvuuksia, reilua ylipainoa, pikavippilainaa tms. 

Ulkonäkö tiettyyn pisteeseen asti, en vaan voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei sytytä ulkoisesti.

Luonne ja pään sisältö. Ei tarvitse olla olevinaan mikään jatkuvasti syvällisiä pohdiskeleva älykkö, mutten mitään ilmapäätäkään jaksaisi.

Ei ääri -mikään.

Jälkikasvu vähän riippuu tilanteesta. Jos nainen ja lasten isä saisivat junailtua niin, ettei minun tarvitse ottaa jotain vara-iskän roolia, maksaa heidän kulujaan jne. Ehkä. 

Vierailija
46/46 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaaliseksistä. Jos nainen ei ota ahteriin niin ei hällä mitään tee.

Miksi et sitten pane miehiä suoraan kun homoseksistä tykkäät?

En tykkää homoseksistä.

Miten anaaliseksi olisi homoseksiä? Onko pussaaminen homoseksiä kun homot sitä harrastaa?

Perseeseen veto on homoseksiä ja piste. Ja homot voi mennä håmåttamaan autiolle saarelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi