Mistä et voi joustaa parisuhdemarkkinoilla?
Kertokaa mitä kriteerejä teillä on mistä ette voi joustaa.
Itse en usko että voisin seurustella minkään sortin uskovaisen kanssa, eli ateisti pitäisi kumppanin olla.
Kommentit (46)
Minulla ei ole poliittisen suuntautumisen suhteen mitään kriteereitä, vaikka kommenttipalstoilla tuleekin joskus olo, että ehkei persuus ole varsinainen plussa.
Tärkeintä on kuitenkin, että poliittisistakin valinnoistaan kykenee puhumaan rakentavasti ja kunnioittavasti. Uskon, että jotkut pystyvät. Ja jos olemme kumppanin kanssa ihan eri tilanteissa (toinen palkkatyössä, toinen yrittäjä), on täysin luonnollista, että äänestyskäyttäytymisemme on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
31. lisää toki
ehdottomia ehtoja joista en jousta
eli ei petä, ei ole väkivaltainen, eikä ole aiemmissa parisuhteissaan petellyt koska kertoo moraalikäsityksestä jos on jotain toista jo joutanut pettämään.
Ei häätöuhkaa ja asunnottomuutta. Eräskin asuntohemmo ei saanut kämppää enää mistään. Eräs fiksu antoi mahdollisuuden, vaikka ymmärsi.
Ei rakastumista voi säädellä. Hölömö.
Tarkoitat reikää ja tunteetonta mekaanista panemista. Lerssiä. 👉👌🏻
Elämäntavat/hallinta. Ei riippuvuuksia, reilua ylipainoa, pikavippilainaa tms.
Ulkonäkö tiettyyn pisteeseen asti, en vaan voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei sytytä ulkoisesti.
Luonne ja pään sisältö. Ei tarvitse olla olevinaan mikään jatkuvasti syvällisiä pohdiskeleva älykkö, mutten mitään ilmapäätäkään jaksaisi.
Ei ääri -mikään.
Jälkikasvu vähän riippuu tilanteesta. Jos nainen ja lasten isä saisivat junailtua niin, ettei minun tarvitse ottaa jotain vara-iskän roolia, maksaa heidän kulujaan jne. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksistä. Jos nainen ei ota ahteriin niin ei hällä mitään tee.
Miksi et sitten pane miehiä suoraan kun homoseksistä tykkäät?
En tykkää homoseksistä.
Miten anaaliseksi olisi homoseksiä? Onko pussaaminen homoseksiä kun homot sitä harrastaa?
Perseeseen veto on homoseksiä ja piste. Ja homot voi mennä håmåttamaan autiolle saarelle.