Paras amk opiskella sairaanhoitajaksi ?
Kommentit (8)
Akateemiset hoitsut ovat vaimomatskua.
Jaa, minä opiskelin hetken aikaan Savonlinnassa sh:si ennen kuin vaihdoin kätilöksi Metropoliaan. Siihen aikaan Savonlinna vaati paljon laajempaa osaamista, kuin metropolia perushoidossa. Tosin metropolia taas anatomiassa ja fysiologiassa. (Kävin siis huvikseen uudestaan, en jaksanut hyväksi lukea.) Eli siis pointti on se, että niissä on kyllä eroja, mutta niin, että eri aineiden vaatimustasot voivat vaihdella hurjastikin.
Savonlinnassa tuskin on vain tätä uskomattoman hyvää opettajaa enää. Sen verran on aikaa minun opiskeluista. Hän oli aivan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä opiskelin hetken aikaan Savonlinnassa sh:si ennen kuin vaihdoin kätilöksi Metropoliaan. Siihen aikaan Savonlinna vaati paljon laajempaa osaamista, kuin metropolia perushoidossa. Tosin metropolia taas anatomiassa ja fysiologiassa. (Kävin siis huvikseen uudestaan, en jaksanut hyväksi lukea.) Eli siis pointti on se, että niissä on kyllä eroja, mutta niin, että eri aineiden vaatimustasot voivat vaihdella hurjastikin.
Savonlinnassa tuskin on vain tätä uskomattoman hyvää opettajaa enää. Sen verran on aikaa minun opiskeluista. Hän oli aivan mahtava.
Mutta yleisesti, jos olisi pakko valita, valitsisin pienemmän oppilaitoksen ja katsoin arvosteluja opettajista. Niillä on isoin merkitys oppimisen kannalta. Metropolia säästää hurjasti, jo minunkin aikana kurssien taso heikkeni älyttömästi.
Haluaisin erikoistua psykiatriaan ja päästä valmistumisen jälkeen psykiatriseen sairaalaan töihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Metropöljä kuulemma ihan ok
Mutta onko paljon ryhmätöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko paljon ryhmätöitä?
On. Nykyisin on kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin erikoistua psykiatriaan ja päästä valmistumisen jälkeen psykiatriseen sairaalaan töihin.
Ap
Jos haluat erikoistua psykiatriaan, niin sitten suosittelen sitä Metropoliaan. Ainakin minun aikana siellä oli uskomattoman hyvät psykiatrian opettajat. Anti mitä psykiatriasta sai, oli paras mahdollinen, mitä muista kursseista.
Kokemuksella voin sanoa, että myös Rovaniemellä ja Oulussa on ollut osa ihan hyviä. Nämä tosin jo iäkkäitä, en tiedä onko he enää tai kauan jatkaisi, jos olisi.