Stockmannin verkkokauppa - tuote loppunut varastosta
Onko muilla tätä nykyään että kun tilaa Stockmannin verkkokaupasta niin myöhemmin tulee viesti että tuote on loppunut verkkokaupasta ja eli ei voi toimittaa vaikka verkkokaupassa tuote näyttää olevan tilatessa ja sen jälkeen. Olen ihan helisemässä tämän verkkokaupan kanssa kun on nyt kolmas tilaus kuukauden - kahden sisällä että tulee näitä peruutuksia. Varsinkin kun tulee kiire etsiä tuote muualta kun ehdin jo nyt tilata huivin takkiin sopivaksi ja takki peruuntui. Tai että olin tilannut lahjaksi tuotteita ja osa peruuntui ja jouduin sitten loputkin sen takia palauttamaan. En tiedä miten näillä on varaa näin huonoa palvelua antaa,
Kommentit (20)
Sama homma käynyt itselleni. Ilmoitus loppumisesta tuli vielä vasta viikon kuluttua tilauksesta, kun aloin kyselemään toimituksen perään. En tilaa toista kertaa.
Stockmannilla on ehkä huonoin suomalainen verkkokauppa.
Tilasin tuotteen verkkokaupasta. Sieltä tuli heti perään soitto, että voin hakea tuotteen tavaratalosta vaikka heti. Menin tavarataloon, eivät kuulemma voineet antaa tuotetta, vaan se lähetetään minulle eri paikasta postilla. Seuraavana päivänä tuli taas sama soitto, että voin noutaa tavaratalosta, koska verkkokaupasta tuote loppu. Toisella hakuyrityksellä sain tuotteen.
Joo, aina kun on hyvä tarjous, niin "saatavilla vain tavarataloista", ei siis voi ostaa netin kautta.
Eli haluavat ihmisiä kauppaan ostoksille, jossa tätä "hyvää tarjousta" ei enää ole saatavilla.
Kusetusta koko homma. Ostaako sieltä vielä joku jotain? Kuin parempiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma käynyt itselleni. Ilmoitus loppumisesta tuli vielä vasta viikon kuluttua tilauksesta, kun aloin kyselemään toimituksen perään. En tilaa toista kertaa.
Näin juuri!
Vierailija kirjoitti:
Tilasin tuotteen verkkokaupasta. Sieltä tuli heti perään soitto, että voin hakea tuotteen tavaratalosta vaikka heti. Menin tavarataloon, eivät kuulemma voineet antaa tuotetta, vaan se lähetetään minulle eri paikasta postilla. Seuraavana päivänä tuli taas sama soitto, että voin noutaa tavaratalosta, koska verkkokaupasta tuote loppu. Toisella hakuyrityksellä sain tuotteen.
Minulla on myös tämä kokemus että ei pelaa yhteen tavaratalon kanssa.
Antaa olevinaan kuvan laadukkaana tavaratalona ja perusasiat laadullisesta toiminnasta ei pelaa.
Stockmannin verkkokauppa on käsittämättömän surkea niin valikoiman kuin toimitusten hitauden ja toimitusten epävarmuuden takia. Tilaan mieluummin Amazonista, Ebaystä, Temusta ym. ulkomaisista verkkokaupoista.
Stockmannille on käynyt vähän kuin jo useampi vuosi sitten taloushistoriaan edenneelle Anttilall;; Stockmmannilla on jäi pitkään huomaamatta, että maailma ympärillä muuttuu. Itseäni ei yllätä lainkaan. että sen kannattavuus on välillä sakannut todella pahasti.
Uskovainen mies
Miksi sinulla on aina kiire ostaa asioita? Taitaa olla vain shoppailuriippuvuus syynä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin tuotteen verkkokaupasta. Sieltä tuli heti perään soitto, että voin hakea tuotteen tavaratalosta vaikka heti. Menin tavarataloon, eivät kuulemma voineet antaa tuotetta, vaan se lähetetään minulle eri paikasta postilla. Seuraavana päivänä tuli taas sama soitto, että voin noutaa tavaratalosta, koska verkkokaupasta tuote loppu. Toisella hakuyrityksellä sain tuotteen.
Stocka ei soittele. Tarinasi on satu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on aina kiire ostaa asioita? Taitaa olla vain shoppailuriippuvuus syynä.
Et tainnut ymmärtää mitä kirjoitin. Jos huivi on tilattu ja takki peruuntuu niin silloin se takki pitää etsiä muualta ja ei voi tietää löytääkö enää omaa kokoa muualta. Ostaminen sinänsä on normaalia kuka sitä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin tuotteen verkkokaupasta. Sieltä tuli heti perään soitto, että voin hakea tuotteen tavaratalosta vaikka heti. Menin tavarataloon, eivät kuulemma voineet antaa tuotetta, vaan se lähetetään minulle eri paikasta postilla. Seuraavana päivänä tuli taas sama soitto, että voin noutaa tavaratalosta, koska verkkokaupasta tuote loppu. Toisella hakuyrityksellä sain tuotteen.
Stocka ei soittele. Tarinasi on satu.
Minulle henkilökohtaisesti ei ole koskaan soitettu mutta on lähetetty email tai sähköposti. Teksti menee aina samalla kaavalla: Hei X, joudumme saatavuusongelmien takia perumaan alla olevat tuotteet tilaukseltasi X. Pyrimme aina varmistamaan, että voimme toimittaa kaikki tilatut tuotteet, mutta aina emme siinä valitettavasti onnistu. Pahoittelemme tapahtunutta.
Joo, näin on käynyt, enkä enää tilaa sieltä mitään. Viimeksi keväällä yritin tilata mekkoa lapseni lakkiaisiin. Hyvissä ajoin. Tiesin mitä tilaan, tarvitsin siitä vain eri koon. No, sitä oli tavarataloissa ja verkkokaupan varastossa. Kunnes ei enää reilun viikon päästä ollutkaan, kun viesti tuli. Stockan verkkokauppa ei ole reaaliajassa. Eikä siellä ilmeisesti heti pakata verkkokauppatilauksia, vaan vasta sitten kun joku ehtii ja jaksaa ja sitten hups, tätä kaksi viikkoa sitten tilattua tuotetta ei enää olekaan.
Toimittavat mitä sattuu: jos tilaat sinisen paidan, tuleekin punainen. Osa tuotteista puuttui ja vasta kolmen yhteydenoton jälkeen puuttuva tuote oli lähetetty tavarataloon noudettavaksi, mutta tavaratalo ei koskaan lähettänyt saapumisilmoitusta. Täysin sattumanvaraista saako tilaamansa tuotteet ja millä aikataululla.
Miksi ostaa netistä................
Omassa tilauksessani kesti yli kuukausi. Hiusöljyä jota ei ollut Tampereella joten tilasin Helsingistä Tampereen liikkeeseen noudettavaksi. Ja kuukausi siihen meni, että lopulta sain tuotteen. Enpä tilaa toista kertaa.
Mulla on tainnut käydä hyvä tuuri, kun olen aina saanut kaikki tilaamani tuotteet Stockmannilta ja vielä ihan lyhyellä toimitusajalla.
Mulle on tullut väärä tuote, tosin se johtui siitä että tuotetiedoissa oli kahden eri tuotteen tiedot. Kuva oli eri kuin seloste. Arvoin sitten kuvan perusteella niin tulikin se seloste tuote. Sain pitää sen ilmaiseksi, mutta oli halpa tuote.
Stocka teki verkkokaupan niin myöhään, että jäi verkkokauppajunasta ja nyt yrittää sinne mukaan ilman osaamista tai näkemystä. Kepeät mullat vaan koko puljulle.