Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stockmannin verkkokauppa - tuote loppunut varastosta

Vierailija
14.09.2025 |

Onko muilla tätä nykyään että kun tilaa Stockmannin verkkokaupasta niin myöhemmin tulee viesti että tuote on loppunut verkkokaupasta ja eli ei voi toimittaa vaikka verkkokaupassa tuote näyttää olevan tilatessa ja sen jälkeen. Olen ihan helisemässä tämän verkkokaupan kanssa kun on nyt kolmas tilaus kuukauden - kahden sisällä että tulee näitä peruutuksia. Varsinkin kun tulee kiire etsiä tuote muualta kun ehdin jo nyt tilata huivin takkiin sopivaksi ja takki peruuntui. Tai että olin tilannut lahjaksi tuotteita ja osa peruuntui ja jouduin sitten loputkin sen takia palauttamaan. En tiedä miten näillä on varaa näin huonoa palvelua antaa,

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tainnut käydä hyvä tuuri, kun olen aina saanut kaikki tilaamani tuotteet Stockmannilta ja vielä ihan lyhyellä toimitusajalla.

Minulla oli ennen näin, oliko onnea vai mitä mutta jotenkin nyt osuu kohdalle vaan ongelmia tämän Stockmannin verkkokaupan kanssa. Suomessa ei vaan ole oikein muita kuin tämä ja Sokoksen verkkokauppa ( en ole tilannut koska näyttää niin huonolta). 

Vierailija
22/25 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Stockmannilla nää "verkkokauppatilaukset" hoitaa palvelupisteen henkilökunta. Aika ei vaan riitä ja esimiehen kommentti on ollut että teette sen minkä ehditte. Kyllä hävetti kun pitäis olla 2-3 vuorokauden toimitusaika mutta samat kamat saattoi lojua viikkoja takapöydällä kun ei vaan ehditty. Stockkahan ei ylitöistä maksa. Suuret pahoittelut puolestani mutta rivihenkilökunta ei ko toiminnalle mitään voi, jättäkää palautteet päälliköille. Mieluusti jopa lehtien yleisönosastoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt useita reklamaatioita Stockmannin verkkokaupasta ajanmittaan mutta ei ole ollut mitään vaikutusta.

Vierailija
24/25 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Stockalla töissä kodinosastolla, ja meidän "verkkokauppavarasto" niille tilauksille, jotka noudetaan tavaratalosta, oli omalla osastollani komero, jossa tuotteet olivat ilman logiikkaa milloin missäkin pakkauksessa (esim. Stockan muovikassissa) missä sattuu paikassa. Mitään hyllynumeroa, tilausnumerolla etsimistä, aakkosjärjestystä tms. ei ollut. Oli vain lappu teipattuna aina paketin tai tuotteen päälle ja siinä sitten luki asiakkaan nimi. Helpotti paljon kysyä asiakkaalta, mitä oli tilannut, niin pystyin tuotteen koon ja muodon perusteella yleensä suhteellisen nopeasti löytämään oikean. Mutta muistan kyllä joskus joulun aikaan etsineeni viisikin minuuttia oikeaa nyssäkkää ja lähettäneeni sitten kollegan katsomaan (joka onneksi löysi paketin), kun se varasto oli tupaten täynnä.

Vierailija
25/25 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tuotteen verkkokaupasta. Sieltä tuli heti perään soitto, että voin hakea tuotteen tavaratalosta vaikka heti. Menin tavarataloon, eivät kuulemma voineet antaa tuotetta, vaan se lähetetään minulle eri paikasta  postilla. Seuraavana päivänä tuli taas sama soitto, että voin noutaa tavaratalosta, koska verkkokaupasta tuote loppu. Toisella hakuyrityksellä sain tuotteen. 

Stocka ei soittele. Tarinasi on satu.

Minulle henkilökohtaisesti ei ole koskaan soitettu mutta on lähetetty email tai sähköposti. Teksti menee aina samalla kaavalla: Hei X, joudumme saatavuusongelmien takia perumaan alla olevat tuotteet tilaukseltasi X. Pyrimme aina varmistamaan, että voimme toimittaa kaikki tilatut tuotteet, mutta aina emme siinä valitettavasti onnistu. Pahoittelemme tapahtunutta.

Eli surkeaa on...