Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla 50v ja lapseton? Onko ollut sulla helppo elämä?

Vierailija
14.09.2025 |

Saa avautua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä! Nautin jokaisesta päivästä. Voisin tosiaan kuvailla, että elämäni on ollut helppoa. Osa siitä johtuu varmasti suoraan lapsettomuudesta (joka oli minulle jo lapsesta saakka itsestäänselvä asia intuitiivisella tasolla), osa epäsuorasti, tai muista tekijöistä, kuten mukavasta varallisuudesta sekä menestyksestä opinnoissa ja työelämässä. 

n51

Vierailija
2/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä! Nautin jokaisesta päivästä. Voisin tosiaan kuvailla, että elämäni on ollut helppoa. Osa siitä johtuu varmasti suoraan lapsettomuudesta (joka oli minulle jo lapsesta saakka itsestäänselvä asia intuitiivisella tasolla), osa epäsuorasti, tai muista tekijöistä, kuten mukavasta varallisuudesta sekä menestyksestä opinnoissa ja työelämässä. 

n51

Velaonnea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tyhjältä.

Vierailija
4/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ei tässä iässä enää pikkulapsiarkea jaksaisi, enkä usko että olisin kauhean hyvä teinien äitinä. 

Kun katsoo maailman nykymenoa, ainakaan ei tarvitse huolehtia heidän tulevaisuudestaan sitten. 

Vierailija
5/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei ole ollut helppoa ja siksi olen valinnut veluuden. En halunnut samaa paskaa omalle lapselleni.

Vierailija
6/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako senttiä sulla on jo kohdunsuu avautunut?

Vierailija
7/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme reilu viisikymppinen velapariskunta. Olemme onnekkaita, että löysimme toisemme, samoin ajattelevat, neljännesvuosisata sitten. Tiedä sitten, onko elämämme ollut helppoa, mutta on meillä tietysti ollut yksi ilon- tai huolenaihe vähemmän kuin lapsia tehneillä.

Vierailija
8/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvältä tuntuu. Elämä ei ole ollut helppoa, mutta se on ollut hyvin antoisaa. 

Vierailija
9/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut helppoa. En silti pystyisi selostamaan tähän pitkiä selityksiä. Ehkä pitää kirjoittaa kirja jos haluaa selittää.

Vierailija
10/11 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti harmittaa, etten lisääntynyt. Syy hieman naurettava. Arvelen, että minulla olisi ollut antaa lapselle hyvät geenit. Olen aika älykäs, tosi terve, pitkä, hoikka, nätiksi kuvailtu, paksuhiuksinen, lempeä nainen. 

Vierailija
11/11 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme reilu viisikymppinen velapariskunta. Olemme onnekkaita, että löysimme toisemme, samoin ajattelevat, neljännesvuosisata sitten. Tiedä sitten, onko elämämme ollut helppoa, mutta on meillä tietysti ollut yksi ilon- tai huolenaihe vähemmän kuin lapsia tehneillä.

Onnea velapariskunnalle!