Miltä tuntuu olla 50v ja lapseton? Onko ollut sulla helppo elämä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä! Nautin jokaisesta päivästä. Voisin tosiaan kuvailla, että elämäni on ollut helppoa. Osa siitä johtuu varmasti suoraan lapsettomuudesta (joka oli minulle jo lapsesta saakka itsestäänselvä asia intuitiivisella tasolla), osa epäsuorasti, tai muista tekijöistä, kuten mukavasta varallisuudesta sekä menestyksestä opinnoissa ja työelämässä.
n51
Velaonnea :)
Ihan ok. Ei tässä iässä enää pikkulapsiarkea jaksaisi, enkä usko että olisin kauhean hyvä teinien äitinä.
Kun katsoo maailman nykymenoa, ainakaan ei tarvitse huolehtia heidän tulevaisuudestaan sitten.
Elämäni ei ole ollut helppoa ja siksi olen valinnut veluuden. En halunnut samaa paskaa omalle lapselleni.
Montako senttiä sulla on jo kohdunsuu avautunut?
Olemme reilu viisikymppinen velapariskunta. Olemme onnekkaita, että löysimme toisemme, samoin ajattelevat, neljännesvuosisata sitten. Tiedä sitten, onko elämämme ollut helppoa, mutta on meillä tietysti ollut yksi ilon- tai huolenaihe vähemmän kuin lapsia tehneillä.
Erittäin hyvältä tuntuu. Elämä ei ole ollut helppoa, mutta se on ollut hyvin antoisaa.
No ei ollut helppoa. En silti pystyisi selostamaan tähän pitkiä selityksiä. Ehkä pitää kirjoittaa kirja jos haluaa selittää.
Minua oikeasti harmittaa, etten lisääntynyt. Syy hieman naurettava. Arvelen, että minulla olisi ollut antaa lapselle hyvät geenit. Olen aika älykäs, tosi terve, pitkä, hoikka, nätiksi kuvailtu, paksuhiuksinen, lempeä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olemme reilu viisikymppinen velapariskunta. Olemme onnekkaita, että löysimme toisemme, samoin ajattelevat, neljännesvuosisata sitten. Tiedä sitten, onko elämämme ollut helppoa, mutta on meillä tietysti ollut yksi ilon- tai huolenaihe vähemmän kuin lapsia tehneillä.
Onnea velapariskunnalle!
Tuntuu hyvältä! Nautin jokaisesta päivästä. Voisin tosiaan kuvailla, että elämäni on ollut helppoa. Osa siitä johtuu varmasti suoraan lapsettomuudesta (joka oli minulle jo lapsesta saakka itsestäänselvä asia intuitiivisella tasolla), osa epäsuorasti, tai muista tekijöistä, kuten mukavasta varallisuudesta sekä menestyksestä opinnoissa ja työelämässä.
n51