Onko odotettavissa, että vaihdevuosien myötä naisen himot vähenevät?
Vaimoni on 41-vuotias ja kärttää jatkuvasti seksiä. Eikö naisilla pian tuossa iässä ala vaihdevuodet? Jättääkö hän sitten minut rauhaan eikä tahdo enää seksiä niin paljon?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä vaimossa mättää ettet voi nussia sitä? Ihme kitinää. "Voi EIIII, vaimoni haluaa seksiä kanssani". Onpa kamalaa.
Sano tuo kaikille naisille, joita ärsyttää miesten liian suuret himot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa oo
Mielenkiintoista, että kun mies tekee tällaisen aloitteen, sitä alaspeukutetaan raivokkaasti ja vastaukseksi tulee tällaisia. Jos nainen valittaa miehen liiallisista himoista ja toivoo niiden vähenevän iän myötä, vastaanotto on suopeaa.
Kertoo siitä miten miehet yleensä täällä kirjoittavat eli lähinnä trollaavat. Sinun aloituksestasi tekee epäuskottavan sen lyhyys. Yleensä jos ihmisellä on oikea ongelma ja haluaa pohtia sitä täällä, hän avaa ja analysoi ongelmaa hieman syvemmin. Silloin vastaanottokin on pohtivampaa ja suppeampaa.
Mutta jos ongelmasi on oikea niin eipä siihen silti voi paljoa sanoa. Ei voi tietää etukäteen kenen halut laskevat iän myötä ja kenen ei, koskee sekä miehiä että naisia.
Ei tosiaan tarkkaan voi tietää kenellä halut vähenevät, mutta yksi vinkki on, jonka olen huomannut ihan elävässä elämässä. Naisilla, joilla halut on korreloineet voimakkaasti ovulaation kanssa, ne vaikuttavat useammin vähenevän vaihdevuosissa. Esim itselläni haluilla ei ole ollut mitään yhteyttä kuukautiskiertoon vaan olen aina ollut tasaisen halukas, myös vaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41-vuotiaana muka olisi jo vaihdevuodet. Jotkuthan saa silloin lapsenkin. Äidilläni oli vaihdevuodet vasta 52v.
Jep. Mun äitini teki mulle pikkuveljen ollessaan 45v. Vaihdevuodet alkoivat kun mutsi oli 54. Naurattaa koko aloitus.
Terveyskirjaston mukaan vaihdevuodet alkavat 40-60-vuoden iässä. Mikä aloituksessa on niin naurettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa oo
Mielenkiintoista, että kun mies tekee tällaisen aloitteen, sitä alaspeukutetaan raivokkaasti ja vastaukseksi tulee tällaisia. Jos nainen valittaa miehen liiallisista himoista ja toivoo niiden vähenevän iän myötä, vastaanotto on suopeaa.
Kertoo siitä miten miehet yleensä täällä kirjoittavat eli lähinnä trollaavat. Sinun aloituksestasi tekee epäuskottavan sen lyhyys. Yleensä jos ihmisellä on oikea ongelma ja haluaa pohtia sitä täällä, hän avaa ja analysoi ongelmaa hieman syvemmin. Silloin vastaanottokin on pohtivampaa ja suppeampaa.
Mutta jos ongelmasi on oikea niin eipä siihen silti voi paljoa sanoa. Ei voi tietää etukäteen kenen halut laskevat iän myötä ja kenen ei, koskee sekä miehiä että naisia.
Mitä muuta tietoa aloitukseen sitten olisi pitänyt lisätä? Miksi täytyisi jaaritella enempää kuin on tarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41-vuotiaana muka olisi jo vaihdevuodet. Jotkuthan saa silloin lapsenkin. Äidilläni oli vaihdevuodet vasta 52v.
Jep. Mun äitini teki mulle pikkuveljen ollessaan 45v. Vaihdevuodet alkoivat kun mutsi oli 54. Naurattaa koko aloitus.
Yksi kommentoija sanoo alla, että hän oli n. 44-vuotias vaihdevuosien alkaessa.
Seksi on parasta yli viisikymppisenä. Kun lapset muuttaneet kotoa pois. Vähemmän stressiä , enemmän rentoutta. Olen yli 60 ja todellakin seksi on nyt parempaa kuin nuorena.
Halut voi vähentyä jos äijä on passiivinen ukko jota ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskirjaston mukaan vaihdevuodet alkavat 40-60-vuoden iässä. Mikä aloituksessa on niin naurettavaa?
Linkki ja teksti missä sanotaan että alkaa 40 - 60v.
Vierailija kirjoitti:
Halut voi vähentyä jos äijä on passiivinen ukko jota ei kiinnosta.
No ei ole meillä vähentyneet, vaikka olen ollut passiivinen ukko.
Väittikö Ap, että 41-vuotiaana olisi jo vaihdevuodet?