Onko odotettavissa, että vaihdevuosien myötä naisen himot vähenevät?
Vaimoni on 41-vuotias ja kärttää jatkuvasti seksiä. Eikö naisilla pian tuossa iässä ala vaihdevuodet? Jättääkö hän sitten minut rauhaan eikä tahdo enää seksiä niin paljon?
Kommentit (30)
Se vaihtaa sut semmoseen mikä saa paikat taas kostumaan.
Mulla ainakin vaan kasvoi himot esivaihtarien myötä.
41v ei ole vaihdevuosi-ikäinen noin prosentuaalisesti laskettuna. Ei ole alkaneet mullakaan ja ainoa ero parikymppiseen minään on se, että panettaa vielä kovemmin kuin silloin. Jatkuvasti. Olen 44-vuotias.
Kyllä se siitä muutamassa vuodessa tasoittuu. Siihen saakka kannattaa antaa aina kun vaimo haluaa. Pidä myös itsesi tikissä, ruoka pöydässä ja koti siistinä niin ei tarvitse vaimon vaihtaa nuorempaan oriin.
Ei ole hävinnyt minnekään halut. Tykkään nuorista lihaksiiaisista miehistä.
Osta kumi gul...i..maailma ei ole pelkästään sex iä ..ympärillä tapahtuu Kauniita asioita.ällöttää tämä.ihmisten.ylisexuaaslisuus
41-vuotiaana muka olisi jo vaihdevuodet. Jotkuthan saa silloin lapsenkin. Äidilläni oli vaihdevuodet vasta 52v.
Häiden jälkeen naisen himot loppuu kokonaan ellei ole avioehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin vaan kasvoi himot esivaihtarien myötä.
Vaimoni himot tuskin voivat nykyisestä enää kasvaa. Mutta kamala ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa oo
Mielenkiintoista, että kun mies tekee tällaisen aloitteen, sitä alaspeukutetaan raivokkaasti ja vastaukseksi tulee tällaisia. Jos nainen valittaa miehen liiallisista himoista ja toivoo niiden vähenevän iän myötä, vastaanotto on suopeaa.
Sillä on esivaihdevuodet. Silloin mäkin olisin ollut naimassa yötäpäivää, miesparka oli ihan uuvuksissa. Varsinaiset vaihtarit ovat sitten tuoneet niin helvetillisen kasan kaikenlaisia ongelmia, että nyt ollaan molemmat uuvuksissa. Seksiä on kun molemmat jaksavat.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on esivaihdevuodet. Silloin mäkin olisin ollut naimassa yötäpäivää, miesparka oli ihan uuvuksissa. Varsinaiset vaihtarit ovat sitten tuoneet niin helvetillisen kasan kaikenlaisia ongelmia, että nyt ollaan molemmat uuvuksissa. Seksiä on kun molemmat jaksavat.
Millaisia ongelmia? Milloin ne alkoivat?
Vierailija kirjoitti:
41-vuotiaana muka olisi jo vaihdevuodet. Jotkuthan saa silloin lapsenkin. Äidilläni oli vaihdevuodet vasta 52v.
Jep. Mun äitini teki mulle pikkuveljen ollessaan 45v. Vaihdevuodet alkoivat kun mutsi oli 54. Naurattaa koko aloitus.
No mikä siinä vaimossa mättää ettet voi nussia sitä? Ihme kitinää. "Voi EIIII, vaimoni haluaa seksiä kanssani". Onpa kamalaa.
Olen 50+ . En halua parisuhdetta mutta on ihana maksullinen komea ihana rakastelija kun vaan soitan, haluja riittää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ongelmia? Milloin ne alkoivat?
Uniongelmia, nivelkipuja, vuotohäiriöitä. Googlaa, mulla on kokolailla koko setti ja osa jöi hormonikorvauksesta huolimatta. Taisin olla 44, mutta mulla on 3 vaihtareita aikaistavaa seikkaa: sterkka, 1 autoimmuuni ja 1 lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa oo
Mielenkiintoista, että kun mies tekee tällaisen aloitteen, sitä alaspeukutetaan raivokkaasti ja vastaukseksi tulee tällaisia. Jos nainen valittaa miehen liiallisista himoista ja toivoo niiden vähenevän iän myötä, vastaanotto on suopeaa.
Kertoo siitä miten miehet yleensä täällä kirjoittavat eli lähinnä trollaavat. Sinun aloituksestasi tekee epäuskottavan sen lyhyys. Yleensä jos ihmisellä on oikea ongelma ja haluaa pohtia sitä täällä, hän avaa ja analysoi ongelmaa hieman syvemmin. Silloin vastaanottokin on pohtivampaa ja suppeampaa.
Mutta jos ongelmasi on oikea niin eipä siihen silti voi paljoa sanoa. Ei voi tietää etukäteen kenen halut laskevat iän myötä ja kenen ei, koskee sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Osta kumi gul...i..maailma ei ole pelkästään sex iä ..ympärillä tapahtuu Kauniita asioita.ällöttää tämä.ihmisten.ylisexuaaslisuus
Minua taas ällöttää pennut jotka eivät osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa oo
Kertoo siitä miten miehet yleensä täällä kirjoittavat eli lähinnä trollaavat. Sinun aloituksestasi tekee epäuskottavan sen lyhyys. Yleensä jos ihmisellä on oikea ongelma ja haluaa pohtia sitä täällä, hän avaa ja analysoi ongelmaa hieman syvemmin. Silloin vastaanottokin on pohtivampaa ja suppeampaa.
Mutta jos ongelmasi on oikea niin eipä siihen silti voi paljoa sanoa. Ei voi tietää etukäteen kenen halut laskevat iän myötä ja kenen ei, koskee sekä miehiä että naisia.
Korjaan: vastaanotto on pohtivampaa ja suopeampaa. Damn you autocorrect.
Sulla mitään vaimoa oo