Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko odotettavissa, että vaihdevuosien myötä naisen himot vähenevät?

Vierailija
14.09.2025 |

Vaimoni on 41-vuotias ja kärttää jatkuvasti seksiä. Eikö naisilla pian tuossa iässä ala vaihdevuodet? Jättääkö hän sitten minut rauhaan eikä tahdo enää seksiä niin paljon?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään vaimoa oo

Vierailija
2/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtaa sut semmoseen mikä saa paikat taas kostumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin vaan kasvoi himot esivaihtarien myötä.

Vierailija
4/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v ei ole vaihdevuosi-ikäinen noin prosentuaalisesti laskettuna. Ei ole alkaneet mullakaan ja ainoa ero parikymppiseen minään on se, että panettaa vielä kovemmin kuin silloin. Jatkuvasti. Olen 44-vuotias.

Vierailija
5/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä muutamassa vuodessa tasoittuu. Siihen saakka kannattaa antaa aina kun vaimo haluaa. Pidä myös itsesi tikissä, ruoka pöydässä ja koti siistinä niin ei tarvitse vaimon vaihtaa nuorempaan oriin.

Vierailija
6/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hävinnyt minnekään halut.  Tykkään nuorista lihaksiiaisista miehistä.

Vierailija
7/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kumi gul...i..maailma ei ole pelkästään sex iä ..ympärillä tapahtuu Kauniita asioita.ällöttää tämä.ihmisten.ylisexuaaslisuus

Vierailija
8/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana muka olisi jo vaihdevuodet. Jotkuthan saa silloin lapsenkin. Äidilläni oli vaihdevuodet vasta 52v.

Vierailija
9/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiden jälkeen naisen himot loppuu kokonaan ellei ole avioehtoa.

Vierailija
10/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vaan kasvoi himot esivaihtarien myötä.

Vaimoni himot tuskin voivat nykyisestä enää kasvaa. Mutta kamala ajatuskin.

Vierailija
11/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitään vaimoa oo

Mielenkiintoista, että kun mies tekee tällaisen aloitteen, sitä alaspeukutetaan raivokkaasti ja vastaukseksi tulee tällaisia. Jos nainen valittaa miehen liiallisista himoista ja toivoo niiden vähenevän iän myötä, vastaanotto on suopeaa.

Vierailija
12/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on esivaihdevuodet. Silloin mäkin olisin ollut naimassa yötäpäivää, miesparka oli ihan uuvuksissa. Varsinaiset vaihtarit ovat sitten tuoneet niin helvetillisen kasan kaikenlaisia ongelmia, että nyt ollaan molemmat uuvuksissa. Seksiä on kun molemmat jaksavat.

Vierailija
13/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on esivaihdevuodet. Silloin mäkin olisin ollut naimassa yötäpäivää, miesparka oli ihan uuvuksissa. Varsinaiset vaihtarit ovat sitten tuoneet niin helvetillisen kasan kaikenlaisia ongelmia, että nyt ollaan molemmat uuvuksissa. Seksiä on kun molemmat jaksavat.

Millaisia ongelmia? Milloin ne alkoivat?

Vierailija
14/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41-vuotiaana muka olisi jo vaihdevuodet. Jotkuthan saa silloin lapsenkin. Äidilläni oli vaihdevuodet vasta 52v.

Jep. Mun äitini teki mulle pikkuveljen ollessaan 45v. Vaihdevuodet alkoivat kun mutsi oli 54. Naurattaa koko aloitus.

Vierailija
15/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä vaimossa mättää ettet voi nussia sitä? Ihme kitinää. "Voi EIIII, vaimoni haluaa seksiä kanssani". Onpa kamalaa.

Vierailija
16/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ .   En halua parisuhdetta  mutta on ihana maksullinen komea ihana rakastelija  kun vaan soitan, haluja riittää....

Vierailija
17/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ongelmia? Milloin ne alkoivat?

Uniongelmia, nivelkipuja, vuotohäiriöitä. Googlaa, mulla on kokolailla koko setti ja osa jöi hormonikorvauksesta huolimatta. Taisin olla 44, mutta mulla on 3 vaihtareita aikaistavaa seikkaa: sterkka, 1 autoimmuuni ja 1 lääkitys.

Vierailija
18/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitään vaimoa oo

Mielenkiintoista, että kun mies tekee tällaisen aloitteen, sitä alaspeukutetaan raivokkaasti ja vastaukseksi tulee tällaisia. Jos nainen valittaa miehen liiallisista himoista ja toivoo niiden vähenevän iän myötä, vastaanotto on suopeaa.

Kertoo siitä miten miehet yleensä täällä kirjoittavat eli lähinnä trollaavat. Sinun aloituksestasi tekee epäuskottavan sen lyhyys. Yleensä jos ihmisellä on oikea ongelma ja haluaa pohtia sitä täällä, hän avaa ja analysoi ongelmaa hieman syvemmin. Silloin vastaanottokin on pohtivampaa ja suppeampaa.

Mutta jos ongelmasi on oikea niin eipä siihen silti voi paljoa sanoa. Ei voi tietää etukäteen kenen halut laskevat iän myötä ja kenen ei, koskee sekä miehiä että naisia. 

Vierailija
19/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kumi gul...i..maailma ei ole pelkästään sex iä ..ympärillä tapahtuu Kauniita asioita.ällöttää tämä.ihmisten.ylisexuaaslisuus

Minua taas ällöttää pennut jotka eivät osaa kirjoittaa.

Vierailija
20/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitään vaimoa oo

Kertoo siitä miten miehet yleensä täällä kirjoittavat eli lähinnä trollaavat. Sinun aloituksestasi tekee epäuskottavan sen lyhyys. Yleensä jos ihmisellä on oikea ongelma ja haluaa pohtia sitä täällä, hän avaa ja analysoi ongelmaa hieman syvemmin. Silloin vastaanottokin on pohtivampaa ja suppeampaa.

Mutta jos ongelmasi on oikea niin eipä siihen silti voi paljoa sanoa. Ei voi tietää etukäteen kenen halut laskevat iän myötä ja kenen ei, koskee sekä miehiä että naisia. 

Korjaan: vastaanotto on pohtivampaa ja suopeampaa. Damn you autocorrect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän