Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta: Oletko toivonut jollekulle pahaa ja sitten sille on tapahtunut pahaa?

Vierailija
22.09.2008 |

Olen toivonut eräälle ihmiselle hengenlähtöä, koska hän on ollut todella rasittava ja niin vahvasti elämässäni että on jollain tapaa aina vähän läsnä edes stressin muodossa jos ei fyysisesti. Nyt tällä ihmisellä on todettu sairaus josta on vai minimaliset mahdollisuudet selvitä.

Kiinostaisi tietää mitä vastaavassa tilanteessa olleet ovat tunteneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran tuli kahakkaa ja riitaa yhden asiakkaan kanssa niin tutuilleni mesosin kuinka toivoisin että tämä kyseinen sairas herra kuolisi niin kappas vaan,viikko meni oli kuollut komplikaatioihin.

Oli oikeasti hirvittävää!!!!

Vierailija
2/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. koulussa oli aika tavallista, että kun joku poika kiusasi,toivoin, että hän sairastuu ja on pois koulusta muutaman päivän. Usein niin kävikin parin päivän viiveellä.

En kokenut syyllisyyttä, koska ajattelin, että se ei kuitenkaan voi mitenkään johtua minusta. Ehkä poika oli jo vilustumassa ja oli siksi niin veemäinen tms.

Tai jos työpaikalla en tule toimeen jonkun miehen kanssa, hän aika pian lähtee. Ehkä hän on jo halunnut lähteä pidemmän aikaa ja on siksi vaikea.

Eihän se voi olla meidän syy? Toisaalta, osa minusta ajattelee, että sitä saa, mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus että voi kun toi heittäs veivinsä..... tuskin monikaan sitä ihan tosissaan tarkottaa... mä olin kerran pahoillani kun yksi sukulainen tuli raskaaksi ihan samaan aikaan kuin mä... vielä enemmän olin pahoillani kun se saikin keskenmenon.. (ja sit vielä monta keskenmenoa...)

Vierailija
4/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin saanut keskenmenon, ja samoihin aikoihin sain tietää että työkaverin vaimo alkoi myös odotaa vauvaa.

Työkaveri hehkutti asiaa ihan täysillä. V****i niin hirveesti että toivoin heillekin jotain pahaa sattuvan.

Sitten aloin kyllä kohta pelätä että entä jos se käykin toteen, olisi tavallaan tosi syyllinen olo. Mutta sitten rauhoittelin itteäni että ei mun ajatuksilla ole mitään merkitystä. Ajatuksia ne vaan on.

Ja mitään ei tapahtunut.

Vierailija
5/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta useamman kerran olen sanonut ääneen , että epäilen jonkun ihmisen esim avioliittoa tai muuta vastaavaa. Yleensä aika äkkiä kyseiset ihmiset ovat eronneet.

Eräs läheiseni on oikeasti peloissaan, kun kaikki mitä olen hänelle ääneen "ennustanut" ovat toteutuneet. Olen päättänyt etten ajatuksiani sano enää ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme