Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia heiloja teillä on ollu alaikäisenä?

Vierailija
13.09.2025 |

Itselläni oli ensimmäinen varsinainen poikaystävä 15-vuotiaana, jos muita ihastuksia ei lasketa. Hän oli uskovainen ja se teki seurustelusta hieman vaikeaa kun piti olla esiliina aina mukana. Ensimmäinen suudelma kuitenkin ja voi sitä jännitystä ja kun vain halusi katsella toista silmiin. Ne oli ruskeat ja ihanat silmät ja kaveri tuoksuikin niin hyvälle.

Sitten oli 16-vuotiaana samalla luokalla poika, joka sai mut nauramaan. Laittoi hävyttömiä ja kekseliäitä sekä älykkäitäkin ajatuksiaan mulle illan pimeinä tunteina. Kännykät ja netti oli silloin uusi juttu eli tekstiviestit kulki tai jos oli saldo loppu niin Messengerissä roikuttiin kunnes vanhemmat käski sulkemaan netin. Mopolla haki mua kylille. Olin silloin aika vetävä teinityttö, vaikken sitä itse tajunnut. Ero kuitenkin tuli kun poika jännitti liikaa mun mahdollisia seksitoiveita ja pelkäsi myös että rakastun häneen. Oltiin enemmän kavereita kuitenkin ja häntä ei kiinnostanut sitoutuminen. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustellut alaikäisenä.

Vierailija
2/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ollut 4 vuotiaana 4 vuotias heila. En itse sitä muista mutta uskon kun näin kerrotaan. Olimme sanoneet topakasti että seurustellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia . Vasta 2-kymppisenä.

Vierailija
4/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama suomalainen ja pari ulkomaalaista joista toinen tyttö oli Norjasta ja toinen Egyptistä.

M50

Vierailija
5/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ollut 4 vuotiaana 4 vuotias heila. En itse sitä muista mutta uskon kun näin kerrotaan. Olimme sanoneet topakasti että seurustellaan.

Tosin heila oli vienyt ja minä tullut perässä. 😂 Topakka tyttö joka oli tiennyt mitä halusi.

Vierailija
6/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana aloin seurustelemaan luokkakaverini kanssa, ihan normaali tapaus. Sitä kesti pari vuotta. Sitten 15-vuotiaana sekosin mimmiin joka sotki pääni hyvin nopeasti. Oli vähän erikoinen luonne. 17-vuotiaana alkoi hyvä suhde joka jatkuikin sitten kahdeksan vuotta.

Vierailija
7/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja maalaisjuntteja.

Vierailija
8/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli puuhella.

Vierailija
9/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan 13-vuotiaana mutta ihan perusjamppoja olivat aina kunnes löysin mieheni ollessani 23.

Vierailija
10/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilttiksellä ollu. Kerran mehudiskossa pari ihan saatanan hyvännäköstä chicksii tuli hakemaan tanssiin. En uskaltanu lähteä

Vierailija
11/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia

N

Vierailija
12/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella kolmetoistavuotiaana pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Oltiin yhdessä neljä vuotta. 

Vierailija
13/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä voisi kirjoittaa kirjan. Sitä tosin tuskin julkaistais, rajua kamaa.

Vierailija
14/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko päiväkoti-ikäiset heilat? Poika päiväkodissa ehdotti että voisi laittaa pippelinsä mun pimppiin.

Vierailija
15/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana tapailin yhtä 38 v miestä. Ihan hyvä suhde oli, vaikka päättyi lopulta eroon. Homoja molemmat.

Vierailija
16/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko päiväkoti-ikäiset heilat? Poika päiväkodissa ehdotti että voisi laittaa pippelinsä mun pimppiin.

Annoitko?

Vierailija
17/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. Salainen ihastus yhteen riitti.

Vierailija
18/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuin yksi. Naitiin kuin kanit.

Vierailija
19/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania, muistelen heitä vieläkin lämmöllä, vaikka sain lopulta pakit molemmilta. Ensimmäinen olli 15-vuotiaana kesätyöihastus, mikä kesti kolme kuukautta. Tulin sitten jätetyksi ja itkin sitä varmaan puoli vuotta. 

Sitten lähdin kielikurssille Englantiin ja syntyi romanssi kurssikaverini kanssa ja pääsin eroon poikuudestani Tyttö valitettavasti asui toisella puolella Suomiea, joten se loppui omaan mahdottomuuteen, mutta jälleen kipuilin varmaan vuoden.

Tuosta on jo 30 vuotta ja olen ollut 25 vuotta aviksessa, mutta vieläkin harmittaa.

Vierailija
20/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse oli alaikäinen ei mitään, mutta 17 vuotiaana oli 13v tyttöystävä, hän oli hyvä tapaus, yhä ollaan ystäviä nyt vuosikymmeniä myöhemmin.