Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko menossa nyt kesällä lomamatkalle ulkomaille?

Vierailija
04.06.2024 |

Miten on?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo toukokuussa, kesän aion viettää kauniissa Suomessa. Talvella taas seuraavaksi ulkomaille.

Vierailija
2/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesällä tarvitse ainakaan lämmön perään lähteä. Kesä - heinäkuussa tehdään viikonloppureissuja ympäri Suomea. Elokuussa käydään Lofooteilla. Marraskuussa sitten Maltalle, tammikuussa Portugaliin golfaamaan ja maaliskuussa Sveitsiin laskemaan.

Matkat on jo varattu ja maksettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkkaa aikataulua, mutta noin viikon matka autolla Norjaan varmasti tulee tehtyä. Suuntakin selviää säätiedotusten kanssa sitten kun on lähtö lähellä. Syksymmällä ajelen Puolaan ja ehkä Saksaan, kunhan siellä sää sallii autossa nukkumisen.

Vierailija
4/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Asun tosin ulkomailla jo valmiiksi.

Vierailija
5/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri junassa matkalla Joensuuhun. Tähän on tyydyttävä. 

Vierailija
6/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähde. Norjassa ja Ruotsissa voisin käydä , muttei mitään hinkua Suomesta pois. Suomessa on niin paljon nähtävää ja koettavaa mulle edelleen.

Vierailija
7/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Viroon.

Vierailija
8/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa Budapestiin, Szent István nap-juhlaa eli kansallispäivää (Unkarin ensimmäisen kuninkaan päivä/valtion perustamisen päivä) katsomaan. Suku puoliksi unkarilainen, oltiin siellä viime vuonnakin ja nyt halutaan uudestaan. Upeat, kolmipäiväiset juhlat joissa koko kaupunki juhlii.

Vierailija
9/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla toukokuussa ja seuraavan kerran sitten lokakuussa. Kesällä en koskaan matkusta ulkomaille. 

Vierailija
10/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähde. Norjassa ja Ruotsissa voisin käydä , muttei mitään hinkua Suomesta pois. Suomessa on niin paljon nähtävää ja koettavaa mulle edelleen.

Oletko vasta aloittanut matkustelun? Ja olet oikeassa, Suomessa on hienoja paikkoja myös, mutta välillä on päästävä Norjaan. 

Vierailija
11/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Viroon.

Mihin siellä matkustat? Tai mihin siellä yleensä kannattaa matkustaa? En ole vielä innostunut Viron matkoista.

Vierailija
12/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan.

4 viikkoa tuli tänään täyteen ja palaan Suomeen heinäkuun puolivälissä jos säät siellä sallii. Jos on taas paskat kelit siirrän paluuta

Vierailija
13/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Viikon päästä Välimerelle.

Vierailija
14/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parhaillaan.

4 viikkoa tuli tänään täyteen ja palaan Suomeen heinäkuun puolivälissä jos säät siellä sallii. Jos on taas paskat kelit siirrän paluuta

Missä?

Vierailija
15/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Viroon.

Mihin siellä matkustat? Tai mihin siellä yleensä kannattaa matkustaa? En ole vielä innostunut Viron matkoista.

Virossa kannattaa tutustua kartanoihin, ne on upeita ja hienosti entisöityjä. Monissa voi myös majoittua. 

Vierailija
16/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parhaillaan.

Missä?

Italiassa

Vierailija
17/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Ranskaan.

Vierailija
18/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska mua ei kiinnosta matkailu.

Vierailija
19/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa teemme autoloman Pohjois-Ruotsiin ja -Norjaan. Syksyllä on tiedossa kaksi viikon pituista työmatkaa ulkomaille niin en lomalla halua lähteä lähimaita kauemmaksi. Lisäksi teen pari kolme muutaman päivän kotimaan reissua.

Vierailija
20/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vasta aloittanut matkustelun? Ja olet oikeassa, Suomessa on hienoja paikkoja myös, mutta välillä on päästävä Norjaan. 

Elämässä on matkustelua ollut jo yli 40 vuotta, eikä kovinkaan moni ulkomaa kiinnosta yhtään. Norja on hieno maa. Muutama muu lisäksi olisi houkutteleva, muttei kesäaikaan.