Oletko menossa nyt kesällä lomamatkalle ulkomaille?
Kommentit (162)
Ei kesällä tarvitse ainakaan lämmön perään lähteä. Kesä - heinäkuussa tehdään viikonloppureissuja ympäri Suomea. Elokuussa käydään Lofooteilla. Marraskuussa sitten Maltalle, tammikuussa Portugaliin golfaamaan ja maaliskuussa Sveitsiin laskemaan.
Matkat on jo varattu ja maksettu.
Ei ole tarkkaa aikataulua, mutta noin viikon matka autolla Norjaan varmasti tulee tehtyä. Suuntakin selviää säätiedotusten kanssa sitten kun on lähtö lähellä. Syksymmällä ajelen Puolaan ja ehkä Saksaan, kunhan siellä sää sallii autossa nukkumisen.
En aio. Asun tosin ulkomailla jo valmiiksi.
Olen juuri junassa matkalla Joensuuhun. Tähän on tyydyttävä.
En todellakaan lähde. Norjassa ja Ruotsissa voisin käydä , muttei mitään hinkua Suomesta pois. Suomessa on niin paljon nähtävää ja koettavaa mulle edelleen.
Elokuussa Budapestiin, Szent István nap-juhlaa eli kansallispäivää (Unkarin ensimmäisen kuninkaan päivä/valtion perustamisen päivä) katsomaan. Suku puoliksi unkarilainen, oltiin siellä viime vuonnakin ja nyt halutaan uudestaan. Upeat, kolmipäiväiset juhlat joissa koko kaupunki juhlii.
Olin ulkomailla toukokuussa ja seuraavan kerran sitten lokakuussa. Kesällä en koskaan matkusta ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan lähde. Norjassa ja Ruotsissa voisin käydä , muttei mitään hinkua Suomesta pois. Suomessa on niin paljon nähtävää ja koettavaa mulle edelleen.
Oletko vasta aloittanut matkustelun? Ja olet oikeassa, Suomessa on hienoja paikkoja myös, mutta välillä on päästävä Norjaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo Viroon.
Mihin siellä matkustat? Tai mihin siellä yleensä kannattaa matkustaa? En ole vielä innostunut Viron matkoista.
Olen parhaillaan.
4 viikkoa tuli tänään täyteen ja palaan Suomeen heinäkuun puolivälissä jos säät siellä sallii. Jos on taas paskat kelit siirrän paluuta
Kyllä.
Viikon päästä Välimerelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaillaan.
4 viikkoa tuli tänään täyteen ja palaan Suomeen heinäkuun puolivälissä jos säät siellä sallii. Jos on taas paskat kelit siirrän paluuta
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Viroon.
Mihin siellä matkustat? Tai mihin siellä yleensä kannattaa matkustaa? En ole vielä innostunut Viron matkoista.
Virossa kannattaa tutustua kartanoihin, ne on upeita ja hienosti entisöityjä. Monissa voi myös majoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaillaan.
Missä?
Italiassa
En koska mua ei kiinnosta matkailu.
Puolison kanssa teemme autoloman Pohjois-Ruotsiin ja -Norjaan. Syksyllä on tiedossa kaksi viikon pituista työmatkaa ulkomaille niin en lomalla halua lähteä lähimaita kauemmaksi. Lisäksi teen pari kolme muutaman päivän kotimaan reissua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vasta aloittanut matkustelun? Ja olet oikeassa, Suomessa on hienoja paikkoja myös, mutta välillä on päästävä Norjaan.
Elämässä on matkustelua ollut jo yli 40 vuotta, eikä kovinkaan moni ulkomaa kiinnosta yhtään. Norja on hieno maa. Muutama muu lisäksi olisi houkutteleva, muttei kesäaikaan.
Kävin jo toukokuussa, kesän aion viettää kauniissa Suomessa. Talvella taas seuraavaksi ulkomaille.