Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia heiloja teillä on ollu alaikäisenä?

Vierailija
13.09.2025 |

Itselläni oli ensimmäinen varsinainen poikaystävä 15-vuotiaana, jos muita ihastuksia ei lasketa. Hän oli uskovainen ja se teki seurustelusta hieman vaikeaa kun piti olla esiliina aina mukana. Ensimmäinen suudelma kuitenkin ja voi sitä jännitystä ja kun vain halusi katsella toista silmiin. Ne oli ruskeat ja ihanat silmät ja kaveri tuoksuikin niin hyvälle.

Sitten oli 16-vuotiaana samalla luokalla poika, joka sai mut nauramaan. Laittoi hävyttömiä ja kekseliäitä sekä älykkäitäkin ajatuksiaan mulle illan pimeinä tunteina. Kännykät ja netti oli silloin uusi juttu eli tekstiviestit kulki tai jos oli saldo loppu niin Messengerissä roikuttiin kunnes vanhemmat käski sulkemaan netin. Mopolla haki mua kylille. Olin silloin aika vetävä teinityttö, vaikken sitä itse tajunnut. Ero kuitenkin tuli kun poika jännitti liikaa mun mahdollisia seksitoiveita ja pelkäsi myös että rakastun häneen. Oltiin enemmän kavereita kuitenkin ja häntä ei kiinnostanut sitoutuminen. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihana poikaystävä 12-14-vuotiaana. Alkuun vaan käytiin ulkona ja juteltiin, syötiin karkkia ja haaveiltiin. 14-vuotiaana harrastettiin jo seksiä. Mutta sitten se poika muutti 600 kilometrin päähän ja siihen se käytännössä loppui vaikka vielä kirjoiteltiinkin. Ei ollut kännyköitä eikä videopuheluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla