Todennäköisyys, että saat Torissa yhteydenoton
normaali- / täysjärkiseltä ja kohteliaalta ihmiseltä on nykyään aivan olematon. Aina joku sekopää yrittää hakea juttuseuraa tai joku persaukinen yrittää tinkiä eikä kuitenkaan osta mitään.
Vielä about vuosi sitten lähes jokainen yhteydenotto johti kauppaan. Mikä on nyt muuttunut?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen puolen päivän aikaan laittanut myyjälle viestiä tavarasta jota ei ole edes nähnyt?? Joten voisi edes ne viestit katsoa. Nyt on jo yli 6h mennyt.
Jotkut ihmiset on töissä, eikä voi lukea niitä viestejä.
Ihmiset ovat koko ajan naama ruudussa kiinni, myös työpaikan tauoilla. Mikä on ettei siellä voi viestejä tarkistaa?
Jos ei ole pakkoraossa myymässä, niin mikä kiire myyjällä olisi? Sama toki ostajan puolelta. Kohteliasta on päivän sisään vastata, mutta on monia tapauksia, joissa elämän muut asiat menevät edelle, joten en ihmettele, jos menee parikin päivää.
josko myyjät tajuaisivat ettei kaikkia roskis löytöjä kannata alkaa kaupustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tori.fissä, koska rekisteröityminen palveluun vaati pankissa vahvan tunnistautumisen ja samalla haluttiin lupa saada tilin saldotieto. Minusta tämä oli pöyristyttävää yksityistietojen kalastella. Luultavasti yhtiö myy näitä tietoja myös kolmansille osapuolille. Ko palvelu on nykyään massiivinen tietosuojariski.
Ei sinne ole rekisteröitymispakkoa, uusille voi olla, mutta jos on jo ollut toritili niin voi jatkaa käyttöä ilman vahvaa tunnistautumista. Toridiiliä ei voi käyttää ja ei saa vahvasti tunnistautunut merkkiä, mutta voi kyllä myydä ja ostaa ilman tilitietojen antamista.
Ostajista minulla ei ole ollut pahaa sanottavaa, mutta myyjistä on tullut m ulkkuja, jotka ei edes vastaa/reagoi itse hinnoittelemiin toridiili tarjouksiin, vaikka lukevat viestit.