Todennäköisyys, että saat Torissa yhteydenoton
normaali- / täysjärkiseltä ja kohteliaalta ihmiseltä on nykyään aivan olematon. Aina joku sekopää yrittää hakea juttuseuraa tai joku persaukinen yrittää tinkiä eikä kuitenkaan osta mitään.
Vielä about vuosi sitten lähes jokainen yhteydenotto johti kauppaan. Mikä on nyt muuttunut?
Kommentit (24)
Mulla oli yksi törttö, joka vastaili viesteihin tyyliin viikon viiveellä. Ehdin aina deletoida viestiketjun välillä enkä edes enää tiennyt mihin kommentteihin tämä hidasälyinen ameeba kuittaili. Olisi pitänyt estoon laittaa heti, mutta yritin ainakin antaa mahdollisuutta.
Tänään olen puolen päivän aikaan laittanut myyjälle viestiä tavarasta jota ei ole edes nähnyt?? Joten voisi edes ne viestit katsoa. Nyt on jo yli 6h mennyt.
Torista on tullut joku vajaaälyisten ja bottien päiväkerho.
Minä olen jo tipauttanut hanskat Torin suhteen. Ennen aina iloitsin kaupoista, nyt ei tunnu enää missään, koska suojaan itseäni pettymyksiltä ja yleensä yhteydenotot eivät johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen puolen päivän aikaan laittanut myyjälle viestiä tavarasta jota ei ole edes nähnyt?? Joten voisi edes ne viestit katsoa. Nyt on jo yli 6h mennyt.
Jotkut ihmiset on töissä, eikä voi lukea niitä viestejä.
Pitäiskö kokeeksi laittaa joku tosi hyvä kohde "Annetaan" -otsikolla. Sitten vois vittuilla kaikille yhteydenottajille. Jotain huvia edes...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä deletoin viestiketjun, jos ei vastausta tule viimeistään vuorokauden aikana. Sitten en enää muista mistä on kyse, jos tulee pidemmällä viiveellä viesti ilman alkuperäistä aloitusviestiä. Voi voi.
Kaikki myymiini tuotteisiin olen saanut asiallisia yhteydenottoja, noh, yhtä vaille. Tinkasi ja tinkasi, vaikka kerroin pohjahinnan. Väitti, etten saa myytyä pyytämälläni hinnalla, vaan menikin Toridiilillä alkuperäisellä hinnalla. Siitäs sai, tai itseasiassa jäi saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat koko ajan naama ruudussa kiinni, myös työpaikan tauoilla. Mikä on ettei siellä voi viestejä tarkistaa?
Olen ostanut muutaman tuotteen tässä kuukauden sisään ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Onkohan teillä ollut vain huonoa onnea?
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut muutaman tuotteen tässä kuukauden sisään ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Onkohan teillä ollut vain huonoa onnea?
Elättelen hyvin hentoista toivoa, että joku vielä ostaisi joskus jotain. Aika paskaa tsägää ollut jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä deletoin viestiketjun, jos ei vastausta tule viimeistään vuorokauden aikana. Sitten en enää muista mistä on kyse, jos tulee pidemmällä viiveellä viesti ilman alkuperäistä aloitusviestiä. Voi voi.
Sullehan toi on veemäistä ja voi voi kun saat sitten ite pähkäillä mistäköhän tässä mahtaa olla puhe. Ihan törttöä deletoida niitä viestiketjuja. Mitä hyötyä siitä on?
Tässä mietin miten vastaisin tinkaajalle. Vähän voin tiputtaa ihan kiusatakseni takaisin. Tuskin ostaa kun ei tinkaaja osta koskaan tarpeeseen vaan sen takia että saa kokea voittamisen elämyksen. Tinkaajat ovat mieleltään sairasta sakkia.
Oli myynnissä vanha iso lipasto, 300€. Joku mies laittoi "Tarjoan 15€" En vaivautunut edes vastaamaan. No meni pari päivää ja tuli samalta henkilöltä "20€ on viimeinen tarjoukseni"
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myymiini tuotteisiin olen saanut asiallisia yhteydenottoja, noh, yhtä vaille. Tinkasi ja tinkasi, vaikka kerroin pohjahinnan. Väitti, etten saa myytyä pyytämälläni hinnalla, vaan menikin Toridiilillä alkuperäisellä hinnalla. Siitäs sai, tai itseasiassa jäi saamatta.
Vastaan aina asiallisesti ja teen vastatarjouksen. Ei kannata uskoa väitettä että ei saa myytyä hinnalla mitä haluaa koska se on tinkaajan manipulointia vain. Jos tietää oikean markkinatilanteen niin tuote menee jossain vaiheessa kaupaksi. Ei pidä antaa hyvänolon tunnetta tinkaajalle mitä hän yrittää saada kiusaamisellaan. Olen mieluummin myymättä kiusaajalle kuin alan tiputtaa hintaa jonkun pellen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullehan toi on veemäistä ja voi voi kun saat sitten ite pähkäillä mistäköhän tässä mahtaa olla puhe. Ihan törttöä deletoida niitä viestiketjuja. Mitä hyötyä siitä on?
No kun ei siitä kuitenkaan tule lasta ei paskaa. Semmoinen ihminen joka haluaa ostaa, ilmaisee sen yleensä aika nopeasti ja on itse aloitteellinen asian suhteen. Vetkuttelijat eivät ikinä osta mitään, tuhlaavat vain aikaa.
Kieltämättä aika sekopäisen oloisiaa viestittelijöitä ottaa välillä yhteyttä. Tekisi mieli kysyä, että mikä diagnoosi ja lääkitys lähettäjällä on? Aika nopeasti sen huomaa kirjoitusasusta, sävystä ja kielioppivirheistä jne. että ei ole kaikki kivet kiukaassa. Eipä näiden kanssa uskalla alkaa tilinumeroa vaihtamaan. Mielummin jättää kaupan tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Myy tavaraa jota ei ole nähnyt? Ja sä ajattelit ostaa... :)
Mä laitoin sunnuntaina kyselyn postikuluista, viestiin on vastattu maanantaina että tsekkaa postikulut. Miten pitkään sekvin voi kestää, nyt on lauantai. Mutta 6 tuntia lauantaina poissa netistä ei ole aika eikä mikään.
Lopetin tori.fissä, koska rekisteröityminen palveluun vaati pankissa vahvan tunnistautumisen ja samalla haluttiin lupa saada tilin saldotieto. Minusta tämä oli pöyristyttävää yksityistietojen kalastella. Luultavasti yhtiö myy näitä tietoja myös kolmansille osapuolille. Ko palvelu on nykyään massiivinen tietosuojariski.
Alkaa oikeasti usko mennä ko. saittiin toden teolla. Ennen sai edes jotain myytyä.