Sanna tienaa 300 000e/kk, tässä hänen toimenkuvaansa
Sannan tekee paljon töitä palkkansa eteen:
Syyskuussa Amsterdamin Business Forum:
https://www.denkproducties.nl/seminars/amsterdam-business-forum-2025
Lokakuussa mm. Sloveniassa Wayne Gretzkyn kanssa:
https://www.aktuality.sk/clanok/pLbnvoo/wayne-gretzky-sanna-marin-a-zuz…
Ja marraskuussa KALIFORNIAN KIERTUE!
Distinguished Speaker Series Kalifornia, Yhdysvallat
Redondo Beach: 17. marraskuuta 2025 klo 19:30
Thousand Oaks: 18. marraskuuta 2025 klo 19:30
Pasadena: 19. marraskuuta 2025 klo 19:30
Long Beach: 20. marraskuuta 2025 klo 19:30
Teemat: Johtajuus, demokratia, hyvinvointi ja ilmastopolitiikka
Lisäksi TBI-duunit Ukrainassa ja Moldovassa, nytkin parhaillaan Ukrainassa töissä.
Tässä palautteita Sannan puhetilaisuuksista:
https://www.harrywalker.com/speakers/sanna-marin
Tehkääs perässä haukkujat!
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa olisi Sanna vero jota kaikki suomalaiset maksaisivat 1% kuukaudessa ja keskimäärin se verotettaisiin 2000€/kk tuloista niin Sannasta tulisi miljardööri yhdessä kuukaudessa. Sen kuuluisi olla Sannalle tietty verotonta tuloa.
Kuinka kauan sitä pitäisi nostaa jotta saataisiin maksettua kaikki Sannan tekemä velka, 50 miljardia?
Kysyin tätä itse AI:lta. Vastaus oli 31,4 vuotta. Kiitos Sanna.
Jos kerätään 1 % ansiotuloista joka kuukausi (perustuen verovuoden 2023 ansiotulojen kokonissummaan), 50 miljardin euron valtionvelka maksettaisiin noin 31,5 vuodessa. Laskelma perustuu Tilastokeskuksen 2023-tilastoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanna muuttamassa pois Suomesta?
Lontooseen sanoo mutu.
En todellakaan usko, että tienaa 300 000€/kk! 3,6 miljoonaa euroa vuodessa, juu, juu. Epäilemättä hyvin tienaa, mutta tuo on ihan överi arvio!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä pitää paikkansa. Osa rahasta tulee kirjan ennakkotilauksista, käännetty yli 20 kielelle ja tulee myyntiin ympäri maailman.
Tärkeintä on että veronmaksajat eivät maksa sannan palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde sille että tienaa 300000€/kk?
Vuodessa ehkä
Julkiset tilinpäätöstiedot ja tulot
https://www.iltalehti.fi/talous/a/dc0e3474-22cc-4176-aed8-3653846df04d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä pitää paikkansa. Osa rahasta tulee kirjan ennakkotilauksista, käännetty yli 20 kielelle ja tulee myyntiin ympäri maailman.
Tärkeintä on että veronmaksajat eivät maksa sannan palkkaa.
Sannan palkan maksaa tuon firman asiakkaat eli venäläiset oligarkit jotka on järkkäämässä sannaa seuraavaksi presidentiksi yhdessä moskovan hybridipiirien ja aina yhtä hölmön suomimedian avustuksella.
Luuleeko joku oikeasti että tuollaiselle tyhjäpäälle ja kävelevälle katastrofille maksettaisiin osaamisesta? Tuolle maksetaan koska tuo on työväline jolla joku saa aikaan tavoitteitaan. Ja se joku ei ole hyväntahtoinen suomen kannalta,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt. 16:26 - Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon?
Minun käy Sannaa lähinnä sääliksi. Tavallinen elämä meni rikki ja huipulla olokin on vain pinnallista näyttämistä että rahaa, juhlia ja ystäviä on.
Sääli vaan itteäsi.
Minä vietän lapseni kanssa jokaisen päivän. Sanna ei. Eli sääli häntä.
Ja tulee loppvuodesta tahkoamaan lisää rahaa, kun Marinin kirja tulee myyntiin. Siitä on pelkästään Suomen olosuhteissa maksettu ennätys korkea hinta, lisäksi kansainvälisesti korkea ennakkomyynti.
Pelkästään näin Suomess
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt. 16:26 - Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon?
Minun käy Sannaa lähinnä sääliksi. Tavallinen elämä meni rikki ja huipulla olokin on vain pinnallista näyttämistä että rahaa, juhlia ja ystäviä on.
Sääli vaan itteäsi.
Minä vietän lapseni kanssa jokaisen päivän. Sanna ei. Eli sääli häntä.
Kuka sinut ja lapsesi elättää ja maksaa laskut? Vai elätkö muiden veronmaksajien rahoilla ja naapurin kukkarolla.
Jos katsot Marinin ohjelmaa, hänellä näyttää olevan huomattavasti enemmän vapaa-aikaa, kuin työssäkäyville suomalaisilla naisilla, jotka tekevät 8-10h työpäivää 5pv viikossa ja ihan itse elättää omalla työllään itsensä ja lapsensa. Katso kun niitäkin on, jotka eivät elä tuilla.
Jos Suomessa olisi Sanna vero jota kaikki suomalaiset maksaisivat 1% kuukaudessa ja keskimäärin se verotettaisiin 2000€/kk tuloista niin Sannasta tulisi miljardööri yhdessä kuukaudessa. Sen kuuluisi olla Sannalle tietty verotonta tuloa.