Ikä ja sukkanauhat tai stay up:it
Onko naisilla joku ikä, jonka jälkeen ei voi olla sukkanauhasukissa tai stay up:eissa? Nuorena (18-25) usein naisilla oli stay up:it tai sukkanauhat. Omat kokemukset muista naisista päättyy 27 vuotiaana, kun menin naimisiin nykyisen vaimon kanssa ja hänkin käytti sukkanauhasukkia, jos oli juhlia tai vaikka välillä ihan tavallisella baari reissulla. Jonkun verran yli kolmekymppisenä vaimoni alkoi sitten käyttää pelkästään sukkahousuja ja joskus olen kysynyt, että voisiko laittaa vaikka stay up:it, niin vastauksena ollut, että ehkä joskus. Eli onko olemassa joku yleinen ikäkynnys naisilla pitää sukkahousuja? Kun sukat olisi kuitenkin ihan kivat katsella ja voisi vaikka antaa lisävirtaa seksi puuhiin.
Kommentit (6)
Inkontinenssi alkaa naisilla 30+ iässä, silloin he alkavat käyttämään virtsankarkailusuojaa. Rysäpöksyt+pikarit pitävät suojan paljon paremmin paikoillaan kuin pelkät pikkarit.
Iästään riippumatta rumapainoiset suosivat kuristussukkahousuja jotka vaimentavat läskin lätinää.
Halu panostaa viehättävyyteen päättyy kun mies on saatu satimeen.
Halu panostaa viehättävyyteen alkaa uudelleen kun kiinnostuu toisista miehistä.
Joskus 10 vuotta sitten juhlittiin vaimoni kaverin 30v synttäreitä semmoisella burleski teemalla vai mikä se oikea sana nyt onkaan ni siellä kyllä näki jos jonkinlaista sukkanauhaa ja narua 25-+30v naisten lyhyiden hameiden alta. Silloin viimeeksi näin myös vaimoni sellaisissa kamppeissa. Ja nyt hän lähentelee ikää 40. Kysellyt olen että jos voisi laittaa mutta vastaukseksi saan että kunhan on taas oikea hetki ja tarpeeksi seksikäs olo. Eikä väsytä tai hiukset oo märkänä suihkun jälkeen,lapset oltava syvässä unessa tai jos ne vaikka herää kesken kaiken😅 että en jaksa enään kysellä.. jospa naaraat aktivoituu kun lapset lähentelee aikuisuutta🤔 Toivottavasti.
Mä pidän enemmän stay upeista kuin sukkahousuista, ne on mukavammat päällä. Olen 41.
tästä tulikin mieleeni, että pitääpäs ihan huvikseen yllättää mies huomenna stayupeilla. Koska hän tykkää niistä.
En kyllä tuossa eka viestissä suinkaan tarkoittanut ettei saisi pitää jonkun ikäisenä sukkanauhoja, vaan että onko jossain iässä naisella itsellä joku kynnys pitää? Vaikka itse olen just 50 täyttänyt ja vaimo vähän nuorempi, niin toivoisin kyllä hänet sukkanauhoissa näkevän. Viimeinenkin lapsista muutti opiskelemaan, niin ehkä tässä jotain keksitään, kun kahdestaan paljon ollaan.
Jaaha, lisää ikäraajoja naisille vaan!