Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi treffeille, mutta kysyikin sitten minulta että minne menemme

Vierailija
13.09.2025 |

Jotenkin tunnelma lässähti täysin. Mies ei ilmeisesti ole vaivautunut suunnittelemaan itse mitään... 

Mitäs naiset mieltä, ylireagoinko kun tuli ikävä olo tuosta? 

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kutsuja vähintään ehdottaa treffipaikkaa ja -aikaa ja kutsuja maksaa mahdolliset tarjoilut. Jos se kutsuja on se nainen itse niin sama pätee häneen, silloin nainen suunnittelee kohteen ja maksaa.  

Minä olen nainen ja kerran kun kutsuin vajaa 5-kymppisen miehen treffeille ja itse ehdotin ravintolaa x ja mentiinkin sinne, niin maksun tullessa kysyin mieheltä, että saanko tarjota hänelle. Tällöin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja sanoi, että ei missään nimessä että hän kyllä maksaa omat safkansa. Hän piti minua ihan hulluna. Tämä mies oli siis ammatiltaan poliisi, eli tienasi varsin hyvin ja minä taasen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja eli varmasti pienituloisempi.

Vierailija
42/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Jos haluaa kaverina tavata niin sitten voi sopia noin, mutta kavereille on eri kriteeerit ja säännöt kuin treffikumppaneille. Suurin osa suomimiehistä vaan hyväksikäyttää, eli leikkii kaveria ja sitten kuitenkin seks.hyväksikäyttää. Opetelkaa tunnistamaan nämä loiset ja pitäkää heidät poissa elämistänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, kutsuja vähintään ehdottaa treffipaikkaa ja -aikaa ja kutsuja maksaa mahdolliset tarjoilut. Jos se kutsuja on se nainen itse niin sama pätee häneen, silloin nainen suunnittelee kohteen ja maksaa.  

Minä olen nainen ja kerran kun kutsuin vajaa 5-kymppisen miehen treffeille ja itse ehdotin ravintolaa x ja mentiinkin sinne, niin maksun tullessa kysyin mieheltä, että saanko tarjota hänelle. Tällöin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja sanoi, että ei missään nimessä että hän kyllä maksaa omat safkansa. Hän piti minua ihan hulluna. Tämä mies oli siis ammatiltaan poliisi, eli tienasi varsin hyvin ja minä taasen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja eli varmasti pienituloisempi.

Ei koskaan noin. Tuo on äärimmäisen retardia ja vääristät koko naiseutta tekemällä tuollaista. Köyhänä annat ilmaiseksi persettä ja hoidat miehen sosiaalisia vastuita, lisäksi maksat miehelle siitä että hän käyttää sinua? Olet sairas.

Vierailija
44/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi viettää aikaa kanssasi ja on kohtelias kun kysyy mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan. Mielestäni aika erikoinen suhtautuminen sinulta. Ei ne treffit ole pääasia, vaan se että saa viettää aikaa sinun kanssa ja tutustua.

Jos mies haluaa tutustua kaverina niin ok, mutta tästä sovitaan etukäteen ja mieheltä vaaditaan sitten vähintään yhtä hyvää kaverikäytöstä kuin naisilta. Kaveritreffejä voi olla max 1 ennen kuin mies alkaa järjestämään kunnon treffejä. Jos ei käy niin kämppistelkööt ja asukoot miesten kanssa.

Vierailija
45/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies vaan haluaa antaa naiselle vapaat kädet ehdottaa hänelle mieluista tekemistä.

Vierailija
46/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan noin. Tuo on äärimmäisen retardia ja vääristät koko naiseutta tekemällä

No mä tarjouduin tarjoamaan miehelle ensitreffeillä siksi, koska olin hänet kutsunut treffeille. Jotkut ovat sitä mieltä, että kutsuja tulee maksaa.

Vierailija
47/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmaisi olevansa feminiinisen puoleinen. Osa naisista tykkää ja jokaiselle on ottajansa. Sehän on tutustumisen tarkoitus, että selvitetään yhteensopivuus.

Vierailija
48/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä, ap. Olet tavallinen nainen, joka haluaa, että tätä dominoidaan. Näin se menee.

Vierailija
49/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että AP ei tapaa ketään miestä. On selkeä paapottava vätyskä. Ainut tavoite vihata miehiä koska ne ei tee näin,tai näin ,tai miksi ne tekee näin . Voi ei. Mies halusi antaa mahdollisuuden mennä juurikin tämän AP valitsemaan paikkaan. Siksi että olisi ollut juurikin AP miellyttävä tutustumis miljöö. Ei käyny!jos mies olisi ehdottanut paikan,aloitus olisi"Mies pyysi treffeille ja vei nönönnöö paikkaan. Onko ihan turhake??"

Vierailija
50/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten vaatimus on kyllä aika mahdotonta. Miehen pitäisi järjestää treffit tuntemattoman naisen mieleiseksi naisen haluamaan kohteeseen ja jos mies ei valitse oikeaa kohdetta nainen loukkaantuu eikä suostu toisille treffeille. Ja jos mies pyytää vinkkejä minne tämä tuntematon nainen haluaisi nainen loukkaantuu ja ei ole jatkoa tulossa.

No pitäisikö ennen niitä treffejä malttaa sen verran tutustua, että tietäisi edes yhden treffipaikan ehdotettavaksi. 

Miettisin, että miksi ihmeessä haluaa edes viedä minut treffeille, jos ei kerran tiedä minusta yhtään mitään. Eli silloin paikallani voisi olla ihan kuka tahansa muu, niin ei kiitos, en lähde. 

Vierailija
51/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huijaa. Eipä ihme ettei parisuhteet onnistu nykypäivänä jos heti treffeistä alkaen kaikki on hirveää suoritusta ja arvostelua.

Tuossa kyselyssähän ei ollut mitään väärää. Se mitä sen jälkeen tapahtui on toinen asia.

Musta olis kiva jos kysyisi. En kyllä tiedä miten on mahdollista mennä jos mitään ei ole etukäteen suunniteltu. Tapaamispaikkahan yleensä määräytyy aktiviteetin mukaan.

Kyllä rasittaisi jos tuntematon tyyppi olisi järjestänyt treffit joissa olisi tekemisenä ainoastaan inhottavia asioita. Ja toisaalta jos mies on oikea riittäisi että saa olla hänen seurassaan vaikka mihin pas ka paikkaan veisi.

Vierailija
52/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi viettää aikaa kanssasi ja on kohtelias kun kysyy mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan. Mielestäni aika erikoinen suhtautuminen sinulta. Ei ne treffit ole pääasia, vaan se että saa viettää aikaa sinun kanssa ja tutustua.

Jos mies haluaa tutustua kaverina niin ok, mutta tästä sovitaan etukäteen ja mieheltä vaaditaan sitten vähintään yhtä hyvää kaverikäytöstä kuin naisilta. Kaveritreffejä voi olla max 1 ennen kuin mies alkaa järjestämään kunnon treffejä. Jos ei käy niin kämppistelkööt ja asukoot miesten kanssa.

Hauskaa olisi kuulla millaiset mielestäsi on kunnon treffit? Ja miten pitkä parisuhde hoituu tällaisessa asetelmassa? Niin että nainen on tulevaisuudessa se pikkurouva josta täällä aiemmin keskusteltiin?

Vierailija
53/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan noin. Tuo on äärimmäisen

Juu, ja jotkut ovat sitä mieltä että naisen tulee elättää mies, antaa tälle seksiä, j synnyttää tälle ä päriä. Ihan oma vika jos uskot tällaisia "mielipiteitä".

Vierailija
54/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa olisi kuulla millaiset mielestäsi on kunnon treffit? Ja miten pitkä parisuhde hoituu tällaisessa asetelmassa? Niin että nainen on tulevaisuudessa se pikkurouva josta täällä aiemmin keskusteltiin?

Mikä ihmeen pikkurouva? Se että halveksuu vaimoja kertoo vain henkilön omasta pikkusieluisuudesta, ei siitä mitä vaimot ja näitä elättävät herrasmiehet ovat. 

Ymmärrän sen, ettei halua tavata esim. täysin tuntematonta ihmistä automaattisesti romanttisella oletuksella. Erittäin hyvin. Vaikka mies olisi rentokin, pitäisin outona, jos hän haluaisi heti ensitreffeillä esim. kosketella minua tai toisin päin - se kertoo että on varmaan aikamoinen käpälöijä muitakin kohtaan, tottunut lääppimään tuntemattomia naisia. Toki herrasmies tarjoaa silti, vaikka ei koskettelisikaan naista.

Enkä ole antamassa sinulle mitään ilmaisia treffineuvoja. Näe itse vaivasi, miten liehitellä nainen. Ja jos se ei kiinnosta niin sitten et tarvitse tietoakaan, miten.

Vierailija
55/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huijaa. Eipä ihme ettei parisuhteet onnistu nykypäivänä jos heti treffeistä alkaen kaikki on hirveää suoritusta ja arvostelua.

Tuossa kyselyssähän ei ollut mitään väärää. Se mitä sen jälkeen tapahtui on toinen asia.

Musta olis kiva jos kysyisi. En kyllä tiedä miten on mahdollista mennä jos mitään ei ole etukäteen suunniteltu. Tapaamispaikkahan yleensä määräytyy aktiviteetin mukaan.

Kyllä rasittaisi jos tuntematon tyyppi olisi järjestänyt treffit joissa olisi tekemisenä ainoastaan inhottavia asioita. Ja toisaalta jos mies on oikea riittäisi että saa olla hänen seurassaan vaikka mihin pas ka paikkaan veisi.

Olen lähtenyt treffeiltä kesken pois, kun järjestetty tekeminen oli mautonta. En tiedä menikö mies yksin sitten, ei kiinnosta. Ei ollut tasoani.

Vierailija
56/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "pitkä parisuhde"? Siis pitkä seksuaalisen hyväksikäytön suhde? En todellakaan tiedä miten sellainen pitkässä kaavassa onnistuu eikä kiinnostakaan tietää.

Vierailija
57/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot vaan vaikia ihminen jota mies ei enää halua ees panna ku selvis ettri sun kanssa kukaa haluu tulla toimeen.

Hyvä, pankaa toisianne, helppoa on.

Vierailija
58/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itselleni on tärkeää nähdä, että toinen toinen tietää minusta edes jotain. Kun jos ei tiedä minusta yhtään mitään, niin miksi me olemme treffeille edes silloin menossa? Miten hän voi pitää minua kiinnostavana ihmisenä, jos ei tiedä mitään minusta? 

Lisäksi olen ollut jo suhteessa, jossa toisen puolelta kaikki "ihan sama, päätä sä". Loppuviimein paljastui, että koko suhde oli toiselle "ihan sama, katotaan jos parempaa tulee vastaan". Niin en lähtisi samoja juttuja enää toistamaan.

Vierailija
59/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi liehitellä naisia kun en ole lesbo.

Vierailija
60/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähtenyt treffeiltä kesken pois, kun järjestetty tekeminen oli mautonta. En tiedä menikö mies yksin sitten, ei kiinnosta. Ei ollut tasoani.

Mikä tekeminen? Tuli mieleen strippklubi tai joku räkälä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän