Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi treffeille, mutta kysyikin sitten minulta että minne menemme

Vierailija
13.09.2025 |

Jotenkin tunnelma lässähti täysin. Mies ei ilmeisesti ole vaivautunut suunnittelemaan itse mitään... 

Mitäs naiset mieltä, ylireagoinko kun tuli ikävä olo tuosta? 

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menisihän tuosta fiilis itselläkin. Tai siis riippuen nyt vähän siitä, missä vaiheessa tuo kysymys on esitetty. Jos heti treffikutsun yhteydessä kysyy mikä tekeminen kiinnostaisi, se on vielä ok. Kunhan on ideoita myös itsellä. Mutta jos treffipäivänä tai peräti -hetkellä kysyy mitä nyt sitten tehtäisiin, voisi vaikka jäädä miettimään sitä itsekseen ja palata halutessaan asiaan, kun on päättänyt. 

Jaa mulle sopii paremmin, että yhdessä päätetään, kun tavataan. Ei kannata etukäteen suunnitella vaan katsoo tavatessa millainen fiilis.

Vierailija
22/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi viettää aikaa kanssasi ja on kohtelias kun kysyy mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan. Mielestäni aika erikoinen suhtautuminen sinulta. Ei ne treffit ole pääasia, vaan se että saa viettää aikaa sinun kanssa ja tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ennen treffikutsua tulisi olla keskusteltuna kiinnostuksen kohteet ja sen perusteella treffikutsun antaja voi suunnitella tekemistä?

Miksi ei suunnitella yhdessä? En ymmärrä tuota, että treffikutsujan pitää suunnitella se tekeminen. 

Vierailija
24/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂  No periaatteessa ton voi seivaa sillä että kysyy vaikka mieltymyksiä että mitä se toinen haluaisi tehdä ja sanoa et "Mä olin ajatellut et voitais vaikka..." Mut tyylitöntä et ei olis miettinyt mitään. Tulisi vähän helppo nakki olo. 

Vierailija
25/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi aikamoinen turn off jos mies ei kysyisi mitä haluan treffeillä tehdä. Niin tai näin, aina väärinpäin..

Treffikutsun yhteydessä vai treffien yhteydessä? Iso ero. Eka jees, jälkimmäinen ei.

Ihan sama. Osaan itse sanoa mihin mielelläni menisin.

Jos otat tuollaisen miehen, joudut jatkossakin suunnittelemaan kaiken, tekemään päätökset ja toteuttamaan ne. Nämä miehet ovat lahnoja. Heidän onnekseen osa naisista pitää kalasta. 

Sopii oikein hyvin. Tykkään suunnitella ja ainakin tehdään omasta mielestä mieluisia asioita. Eri 

Vierailija
26/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeistä on vuosia aikaa, mutta aina ollaan yhdessä mietitty sopivaa tekemistä. En ole koskaan mennyt treffeille, ettei ole hajuakaan mitä toinen on suunnitellut. 

Vierailija
27/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi treffikumppanini ei oikein keksinyt mitään enkä minäkään. Mentiin sitten hänen luokse ja kyllähän sen arvaa että siellä helpompi päästä ..maan. Ja tämä oli minulle ok, mitään törkeää ei tapauhtunut ja miehellä oli hyvä vartalo. Sanon vain että sinin tapauksessasi on luultavasti sama keissi. Yrittää kuinka helppo olet. Kannattaa etukäteen tietää omat rajansa. Eihän tuo miehestä, eikä naisestakaan, anna mitään kumppanimateriaaliviboja.

Vierailija
28/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää suunnitella. Ensin joku veneretki saareen jossa grillataan makkaraa. Sitten sieltä kotiin saunomaan ja porealtaaseen. Mies tietenkin hieroo myös naista ja illalla valmistaa illallista naiselle. Sitten loppu ilta vietetään kynttilän valossa elokuvaa katsoen.

Vierailija
29/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panotreffit suoraan.

Vierailija
30/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna miehelle mahdollisuus.

Vierailija
31/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeistä on vuosia aikaa, mutta aina ollaan yhdessä mietitty sopivaa tekemistä. En ole koskaan mennyt treffeille, ettei ole hajuakaan mitä toinen on suunnitellut. 

Vierailija
32/146 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, lähetys bugasi.

Mutta piti sanomani, yhdessä mietitty onkin eri asia, kuin että ap:n pitäisi nyt yksinään miettiä treffitekemiset.

Itse jos parisuhteeseen vielä menisin, niin haluaisin tuossa asiassa juuri sitä tasapainoa. Eli otetaan toinen huomioon, muttei myöskään "ihan sama, päätä sä" -meininkiä.

On meinaan tyrmäävää, kun olet sitten joka kerta ehdottanut tekemiset, ja toinen ollut "ok, mennään vaan". Ja joskus myöhemmin nostaa esiin, että inhonnut jokaista ehdottamaasi juttua, mutta lähtenyt mieliksesi mukaan. Niin jatkossa haluan, että toinen kertoo mielipiteensä. Jos kumpikaan ei tykkää mistään mikä yhdistäisi, niin sitten ei ehkä sovita toisillemme. Ja säästetään aikaa ja vaivaa jos sellainen selviää nopeasti.

Vierailija
33/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kutsuu, mies myös suunnittelee ja maksaa. Piste. 

entäs jos miehen suunnitelmat ei kiinnostakka naista paskan vertaa.piste.

Vierailija
34/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi viettää aikaa kanssasi ja on kohtelias kun kysyy mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan. Mielestäni aika erikoinen suhtautuminen sinulta. Ei ne treffit ole pääasia, vaan se että saa viettää aikaa sinun kanssa ja tutustua.

Ei ole kohtelias vaan laiska ja nysvä. Jos miestä ei kiinnosta sen vertaa koko treffit joihin itse minut kutsui että  olisi miettynyt minne haluaisi minut viedä niin antaa olla. Tai no. Todennäköisesti on se yksi asia mikä kiinnostaa mutta ensin kai pitäisi jotain muutakin tehdä silmän lumeeksi. Ei tuo mies vaan viitsi edes miettiä mitä se voisi olla niin keksiköön se nainen sitten jotain.

Luiskaan!

Vierailija
35/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt vuosia miksi suomalaiset naiset sietävät tuollaista laiskuutta, pihiyttä ja aloitekyvyttömyyttä monilta miehiltä. Onko Suomessa ihan jäätävä pula miehistä että nuokin kelpaa vai mikä tässä mättää?

Mitään ei näitä sankareita kiinnostaisi tehdä toisen ihmisen viihtyvyyden eteen. Eikä varsinkaan haluta käyttää siihen treffeille menoon yhtään rahaa. Kutsutaan treffeille ja lopuksi lyödään naiselle lasku eteen: maksa omas. Ja naiset komppaavat innokkaasti että totta kai maksan omani, en elä miehen siivellä. Ihan kuin kutsutulle aterialle tai kahville meno olisi jotain lokkeilua. WTF? 

Naiset, kutsuja vähintään ehdottaa treffipaikkaa ja -aikaa ja kutsuja maksaa mahdolliset tarjoilut. Jos se kutsuja on se nainen itse niin sama pätee häneen, silloin nainen suunnittelee kohteen ja maksaa.  Siis tuollainen "oon nyt tässä,  mitäs tehdään" meininki on ihan uskomattoman moukkamaista. Ei sitä tarvitse sietää.

Vierailija
36/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten vaatimus on kyllä aika mahdotonta. Miehen pitäisi järjestää treffit tuntemattoman naisen mieleiseksi naisen haluamaan kohteeseen ja jos mies ei valitse oikeaa kohdetta nainen loukkaantuu eikä suostu toisille treffeille. Ja jos mies pyytää vinkkejä minne tämä tuntematon nainen haluaisi nainen loukkaantuu ja ei ole jatkoa tulossa.

Kysytään näin yleisesti monelta naiselta ilman paineita treffeistä että miten teiltä pitäisi saada tietää minne te haluatte treffeille ja mitä haluaisitte tehdä kun ei sitä teiltä saa suoraan kysyä ettekä te sitä halua edes kertoa ja loukkaannutte jos treffit ei kohdistu sinne minne te haluatte ja siellä ei tehdä sitä mitä te haluatte?

Vierailija
37/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kutsuu, mies myös suunnittelee ja maksaa. Piste. 

Kuinka sanoa olevansa maksullinen nainen ilman että suoraan sanoo olevansa maksullinen nainen....

Vierailija
38/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt vuosia miksi suomalaiset naiset sietävät tuollaista laiskuutta, pihiyttä ja aloitekyvyttömyyttä monilta miehiltä. Onko Suomessa ihan jäätävä pula miehistä että nuokin kelpaa vai mikä tässä mättää?

Mitään ei näitä sankareita kiinnostaisi tehdä toisen ihmisen viihtyvyyden eteen. Eikä varsinkaan haluta käyttää siihen treffeille menoon yhtään rahaa. Kutsutaan treffeille ja lopuksi lyödään naiselle lasku eteen: maksa omas. Ja naiset komppaavat innokkaasti että totta kai maksan omani, en elä miehen siivellä. Ihan kuin kutsutulle aterialle tai kahville meno olisi jotain lokkeilua. WTF? 

Naiset, kutsuja vähintään ehdottaa treffipaikkaa ja -aikaa ja kutsuja maksaa mahdolliset tarjoilut. Jos se kutsuja on se nainen itse niin sama pätee häneen, silloin nainen suunnittelee kohteen ja maksaa.  Siis tuollainen "oon nyt tässä,  mitäs tehdään" meininki on ihan uskomattoman moukkamaista. Ei sitä tarvitse

Haukut miehiä pihiksi kun ei maksa sinulle asioita vaikka et itsekään halua edes omia asioita maksaa vaan vaadit mieheltä niiden maksamista.

Onko todellisuudessa ne miehet pihejä ja oletko itseä äärimmäisen pihi tuon sairaalloisen itserakkauden ja omahyväisyyden lisäksi?

Vierailija
39/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alistava ja komenteleva sopii liskoaivolle parhaiten.

sehän tässä taas tuli todistettua.

muuta toki valehtelevat....

Vierailija
40/146 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut sanoa, minne haluat mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän