Mies pyysi treffeille, mutta kysyikin sitten minulta että minne menemme
Jotenkin tunnelma lässähti täysin. Mies ei ilmeisesti ole vaivautunut suunnittelemaan itse mitään...
Mitäs naiset mieltä, ylireagoinko kun tuli ikävä olo tuosta?
Kommentit (29)
Haluaisi viettää aikaa kanssasi ja on kohtelias kun kysyy mitä haluaisit tehdä hänen kanssaan. Mielestäni aika erikoinen suhtautuminen sinulta. Ei ne treffit ole pääasia, vaan se että saa viettää aikaa sinun kanssa ja tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennen treffikutsua tulisi olla keskusteltuna kiinnostuksen kohteet ja sen perusteella treffikutsun antaja voi suunnitella tekemistä?
Miksi ei suunnitella yhdessä? En ymmärrä tuota, että treffikutsujan pitää suunnitella se tekeminen.
😂😂 No periaatteessa ton voi seivaa sillä että kysyy vaikka mieltymyksiä että mitä se toinen haluaisi tehdä ja sanoa et "Mä olin ajatellut et voitais vaikka..." Mut tyylitöntä et ei olis miettinyt mitään. Tulisi vähän helppo nakki olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi aikamoinen turn off jos mies ei kysyisi mitä haluan treffeillä tehdä. Niin tai näin, aina väärinpäin..
Treffikutsun yhteydessä vai treffien yhteydessä? Iso ero. Eka jees, jälkimmäinen ei.
Ihan sama. Osaan itse sanoa mihin mielelläni menisin.
Jos otat tuollaisen miehen, joudut jatkossakin suunnittelemaan kaiken, tekemään päätökset ja toteuttamaan ne. Nämä miehet ovat lahnoja. Heidän onnekseen osa naisista pitää kalasta.
Sopii oikein hyvin. Tykkään suunnitella ja ainakin tehdään omasta mielestä mieluisia asioita. Eri
Treffeistä on vuosia aikaa, mutta aina ollaan yhdessä mietitty sopivaa tekemistä. En ole koskaan mennyt treffeille, ettei ole hajuakaan mitä toinen on suunnitellut.
Yksi treffikumppanini ei oikein keksinyt mitään enkä minäkään. Mentiin sitten hänen luokse ja kyllähän sen arvaa että siellä helpompi päästä ..maan. Ja tämä oli minulle ok, mitään törkeää ei tapauhtunut ja miehellä oli hyvä vartalo. Sanon vain että sinin tapauksessasi on luultavasti sama keissi. Yrittää kuinka helppo olet. Kannattaa etukäteen tietää omat rajansa. Eihän tuo miehestä, eikä naisestakaan, anna mitään kumppanimateriaaliviboja.
Kyllä miehen pitää suunnitella. Ensin joku veneretki saareen jossa grillataan makkaraa. Sitten sieltä kotiin saunomaan ja porealtaaseen. Mies tietenkin hieroo myös naista ja illalla valmistaa illallista naiselle. Sitten loppu ilta vietetään kynttilän valossa elokuvaa katsoen.
Jaa mulle sopii paremmin, että yhdessä päätetään, kun tavataan. Ei kannata etukäteen suunnitella vaan katsoo tavatessa millainen fiilis.