Ymmärsin juuri miksi meikkaaminen kannattaa!
Samat vaatteet, sama käytös ja samabnainen muutenkin.
Kevyesti meikatulle naiselle avataan ovet, hymyillään, palvelua saa kaupoissa, jne. En ole jaksanut meikata hetkeen, mutta tänä aamuna laitoin vähän ja ero oli selkeä.
Nainen joka ei meikkaa on alempaa kastia selvästi.
Miksi näin? Surullista.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hassua, jos kosmetiikkaosastolla ei palvella meikitöntä ihmistä, kun luulisi, että juuri sellaiselle ne meikit tulisivat tarpeeseen ja hänelle voisi suositella kaikenlaisia tuotteita?
Mua aina tuli juuri meikki ja hajuste myyjät häirittee kun kävin vaikka stokkalla vuosia sitten (2000 luvun alussa). En ymmärrä miksi enkä varsinkaan ymmärrä miksi aloittivat suihkuttamalla hajuste näytteen naamalle.
M50, partaäijä
Ne häiritsi kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ravintoloita, varsinkin niitä missä "palvellaan" kysymällä jatkuvasti onko kaikki hyvin, vastaan aina että "oli kunnes tulit häiritsemään".
Autokaupassa osaan tilata auton ilman lipevää myyjää.
Ikeassa kaikki on esillä enkä kaipaa huonoa suomea puhuvaa svenssonia siihen haitoiksi.
Voi kuule, ihan siellä mäkkärilläkin saa parempaa palvelua meikattuna, vaikka tilaisi sillä kosketusnäytöllä. Joku sen kuitenkin katsoo että siitä tiskiltä haet oikealla numerolla.
Siinä on eroa että kokeeko se työntekijä sinut miellyttäväksi vaiko sellaiseksi jonka kanssa ei halua olla tekemisissä. Valitettavasti meikillä on tuollaisissa asioissa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kyllä mulle hymyillään ja avataan ovia, enkä meikkaa ikinä 😃
Sinä oletkin kaunis, tavallisen pitää maalata naama peittoon ja leikkiä Halloweeniä joka päivä....rumaa taas ei pelasta mikään kun on ihan saman näköinen sen noitanaamarinkin kanssa!!!!!
Juu en vieläkään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ravintoloita, varsinkin niitä missä "palvellaan" kysymällä jatkuvasti onko kaikki hyvin, vastaan aina että "oli kunnes tulit häiritsemään".
Ikeassa kaikki on esillä enkä kaipaa huonoa suomea puhuvaa svenssonia siihen haitoiksi.
Voi kuule, ihan siellä mäkkärilläkin saa parempaa palvelua meikattuna, vaikka tilaisi sillä kosketusnäytöllä. Joku sen kuitenkin katsoo että siitä tiskiltä haet oikealla numerolla.
Siinä on eroa että kokeeko se työntekijä sinut miellyttäväksi vaiko sellaiseksi jonka kanssa ei halua olla tekemisissä. Valitettavasti meikillä on tuollaisissa asioissa merkitystä.
Eihä ne palvele ko tilaus on vaan tarjottimella odottamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaamisella on suuri merkitys siihen miten tulee kohdelluksi. Ikävää itsekin ylläpitää tuota toimintaa, mutta jos haluan jotain ostaa niin saan paljon parempaa palvelua meikattuna... Minulla on jopa tietynlainen meikki jonka laitan kun menen kauppoihin, se on todella erilainen verrattuna esim viikonloppuravintolameikkiin.
Okei, olen myyjä. En edes huomaa kellään meikkiä ja kellään ei. Paitsi meikki överit vetäneet pistää silmään. Ja silloinkaan se ei vaikuta palveluun. Ilkeät saa huonompaa palvelua eli keskinkertaista. Muut hyvää.
Mä olen myyjä, ja todellakin mieluummin palvelen huoliteltua ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaamisella on suuri merkitys siihen miten tulee kohdelluksi. Ikävää itsekin ylläpitää tuota toimintaa, mutta jos haluan jotain ostaa niin saan paljon parempaa palvelua meikattuna... Minulla on jopa tietynlainen meikki jonka laitan kun menen kauppoihin, se on todella erilainen verrattuna esim viikonloppuravintolameikkiin.
No outoa olisikin, jos päivämeikki olisi samanlainen kuin bilemeikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä hymy irtoaa helpommin kun on meikkiä naamassa, aivan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen myyjä. En edes huomaa kellään meikkiä ja kellään ei. Paitsi meikki överit vetäneet pistää silmään. Ja silloinkaan se ei vaikuta palveluun. Ilkeät saa huonompaa palvelua eli keskinkertaista. Muut hyvää.
Huoliteltu ja siisti voi olla vaikkei meikkaisikaan!! Jotkut tollot ei vain tajua- phyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoliteltu ja siisti voi olla vaikkei meikkaisikaan!! Jotkut tollot ei vain tajua- phyh!
Tietysti voi olla. Mutta on huolitelluMPI ja siistiMPI kun sitä meikkiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vattuako minä hymyllä teen ja toiseksi yleensä tiskillä ei ole ketään kun haen tilauksen.
Olen näkymätön riippumatta siitä mitä puen päälleni tai miten meikkaan.
Tai no, jos laittaisin jotain todella räikeää päälle, niin totta kai ihmiset tuijottaisi. Esim. Neonkeltainen erottuu mustanharmaasta massasta. Mutta ei se olisi mitään ystävällistä ja auttavaista huomiota vaan ihan vain tuijotusta ja "mitä tolla on päällä".
Tuntuu ihan utopialta että joitakuita muka lähestytään ja autetaan julkisella paikalla, ihan tuosta noin vaan, kun itse nuorempana ihan yritti tavata ihmisiä, laittautui nätiksi ja lähti kaupungille. Yksin meni ne illat ja menevät edelleen - erona on se että nykyään olen hyväksynyt tilanteen enkä yritä enää tavata ketään. Toki edelleen meikkaan ja pukeudun kivasti mutta muiden silmissä se ei muuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen on teinien ja vanhapiikojen hommaa.
Miehet tykkää meikittömästä ja kun vatsamakkaraa vähän pukkaa. Meikitön tavisnainen on monen miehen mukaan paras sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vattuako minä hymyllä teen ja toiseksi yleensä tiskillä ei ole ketään kun haen tilauksen.
Sinun varmaan sitten on hyvä mennä suomursuna. He, joille hymyllä on merkitystä joutuvat valitettavasti sitä meikkiä laittamaan. Olisi mukavaa jos sillä ei merkitystä olisi, mutta maailma nyt vain on tämänlainen että sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MMitähänihmettä selität? Joku katsoo kun käytät tilausautomaattia että oletko hyvännäköinen vai et? Ja se vaikuttaa jotenkin siihen hetkeen kun haet numerosi mukaisen tilauksen?
Ei, siellä ei todellakaan kukaan ehdi kytätä ja arvostella sun pärstää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun varmaan sitten on hyvä mennä suomursuna. He, joille hymyllä on merkitystä joutuvat valitettavasti sitä meikkiä laittamaan. Olisi mukavaa jos sillä ei merkitystä olisi, mutta maailma nyt vain on tämänlainen että sillä on.
Ei sillä ole merkitystä. Mietippä vähän että mikä se merkitys olis ja huomaat ettei sillä ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sä suttaat naamaas satojen ellei tuhansien eurojen edestä että se mäkkärin teini hymyilis kun haet ranskikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hymy? Mäkkärin kassalla? Ja miksi sä sitä tuijotat ja mitä väliä sillä on hymyileekö se kassa sulle, asiakkaalle numero 253, just sillä hetkellä kun haet sen Big Mac -ateriasi siitä?
Nyt pois niistä harhoista että sulla olisi mitään merkitystä tuossa tilanteessa. Olet vain sekunnin kestävä asiakastapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
MMitähänihmettä selität? Joku katsoo kun käytät tilausautomaattia että oletko hyvännäköinen vai et? Ja se vaikuttaa jotenkin siihen hetkeen kun haet numerosi mukaisen tilauksen?
Kyllä siellä todellakin katsotaan että kukaan spuge ei vie toisten tilausta. Niitä meikattuja kyylätään vähemmän, ja niille saatetaan jopa hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä todellakin katsotaan että kukaan spuge ei vie toisten tilausta. Niitä meikattuja kyylätään vähemmän, ja niille saatetaan jopa hymyillä.
Ei katsota. Eikä meikkaus vaikuta kyyläämiseen eikä hymyilyyn.
Sinä et ole tämän maailman päähenkilö, herätys.
En saa palvelua missään ja hyvä niin. Enkä oo ikinä meikannu enkä ajanu partaa tai nenä-/korvakarvoja.