56 vuotias nainen ja trikoot
Voiko aikuinen nainen käyttää julkisella paikalla trikoita ja t- paitaa? Onko noloa? 177cm ja 66kg.
Kommentit (21)
Takapuolen peittävä pusero paras ettei se littana, laskeutunut ahteri näy.
Jos tuon ikäisenä kysyt ja laitat painon ja pituuden, niin taitaa sopia sinun tasoiselle yksinkertaiselle hölmölle.
Ei paino ja pituus ole se kriteeri.
Voi kyllä jos on kauniit hoikat reidet tai nätti kyykkypylly mitä kehtaa näyttää
Rikoo on riskillä ruma vai miten se meni?
Ilmeisesti kuitenkin epäröit, koska kysyt muiden mielipidettä. Olen huomannut, että jos mietin onko sopivaa tehdä jotain vai ei, yleensä on ollut parempi valita se EI.
On noloa ja on rumaa, mutta voi käyttää. Se on tätä aikaa. Sinne vaan muiden lyllertäjien sekaan.
Trikoot sopivat mielestäni kotiin tai liikuntaharrastukseen. Ihan kaiken ikäisille.
En ole koskaan ymmärtänyt, miten ikä vaikuttaa vaateasioihin. Jokainen pitäköön mitä haluaa, mikään ei ole sopimatonta. Sama koskee hiustyylejä.
Ai nykyään tää on se raja? Mummoni päivitteli 80-luvulla naapurin leskirouvan kukkamekkoa. Että miten vanha ihminen kehtaakin. Yhtä noloa arvostelua kaikki tyynni. Pidä mitä itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ilkeästi sanottu. Hyvää lauantaita sullekin.
Itse olen 56 v ja menen jumppaan trikoissa. Laitan kyllä yleensä pyllyn peittävän takin, jos ei ole kovin kuuma. Matkaa on vain 5 min.
Vierailija kirjoitti:
Olen 76 v ja mulla ei ole littana laskeutunut takapuoli.
Muutama nuori mies vislailee perseelleni, mutta pettyvät naamaani, mutta persehän se tärkeämpi on.
T. Eestä kuin museo, takaa luin lyseo😂
Vierailija kirjoitti:
Kuvia pillusta 🤔
Lähinnä miehen ongelma, jos ei saa naista kostumaan.
Ei sitten mustia trikoita, koska muodot jää piiloon. Kiitos.
- all eyes on us -
Jos vaatteilla olisi ikäraja , se lukisi niissä.
En voi ymmärtää tätä voiko ja voiko..puet päällesi mistä tykkäät tai mihin on varaa.Se ei kuulu kenellekään vaikka mielipiteitä muilla riittää.
Rakasta sopivasti itseäsi.
Voit laittaa. Hittoako se muille kuuluu. Jokainen saa pukeutua lemppariasuihinsa koosta riippumatta .Antaa palaa vaan. Suomi on vapaa maa. 👍👍🤗🤗
Miehet haluaa myös kulkea trikoissa. Varsinkin hyvännäköiset.
No käytä omaa järkeäsi - jos näyttää mielestäsi hyvältä niin mikä ettei, jos vapaa-ajasta on kyse. Ei tietenkään töihin tai mihinkään muihin virallisempiin/juhlavimpiin juttuihin sopivaa.