Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4824)

Vierailija
3401/4824 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyysännyt muistisairasta miestäni. Vuoden sairastanut, mutta ei enää osaa puhelinta käyttää,ei kelloa tunne.  Minulla eläkeikään 2 vuotta. Että tollanen tulevaisuus.

Vierailija
3402/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen värkki alkoi kiihottuessaan haista niin voimakkaasti, että haju sormista ja munasta ei useista pesuista huolimatta lähtenyt moneen päivään pois. Eka paneskelu tapahtui vielä hänen isovanhempiensa luona ja oli mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun oltiin paneskeltu lähes koko yö ja kahvipöydässä tytön vaari ihmetteli, että mikä ihme täällä haisee.

Pappa ei muistiongelmaisena enää muistanut pimpin hajua!  Hyvä vähän virkistää. Mukavampaa kuin "Kultaisen iän kerhossa"  virsien veisaamien ja tuonpuoleisen ajatteleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen värkki alkoi kiihottuessaan haista niin voimakkaasti, että haju sormista ja munasta ei useista pesuista huolimatta lähtenyt moneen päivään pois. Eka paneskelu tapahtui vielä hänen isovanhempiensa luona ja oli mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun oltiin paneskeltu lähes koko yö ja kahvipöydässä tytön vaari ihmetteli, että mikä ihme täällä haisee.

Pappa ei muistiongelmaisena enää muistanut pimpin hajua!  Hyvä vähän virkistää. Mukavampaa kuin "Kultaisen iän kerhossa"  virsien veisaamien ja tuonpuoleisen ajatteleminen.

Jospa siellä tuonpuoleisessa saisi taas ja värkit toimisi kuin nuorena kollina.

Vierailija
3404/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin yksin, että itsemurha on taas tänään välähdellyt mielessä., ei ketään kenelle soittaa, pitääkö 112?

Vierailija
3405/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin yksin, että itsemurha on taas tänään välähdellyt mielessä., ei ketään kenelle soittaa, pitääkö 112?

Jos olet oikeasti hädissäsi soita 112 tai mene päivystykseen. Apua löytyy kyllä.

Tsemppiä sinulle

Mieli ry:stä saa keskusteluapua

Vierailija
3406/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piristy. Tsemiä & jaksuhaleja.

Vierailija
3407/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy haluaa että käytetään kortsua yhdynnässä mutta ei halunnut laittaa sitä kullini päälle.

Vierailija
3408/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typy haluaa että käytetään kortsua yhdynnässä mutta ei halunnut laittaa sitä kullini päälle.

Miksei? Mä laitan aina, samalla saan hieroa miestä lisää.  Outo typy.

Vierailija
3409/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Mä laitan aina, samalla saan hieroa miestä lisää.  Outo typy.

Sama.  Sen laittohan on osa esileikkiä. Eikö typy osannut eikä vaan kehdannut kertoa sulle?

Vierailija
3410/4824 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyysännyt muistisairasta miestäni. Vuoden sairastanut, mutta ei enää osaa puhelinta käyttää,ei kelloa tunne.  Minulla eläkeikään 2 vuotta. Että tollanen tulevaisuus.

Sama tilanne kohta minullakin. Miehellä muistisairauden oireita jo pitkään, eikä halua mennä lääkäriin. Laitteiden käyttö hukassa, aloitekyvyttömyys, unohtelut. Tarvitsee apua pienissäkin pulmissa ja kommunikaatio vaikeutunut. Itse olen eläkkeellä ja hoidan kaikki käytännön asiat. On tämä aika rankkaa yhdelle.

Vierailija
3411/4824 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta hyysäys ja nauttia elämästä. Mene tinderiin.

Vierailija
3412/4824 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu ikäihmisillekin. Pitää mielen ja kropan virkeenä. Tinderiin vaan.

Vierailija
3413/4824 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että sittenpä vasta alkaakin vaimon syyllistäminen, kun ei uskollisena huolehdi puolisostaan.  Voi olla niinkin, että puolisoiden välit ovat olleet jo huonot ennen miehen sairastumista.  Silti olisi vain uhrauduttava ja hoidettava toista.  Kovin tuomitsevia ja moralisoivia kommentteja aina riittää. 

Vierailija
3414/4824 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yksin, mutta en jaksa nyt välittää siitä, oli krapula ja otin pameja, nyt on ihanan pehmee olo.

Vierailija
3415/4824 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että sittenpä vasta alkaakin vaimon syyllistäminen, kun ei uskollisena huolehdi puolisostaan.  Voi olla niinkin, että puolisoiden välit ovat olleet jo huonot ennen miehen sairastumista.  Silti olisi vain uhrauduttava ja hoidettava toista.  Kovin tuomitsevia ja moralisoivia kommentteja aina riittää. 

Luin kerran lehtijutun naisesta, joka oli ottanut eron vaikeasti sairaasta miehestään. Pelkäsi itse tuhoutuvansa, kun ei jaksanut enään.

Elämä oli yhtä vaipanvaihtoa, syöttämistä, kylvettämistä, ja arjessa oltava kaikessa apuna. Henkisesti oli täysin yksin. Tätä olisi  tulevaisuus ollut  täynnä vuosikausiksi.

Eron jälkeen kävi miestä kyllä säännöllisesti katsomassa jossain hoitokodissa. Sai kuitenkin oman elämänsä takaisin. 

Kertoi, että osa läheisistä paheksui ja katkaisi välit. Toiset ymmärsi. 

Nykyään voi hoitopaikat olla tiukassa, mutta kotiin ehkä saa palveluita, jos yksin asuu.

Jokainen elää vain kerran. Minä en haluaisi itse olla sairastuessani taakkana muille, joten ymmärtäisin tuon ratkaisun.

Vierailija
3416/4824 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi tasan kahta eri ruokaa:

Makaronimössöä jota myös pääkallopadaksi kutsutaan tai kalapuikkoja ja juustopastaa pussista. Leipänä kelpasi pelkkä paahtoleipä.

Myös energiajuomaa joi ihan älyttömästi ja korvasi jopa aamukahvin sellaisella.

Oli seksihullu,koko ajan olisi pitänyt käydä pikaisilla jossain tai minun vetää häneltä käteen. Oikeasti, esim. Hesessä olisi halunnut ettå käydään nopeasti vessassa panolla ja autossa koetti vetää kättäni haaroihinsa.

Kaikki suhteet kuulemma kaatuneet siihen kun naiset ei halua.

Joo,kumma kun vessaseksi ilman esileikkiä ei nappaa..

Vierailija
3417/4824 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nuo seksijutut hevon paskaa, kohta se on tämäkin päivä mennyt, eikä tänänkään mitään eikä ketään.

Vierailija
3418/4824 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies söi tasan kahta eri ruokaa:

Makaronimössöä jota myös pääkallopadaksi kutsutaan tai kalapuikkoja ja juustopastaa pussista. Leipänä kelpasi pelkkä paahtoleipä.

Myös energiajuomaa joi ihan älyttömästi ja korvasi jopa aamukahvin sellaisella.

Oli seksihullu,koko ajan olisi pitänyt käydä pikaisilla jossain tai minun vetää häneltä käteen. Oikeasti, esim. Hesessä olisi halunnut ettå käydään nopeasti vessassa panolla ja autossa koetti vetää kättäni haaroihinsa.

Kaikki suhteet kuulemma kaatuneet siihen kun naiset ei halua.

Joo,kumma kun vessaseksi ilman esileikkiä ei nappaa..

On kyllä tosiaan mysteeri, että naiset eivät ihan hyvää hyvyyttään haluaa seksiä, jossa vaan mies saa orgasmin minuutissa :D Selkeesti naisissa vika, ovat niin seksirajoitteisia lol.

Vierailija
3419/4824 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeron 3416 kertomus pisti epäilemään, että ollaan deittailtu samaa miestä!

Ekoilla treffeillä oli muuten normaali, mutta osoitti yhtäkkiä kauppahallin yleisövessaa ja kertoi nussineensa siellä exän kanssa ja miten semmoiset holistinaiset on parhaita kun kun niillä ei ole estoja.

Miksi tapasin tälläisen "aarteen" uudestaan? Hyvä kysymys. Mies ei ollut edes mitenkään komea. Karmea totuus  kai on,  että minulla oli tylsää ja siksi suostuin kun kutsui luokseen syömään. Oli tehnyt juurikin sitä pääkallo-pataa ja ruokajuomana oli sekamehua, itse tosin mies joi Monsteria (energiajuoma). 

Ruuan jälkeen oli tarkoitus sekstailla mutta mies laukesi käteeni. Ei pyydellyt anteeksi eikä tarjoutunut hoitelemaan minua vaan makoili siinä onnellisena. Alkoi nyppiä niin että häivyin.

Myöhemmin törmäsimme sattumalta Kelan edessä ja perään tuli viestiä että jos olen vielä lähistöllä, voisimme tehdä treffit kirjaston vessaan.  Jestas mikä hurmuri! Taitaa olla parempi että  pysyy niissä "villeissä holistinaisissa"

Vierailija
3420/4824 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yksinäistä, kun paneskellaan. Tosin en halua kuvitella noiden trollien paneskelevan ketään. Todella teinin asteelle jäänyttä "meininkiä" täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi