Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi

Vierailija
12.09.2025 |

Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla . 

No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin.  Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on. 

Tää oli jotenkin tosi outoa😑

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tätä tullut koettua, mutta lähinnä ulkomailla. Joskus joku myyjä nyrpisteli ja hidasteli jonkunpikku ostoksen käsittelyssä. Iskettiin sitten 500 euron seteli tiskiin ja perään ns. 'tonnin seteli' -ilme, niin johan alkoi tulla vipinää. Oltiin ilmeisesti liian köyhän näköisiä heistä....no, siinähän raapivat vaihtorahoja kasaan.

Vierailija
42/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntemuksesi on oikea. Sinua ei haluta sinne asiakkaaksi. Asioi jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene enää minnekään ruokakauppaan lopetan syömisen. Jos kerran tälläsen takia mun pitää kauppaa vaihtaa

Tee niin. Sulla on siihen oikeus.

Vierailija
44/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Handelsbankenkaan halunnut mua asiakkaaksi vaan kylmästä passitti S-pankin asiakkaaksi. Ei siinä muuten mitään mutta kun Handelsin konttoriin oli matkaa 4 km ja nyt S-pankin konttoriin on matkaa 8 km. Melko iso ero jos on kävellen liikkeellä...

Eikö sinulla onnettomalla hoidu pankkiasiat nettipankissa? Avuton olet.

Vierailija
45/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi joko antaa palautetta kaupalle, se onnistuu yleensä netissä nimettömänä tai sitten lakata kokonaan puhumasta niille. Ei kannata edes tervehtiä. 

Outoa jos myyjä on tosiaan tullut hyllyjen välissä puhumaan tuollaisia, vaikka et edes aloittanut keskustelua. Olikohan se siellä vapaa-ajallaan ja kuvitteli silloin voivansa puhua mitä sattuu? Huomasitko oliko se työasussa? Joka tapauksessa huonoa käytöstä myyjältä. 

Silloin kun kuulokemikrofonit oli uusi juttu kaupoissa, annoin kerran kaupalle palautetta koska myyjät juorusi ympäri kauppaa keskenään asiakkaista kuulokemikrofonien kautta. Se ei ollut mukavaa vaikka en tiennyt kenestä asiakkaasta ne puhuivat. Siihen loppui juoruilut siinä kaupassa. 

Hän oli ihan vuorossa , kävin äsken siinä samaisessa kaupassa , sanoin tästä tilanteesta yhdelle myyjälle ja lupasi antaa palautetta tälle kyseiselle työntekijälle. Asia sillä selvä siis.

Vierailija
46/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta

Mulla on taas päinvastainen kokemus, myyjät ovat ihania mutta kauppiaspariskunta on persiistä. Näin ainakin Tampereen Härmälän K-kaupassa.

No mikäs niissä?

Ihan mukavia ovat minulle olleet.

Kauppiasrouva laittaa itse väärän hintalapun hyllyyn mutta ei sitten suosty myymään hintalapun mukaisella hinnalla "koska liian iso erotus" vaikka kaiketi pitäisi. Vein euron arpoja lisäarvontaan mutta sanoi että ei ehdi koska niitä oli paljon. Oli sitten kaiketi näppäillyt muutaman mutta en tiennyt koska ei antanut kuittia. Jätin Veikkaukselle valituksen ja seuraavalla kerrallä tää rouva huusi mulle niin että koko kauppa raikas ja mää herkkänä ihmisenä aloin itkemään. Sen jälkeen en ole ko kaupassa asioinut. Ja joissain nettikeskusteluissa ko rouvaa on tituleerattu jopa m ielisairaaksi. Mää en niin tehnyt, kerroin vaan faktat.

Vierailija
47/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Handelsbankenkaan halunnut mua asiakkaaksi vaan kylmästä passitti S-pankin asiakkaaksi. Ei siinä muuten mitään mutta kun Handelsin konttoriin oli matkaa 4 km ja nyt S-pankin konttoriin on matkaa 8 km. Melko iso ero jos on kävellen liikkeellä...

Ei sellaista ole kuin nettipankki. Ensin täytyy olla jonkun pankin asiakassuhde, ennen kuin voi alkaa hoitaa pankkiasioita netissä.

Vierailija
48/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta

Niinniin että asiakaspalvelijoiden pitää vaan  sietää kaikkea tai tulee johtajalta haukut!!

Annoin tästä vain palautetta , sanoin että näin tämän itse koin. Mitä tässä kenenkään myyjän piti sietää🤔

Vierailija
49/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijalla vaikuttaa olevan asenneongelma tai joku adhd-ominaisuus.

Vierailija
50/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on skitson merkki kun käy ostamassa monta kertaa päivässä/illassa aina yhden tuotteen kerralla.

Sanoinko monta kertaa illassa , tai monta kertaa päivässä . Päivittäin käyn yleensä  .  Enkä mä nyt yhtä tuotetta käy hakemassa. Ja onko siinä joku raja kuinka monta kertaa käy

Ethän sinä terve ole. Sairas olet. Mene töihin.

Vierailija
51/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi perseestä. Mä nyt voisin mennä muuallekin mutta koska mulle ei ole suoraan sanottu että vaihda kauppaa niin käyn tuossa.

Siis Säähän käyt juuri siinä kaupassa missä tahdot! Ihme ettei raha kelpaa nykyaikana?

Vierailija
52/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se myyjä on väärässä työssä

Myönnän olevani hyvin puhelias mutta tuntui hieman oudolta tämä tilanne koska en mä mennyt hänelle nyt puhumaan yhtään mtn. 

Ehkä ei myyjä välitä mutta muut asiakkaat ovat saattaneet valittaa sinusta. Minua ainakin häiritsee puheliaat asiakkaat ruuhka-aikaan pitkissä kassajonossa. Keksivät tikusta asiaa jatkaakseen kontaktia kassan kanssa, lottoa, palautusta, hidastelevat maksun kanssa ym sata keinoa käyttävät

Minähän kysyin että onko sitten tullut jotain palautetta / valituksia🤔 

Vierailija
53/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne työntekijät jouda sinua ap viihdyttämään tämän tästä. Ei ne työntekijät sun ystäviä ole.

Joo mä saatan puhua niille mutta menen sinne ostoksien takia en siks  että menisin häiriköimään. 

En minä puhu jollekin niille oikein koskaan. Kassalla sanon kassalle hei. Lähtiessä sanon moi. Se riittää.

Vierailija
54/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt lähtis mitenkään diagnooseja tiputtelemaan mutta ehkä hän ei vain viihdy siellä. On kesätyöntekijä.

Vierailija
55/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sulla on päässäsi vikaa.

Vierailija
56/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on skitson merkki kun käy ostamassa monta kertaa päivässä/illassa aina yhden tuotteen kerralla.

Sanoinko monta kertaa illassa , tai monta kertaa päivässä . Päivittäin käyn yleensä  .  Enkä mä nyt yhtä tuotetta käy hakemassa. Ja onko siinä joku raja kuinka monta kertaa käy

Ethän sinä terve ole. Sairas olet. Mene töihin.

Ai kun käyn kerran päivässä kaupassa olen sairas? . Selvä

Vierailija
57/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää nykyaika on että pitää alkaa leikkimään lääkäriä joka puolella 

Vierailija
58/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole kuin nettipankki. Ensin täytyy olla jonkun pankin asiakassuhde, ennen kuin voi alkaa hoitaa pankkiasioita netissä.

No missä hoitolaitoksessa sinä asut, ja kuka hoitaa sun pankkiasiat?

Vierailija
59/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää nykyaika on että pitää alkaa leikkimään lääkäriä joka puolella 

Vain otettu lääkkeesi auttaa sinua.

Vierailija
60/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden myyjän aivopieru, ei ole koko myymälän mielipide.

Niinkuin toisista asiakkaista pidetään. Myös toisista myyjistä.

En pitkään aikaan ole nähnyt asiakasta, joka heittää vitsiä ruotsiksi. Mutta aina olen nähnyt myymälän vakiohenkilökunnan tervehtivät ja hyvästelevän. Kun olen pakannut ostokset ja kävelen pois. Vaikken heidän kanssa kaikkia niitä juttuja jaa. Mitä muut vaki asiakkaat jakavat. Silti, pelkkä hei. Kävellessä pois on iso asia. Johon itse vastaan heippa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän