Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi

Vierailija
12.09.2025 |

Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla . 

No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin.  Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on. 

Tää oli jotenkin tosi outoa😑

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä turpasi kiinni! 

No antakoon porttikiellon mulle sitten. 

Vierailija
22/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se myyjä on väärässä työssä

Myönnän olevani hyvin puhelias mutta tuntui hieman oudolta tämä tilanne koska en mä mennyt hänelle nyt puhumaan yhtään mtn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, ap, miten yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi höpöttäessäsi myyjille kuin ystävänkipeä lapsi? 

Vierailija
24/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, ap, miten yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi höpöttäessäsi myyjille kuin ystävänkipeä lapsi? 

Tarkkaileeko joku mua jossain😄. Onko sillä jotain merkitystä? Elämä on ohi jo. Mä olen mikä oon. Pitäiskö mun naamioitua kun meen ruokakauppaan? Ehkä olen todella tyhmä ja yksinkertainen. Se on varmaan sitten täysin oikea kuva. En mä ole tekemässä siellä mtn vaikutusta keneenkään. 

Vierailija
25/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn jatkossa muualla. Tai en sano kellekään enää mtn. 

Vierailija
26/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta

Höpönhäntäjöpön.

huo tuollainen myyjän jutustelu on ihan vaan sitä smalltalkkis jota ulkomaalaiset tykkäisi täälläkin harrastaa enemmän.

Ehkä myyjä on saanut oppinsa ulkomailta.

Vierailija
27/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta

Höpönhäntäjöpön.

huo tuollainen myyjän jutustelu on ihan vaan sitä smalltalkkis jota ulkomaalaiset tykkäisi täälläkin harrastaa enemmän.

Ehkä myyjä on saanut oppinsa ulkomailta.

No tullaanko siellä kysymään taasko oot täällä .. en mä nyt ottanut tuota keskustelua minään kivana smalltalkkia

Vierailija
28/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää minnekään ruokakauppaan lopetan syömisen. Jos kerran tälläsen takia mun pitää kauppaa vaihtaa

Vierailija
29/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan käytös täysin asiatonta ainakin kertojan kantilta katsoen. Itse it-tuen puhelinpalvelussa olleena voin kertoa, että joskus melkein jokaiselta meni hermot asiakkaisiin, jotka soittelivat joka päivä. Sapiskaahan siitä sitten tuli, mutta joskus ei vain kyennyt, kun tuli se 50. puhelu. Ap sanoo kuitenkin ostavansa aina jotain eikä muuten vain hengaile kaupassa, niin kyllähän myyjien pitäisi osata käyttäytyä ystävällisesti

Vierailija
30/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelijan käytös täysin asiatonta ainakin kertojan kantilta katsoen. Itse it-tuen puhelinpalvelussa olleena voin kertoa, että joskus melkein jokaiselta meni hermot asiakkaisiin, jotka soittelivat joka päivä. Sapiskaahan siitä sitten tuli, mutta joskus ei vain kyennyt, kun tuli se 50. puhelu. Ap sanoo kuitenkin ostavansa aina jotain eikä muuten vain hengaile kaupassa, niin kyllähän myyjien pitäisi osata käyttäytyä ystävällisesti

Olen pulina asiakas kyllä mutta en nyt ymmärrä tätä että kun oon vaan siinä hyllyn luona katselemassa tuotteita niin tullaan näin sanomaan. Miksi hän sanoi yhtään mtn.. joo mä ymmärrän että siinä tilanteessa sanotaan että nyt pitää jatkaa hommia , tai jos on muuta häiriötä. Ja kun kysyinkin että onko tullut palautetta koska eniten ite ärsyynnyn siitä että vain kyräillään eikä sanota sitten mtn jos jtn olis.

Vierailija
31/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Handelsbankenkaan halunnut mua asiakkaaksi vaan kylmästä passitti S-pankin asiakkaaksi. Ei siinä muuten mitään mutta kun Handelsin konttoriin oli matkaa 4 km ja nyt S-pankin konttoriin on matkaa 8 km. Melko iso ero jos on kävellen liikkeellä...

Vierailija
32/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että jos on tilanne missä asiakas tulee hölisemään niin siinä sanoo että joo jatkaisin tässä hommia jos toinen ei osaa lukea tilannetta . Tai tulee muuten vain häiritsemään niin siinä antaa sen palautteen. 

Vierailija
33/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas päinvastainen kokemus, myyjät ovat ihania mutta kauppiaspariskunta on persiistä. Näin ainakin Tampereen Härmälän K-kaupassa.

Vierailija
34/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Handelsbankenkaan halunnut mua asiakkaaksi vaan kylmästä passitti S-pankin asiakkaaksi. Ei siinä muuten mitään mutta kun Handelsin konttoriin oli matkaa 4 km ja nyt S-pankin konttoriin on matkaa 8 km. Melko iso ero jos on kävellen liikkeellä...

Tosi perseestä. Mä nyt voisin mennä muuallekin mutta koska mulle ei ole suoraan sanottu että vaihda kauppaa niin käyn tuossa.

Vierailija
35/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin vuoden ajan kun yhdessä kaupassa oli aina outo ilmapiiri ja myyjät tuijotti oudosti.

Sitten paikallinen kylähullu käveli kerran kadulla vastaan ja tajusin myöhemmin ihmisten sekoittavan minut häneen, vaikka hän on minua selvästi pitempi ja kymmenen vuotta nuorempi. Ja päästää koko ajan erikoisia ääniä. Hiukset ja kasvonpiirteet on vähän saman tyyliset. 

Vierailija
36/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten menin Unikulmaan tarkoituksena ostaa patja. Sisään tultuani vanhempi naishenkilö totesi minulle "Täällä ei myydä edullisia tuotteita", no hän arvioi ulkonäön perusteella, että rahaa ei ole.

Vierailija
37/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas päinvastainen kokemus, myyjät ovat ihania mutta kauppiaspariskunta on persiistä. Näin ainakin Tampereen Härmälän K-kaupassa.

No mikäs niissä?

Ihan mukavia ovat minulle olleet.

Vierailija
38/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinniin että asiakaspalvelijoiden pitää vaan  sietää kaikkea tai tulee johtajalta haukut!!

Vierailija
39/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi joko antaa palautetta kaupalle, se onnistuu yleensä netissä nimettömänä tai sitten lakata kokonaan puhumasta niille. Ei kannata edes tervehtiä. 

Outoa jos myyjä on tosiaan tullut hyllyjen välissä puhumaan tuollaisia, vaikka et edes aloittanut keskustelua. Olikohan se siellä vapaa-ajallaan ja kuvitteli silloin voivansa puhua mitä sattuu? Huomasitko oliko se työasussa? Joka tapauksessa huonoa käytöstä myyjältä. 

Silloin kun kuulokemikrofonit oli uusi juttu kaupoissa, annoin kerran kaupalle palautetta koska myyjät juorusi ympäri kauppaa keskenään asiakkaista kuulokemikrofonien kautta. Se ei ollut mukavaa vaikka en tiennyt kenestä asiakkaasta ne puhuivat. Siihen loppui juoruilut siinä kaupassa. 

Vierailija
40/94 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se myyjä on väärässä työssä

Myönnän olevani hyvin puhelias mutta tuntui hieman oudolta tämä tilanne koska en mä mennyt hänelle nyt puhumaan yhtään mtn. 

Ehkä ei myyjä välitä mutta muut asiakkaat ovat saattaneet valittaa sinusta. Minua ainakin häiritsee puheliaat asiakkaat ruuhka-aikaan pitkissä kassajonossa. Keksivät tikusta asiaa jatkaakseen kontaktia kassan kanssa, lottoa, palautusta, hidastelevat maksun kanssa ym sata keinoa käyttävät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän