Luetelkaamme 1990-luvun juttuja. Muita kuin muotia ja musiikkia tai muuta viihdettä
- Benji-hypyt
- TriAngles sipsit
- Viininpunaiset passit. Muistan kun lehtien yleisönosastot kävivät kuumina kun sinisistä passeista luovuttiin.
Kommentit (48)
Tallinnan reissut. :D Nehän alkoivat sattuneista syistä laajemmin vasta ysärillä.
Vaatteista haluaisin puhua sen verran, että aika rumia olivat yhteen väliin. Maanläheissävyinen kansitakki, purkkarit ja levikset joiden sivusaumaan ommeltu kukkakangas leventämään lahjetta. Ja iso kolho laukku jossa kukallista gobeliinikangasta etupinta. Näitä muodottomia kansitakkeja vakosamettikauluksilla mainosti Simo Vaatehuoneelta Hei vain ysiysi.
Vierailija kirjoitti:
Linda-siideri! 🤩
Ja Woodpecker
Linda-siideri oli pahaa, mutta niin ysäriä
Vaihto-oppilaaksi lähteminen.
Opeteltiin käyttämään kännyköitä ja nettiä.
Teksti-tv oli kuuma menomesta.
Jätti-kirppikset
Vuokramökkeily
Pizza Hut
Carrols
Puhelinkortit
Vierailija kirjoitti:
Twist-narut.
Jojot.
Twistit on vahempi keksintö kuin ysäri. Kyllä minä ainakin ala-asteella hyppäsin twistiä kasarilla. Jojotkin vanha juttu, mutta tulivat ysärillä uudestaan muotiin.
Vierailija kirjoitti:
LAMA
Niin. Unohdin mainita ettei myöskään mitään "oli lama ja mulla vaan yks leego ja sekin patterin takana".
Ap
Haisevat pyyhekumit.
Pehmeä penaali vs. kova penaali
Sellainen kynä, josta sai pyörittämällä esille erivärisiä kuulakärkikyniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twist-narut.
Jojot.
Twistit on vahempi keksintö kuin ysäri. Kyllä minä ainakin ala-asteella hyppäsin twistiä kasarilla. Jojotkin vanha juttu, mutta tulivat ysärillä uudestaan muotiin.
Ja minä 60-luvulla kansakoulussa.
Työllisyyskurssit, missä tehtiin opintomatkoja ulkomaille. Matkapäviltä sai korvauksen lisäksi myös puolikkaan ulkomaanpäivärahan.
Koe-eläinpuisto, Heinähässäkkä ja Härdelli siinä muutama Radiomafian klassikko ohjelmista. Näitä tuli aina kuunneltua ja nauhoitettua kasetille.
Vierailija kirjoitti:
Koe-eläinpuisto, Heinähässäkkä ja Härdelli siinä muutama Radiomafian klassikko ohjelmista. Näitä tuli aina kuunneltua ja nauhoitettua kasetille.
Nuo viihdettä minkä ketjussa kielsin. Tarkkuutta, kiitos.
Ap
Kavereiden tai luokan kesken kiertävät vihkot, joihin jokainen vastaili kysymyksiin. Mitä ne olikaan? Slämäreitä?
Sitten oli myös näitä ihan kaupasta ostettuja kaverikirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vihatut levyt ja ANSSI!
Essot.