Lemmikkien liike ZOOPLUS
Täysin epäluotettava lemmikkien ruuan toimittaja. Olen ollut vuosia asiakkaana ja nyt sainkin paketissa ovelle puolet tilatuista kissanruuista! Kehtas vielä väittää toimittavansa aina kaiken tilatun!
Kissalta ruoka loppu ja toisten lemmikit jonottaa ruokaa vaan ZOOPLUS nauttii tilanteesta ja kerää NAZITYYLIIN RAHAA ASIAKKAIKTA TOIMITTAMISEN SIJAAN. HELVETIN LUKIHÄIRIÖISET NAZIPASKAT!
Kommentit (28)
Ap, kannattaa varmaan olla yhteydessä sinne! Äläkä täällä valita, jos yhden kerran mennyt jotain pieleen.Tarkista ensin tilauksesi kuitenkin!
Meillä toiminut täydellisesti aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kotimainen Peten Koiratarvike mitään?
Hinnat Peten Koiratarvikkeessa on korkeammat minun havaintojeni mukaan.
Murren murkina parempi koiranruuissa ja loistava valikoima raakaruokaa
Toimittaako Murren murkina pakasteruokaa kotiin saakka?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä liike. Posti jemmasi monen kymmenen kilon rehulähetyksen, jossa piti olla kotiintoimitus ja ovelle jättö sovittu, mutta se palautui heille. Sieltä tuli hyvitys heti tilille. Tekivät sen kysymättä. Loistava, luotettava palvelu!
Saman suuntainen kokemus, silloin kun oli kuljetus vielä oostin varassa. Soitin postiin kun 28kg paketti "kadonnut", ei voi mitään sanoivat postista. Soitin Zooplus ja ei mennyt kovinkaan kauaa, kun tuli ilmoitus lähetyksen olevan tulossa.
Eli sen verran suuri yritys, ettei joku posti niille venkoile.
Aina hyvin pakatut tuotteet ja usein toimitus hyvinkin nopea. Harmi ettei nykyiselle lemmikille sopivaa ravintoa listoilla, tilaisin muuten sieltä.
Mulla kerran puuttunut ja sain hyvityksen. Laatikon painon tarkistivat ja se kuulemma puolsi reklamointiani.
Olen ollut 12 vuotta asiakas ja vielä max 8 vuotta olen. Samoja tuotteita siellä on kun Peten tarvikkeessa mutta vähän halvempia.
Meillä on kolme kissaa. Peten koiratarvike kuuluu nykyään Mustiin ja Mirriin. Sama omistaja.
Tölkeissä on aina kyljet rutussa, siksi en tilaa sieltä enää tölkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tölkeissä on aina kyljet rutussa, siksi en tilaa sieltä enää tölkkejä.
Meille tilatuissa tölkeissä ei ole olleet kyljet rutussa.
varmaan tulee eri paketteina että loput vielä matkalla
Aina on tullut kaikki ja nopeasti, ostan isoja eriä