Lemmikkien liike ZOOPLUS
Täysin epäluotettava lemmikkien ruuan toimittaja. Olen ollut vuosia asiakkaana ja nyt sainkin paketissa ovelle puolet tilatuista kissanruuista! Kehtas vielä väittää toimittavansa aina kaiken tilatun!
Kissalta ruoka loppu ja toisten lemmikit jonottaa ruokaa vaan ZOOPLUS nauttii tilanteesta ja kerää NAZITYYLIIN RAHAA ASIAKKAIKTA TOIMITTAMISEN SIJAAN. HELVETIN LUKIHÄIRIÖISET NAZIPASKAT!
Kommentit (28)
Olen ollut tyytyväinen Zooplussan toimituksiin. Kaikki tilatut on tulleet tasan tarkkaan aina. Laatikko on vahva ja aina tullut ehjänä perille saakka toisin on amazonin lähetyslaatikot, jotka on ohutta pahvia ja tavaroita hävinnyt matkalla.
Olisko kotimainen Peten Koiratarvike mitään?
Vierailija kirjoitti:
Hinnat Peten Koiratarvikkeessa on korkeammat minun havaintojeni mukaan.
Meille on ainakin tullut aina hyvin.
Meille tilaus tuli niinkin nopeasti, että torstaina tein tilauksen, niin tiistai aamulla paketti tuotiin jo perille matkahuollon toimituksena kotiovelle.
Aloittajalle kysymys: Mikä kuljetusyritys toimitti paketin sinulle? Postin toimituksiin ei voi luottaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle kysymys: Mikä kuljetusyritys toimitti paketin sinulle? Postin toimituksiin ei voi luottaa ollenkaan.
Matkahuolto alkoi heitellä paketit portin yli pihalle. Posti tuo sentään nätisti portaille. Mieluiten toki otan vaihtoehdon C.
Olet ollut vuosia asiakas ja nyt tuli yks kämmi? Juu ihan paska firma😅.
Mulla aina toiminut tosi hyvin, nopeat oikeat toimitukset.
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri valikoima. Eikä se kiinapaska mitään kotimaista ole. Ihan sama mistä ostat.
Peteä kyllä suosittelen muilla perustein. Siellä on hyvät ruuat ja palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkahuolto alkoi heitellä paketit portin yli pihalle. Posti tuo sentään nätisti portaille. Mieluiten toki otan vaihtoehdon C.
Meillä on portti koiran takia. Sitä ei pidä avata postinkuljettaja eikä kukaan muukaan. Olen kirjoittanut zooplussaan tilaustietoihin, että soitto minulle, kun paketin tuoja on portilla, niin menen vastaan hakemaan. Viimeksi matkahuollon kuljettaja soitti jo 5 min ennen kun oli perillä. Valmiina olin vastaanottamassa pakettia.
Zooplus on hyvä ja luotettava firma, mutta Petellä on viime aikoina ollut parhaat tarjoukset, joten sieltä on tullut tilailtua.
Olen tilannut Zooplussasta jo vuosia ja aina ollut tyytyväinen.
Minä olen tilannut vuosikaudet ja aina on tullut mitä pitääkin. Jos sieltä puuttuu jotain ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se vaihtoehto C on? Kerro, mikä on paras toimitus sinun mielestäsi?
Matkahuollon pakettitoimituksen voi ohjata myös pakettiautomaattiin, jos kotiin toimitus ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zooplussalla ei ole kuin matkahuolto valittavana. Voi tilata automaattiin tai kotiin, mutta ainoastaan matkahuollon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnat Peten Koiratarvikkeessa on korkeammat minun havaintojeni mukaan.
Murren murkina parempi koiranruuissa ja loistava valikoima raakaruokaa
Hyvä liike. Posti jemmasi monen kymmenen kilon rehulähetyksen, jossa piti olla kotiintoimitus ja ovelle jättö sovittu, mutta se palautui heille. Sieltä tuli hyvitys heti tilille. Tekivät sen kysymättä. Loistava, luotettava palvelu!