kaveri istui baarissa klo 12 aamupäivällä perjantaina. Nipotanko turhasta, mutta mulla nousi vähän niskakarvat pystyyn
Joku sisälläni sanoo, ettei tuo ole normaalia ja saa pohtimaan mikä on kulutuksen määrä. Olen pitänyt häntä normaalia elämää elävänä ihmisenä.
Kommentit (87)
Mä tunnen myös ihmisiä, jotka vapaapäivänsä viettävät baarissa. Eräskin istui koko viikon mittaisen lomansa joka päivä samassa baarissa. Mun mielestä tuo on huolestuttavaa, jos ei vapaallaan keksi mitään muuta. Tuo on ihan ok harvakseltaan, mutta joka viikko tai joka toinenkin viikko on liian usein.
Vaikka moni täällä haukkuu ketjun aloittajaa nipoksi, niin silti nämä haukkujat eivät sietäisi omalta kumppaniltaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen myös ihmisiä, jotka vapaapäivänsä viettävät baarissa. Eräskin istui koko viikon mittaisen lomansa joka päivä samassa baarissa. Mun mielestä tuo on huolestuttavaa, jos ei vapaallaan keksi mitään muuta. Tuo on ihan ok harvakseltaan, mutta joka viikko tai joka toinenkin viikko on liian usein.
Vaikka moni täällä haukkuu ketjun aloittajaa nipoksi, niin silti nämä haukkujat eivät sietäisi omalta kumppaniltaan tuollaista.
Jo ystävät on baarissa niin mikäs siinä. Voihan siellä juoda kahviakin.
Vierailija kirjoitti:
Monikin yksityisyrittäjä ja pienessä yrityksessä oleva juo työaikana. Jotkut harvoin, osa taas usein. Ei ole vankilatuomioita tai sakkoja tullut eikä muitakaan rangaistuksia.
Mutta tulee jos jää kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Kumppani on eri asia kun kaveri. Kumppanilta, sitä odottaa lojaalisuutta ja totuutta siihen missä mennään. Mikäli näkisin kumppanini istuva päivällä ravintolan terassilla, ja hän olisi lähtiessään puhunut jostain muusta menosta, niin kyllähän siitä on tärkeää keskustella. Mitä on meneillä, miksi valehtelit jne. Mikäli hän olisi työhaastattelussa eikä saanut tullut valituksi. Hän siis istui ja pui pettymystään, mikäli estettä muun kiireen takia ollut, niin toki olisin liittynyt hänen seuraansa. En kuitenkaan pidä siitä, että kaikki pettymykset kumotaan tuopin ääressä. Tukea tarvittaessa tilanteen mukaan. 🍻
Jos on työtön tai eläkkeellä, niin mikäs siinä. Omia rahojaan juo.
Päiväkaljat, ihan normaali juttu.
Ellei nyt joka päivä istu ja konttaa kotiin auringon laskiessa.