Onko 171-172cm mies lyhyt?
Rehellisesti mitä mieltä tuosta pituudesta miehessä?
Kommentit (40)
Lyhyt ja mitätön. Sopii hyvin peitehenkilöksi, koska piiloutuu väkijoukkoon helposti.
Ei manletteja suomeen ei manletteja minnekkään!
Mut olen atleettinen hopeakattu. Harrastaan kickboxinkia
ap
on. mitä sitten. yks tykkää yhdestä,toinen toisesta.
Olennaista on se onko mies itse sinut itsensä kanssa.
Näin tänään älyttömän hyvännäköisen miehen Citymarketissa. Hän oli varmaan lähempänä 150 cm, mutta kiinnitti huomion lempeällä olemuksellaan. Monesta muusta huokuu henkinen pienuus.
Tärkeintä on muistaa, että lyhyitä miehiä saa syrjiä lyhyyden takia. Lyhyys ei kuulu kiellettyjen syrjintäperusteiden joukkoon.
Ei. 171-172cm pituinen olento on juuri tuon pituinen.
Verrokin puuttuessa ei voi vastata kysymykseen onko jonkin mittainen ihminen lyhyt vai pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on muistaa, että lyhyitä miehiä saa syrjiä lyhyyden takia. Lyhyys ei kuulu kiellettyjen syrjintäperusteiden joukkoon.
Tämä. Kuinka moni nykyään uskaltaisi julkisesti sanoa etsivänsä ainoastaan mustaa tai valkoihoista kumppania, vaikka todennäköisesti sillä on valtava merkitys. Sen sijaan useampikin saattaa mainita että miehen pitää olla pitkä. Molemmat ominaisuudet syntyperäisiä.
On keskivertoa lyhyempi, mutta ei minusta tuon pituinen ole mitenkään superlyhyt. Aviomieheni on tuon 171cm, enkä ole koskaan ajatellut hänen olevan erityisen lyhyt ihminen.
Kelpaa mulle ihan hyvin. Harmi vaan, että nä en kelpaa heillekään.
T. 175 cm nainen
Joo, ihan tappi, hukkapätkä./sarkasmi
Lyhyt on.