Onko parrakasta miestä kiva pussailla?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En. Ovat bakteeripesiä.🤮
Ei sitten ole jos sitä hoitaa ja pesee.
On! Parran pitää olla kunnollinen, ei mikään lyhyt tikkuparta. Omalle miehelle harvoin annan lupaa ajaa partaa pois, kesäisin kyllä. Onneksi kasvattaa sen sitten aina takaisin ja muotoilen sen itselleni mieluisaksi.
Miehellä kuuluu mielestäni olla parta, piste.
On, kun parta on silkinsileä ja hyvin hoidettu. Suomalaismiehet ei osaa hoitaa partojaan eikä ihoaan vaan hilseilevät ja niillä on ihottumaa ja parta kuiva ja karhea.
Joten kannattaa valita mies, joka osaa hoitaa partansa ja näyttää hyvältä siinä. Ei mitään Rölliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun kunnolla partainen mies suutelee ympäri vartaloa, kutittaa, kihelmöi ja kiihoittaa ja ah, kun se painautuu jalkoväliin ja aloitta nuolemaan, sekoan
Sepon märät päivä fantasiat taas, kirjoititko yhellä kädellä koska toinen oli munassa kiinni?
Näin tuli tehtyä.
Seppo (PS)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisilla voi olla parta, johtuu hormonihäiriöistä. Sänki.
Ja ennenkö ei ollut hormonihäiriöitä?
Ottakaa mies joka näyttää, kuulostaa, tuntuu ja tuoksuu hyvältä, eikä mitään paskahousu-alperttia, joka näyttää hirveältä, kuulostaa juntilta, haisee pahalta ja satuttaa.
Mies voi huolehtia ulkönäöstään ja terveydestään siinä kuin nainenkin, ja kannattaakin satsata mieheen joka tämän tajuaa ja osaa. Se todennäköisesti myös käyttää kondomia ja osaa rakastella, koska on älykäs ja oppivainen ja ymmärtää oman parhaansa.
Tykkään että miehelläni on kunnon parta ja on muutenkin karvainen.. 🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
En. Ovat bakteeripesiä.🤮
Miten ne on bakteeripesiä. Tottakai parta pestään suihkussa niinkuin hiuksetkin. Mieheni on tosi siisti ja hoitaa ja leikkaa itse hyvin
Vierailija kirjoitti:
On! Parran pitää olla kunnollinen, ei mikään lyhyt tikkuparta. Omalle miehelle harvoin annan lupaa ajaa partaa pois, kesäisin kyllä. Onneksi kasvattaa sen sitten aina takaisin ja muotoilen sen itselleni mieluisaksi.
Tarvitseeko mies parran ajamiseen luvan? Pakotatko hänet myös kauppoihin mukaan työntämään ostoskärryjä ja odottelemaan sovituskopin viereen makutuomaroimaan valintojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko mies parran ajamiseen luvan? Pakotatko hänet myös kauppoihin mukaan työntämään ostoskärryjä ja odottelemaan sovituskopin viereen makutuomaroimaan valintojasi?
Kyllä hän kysyy luvan ennen kuin ajaa partansa pois. Minä en suostu sitä tekemään, mutta muotoilen kyllä pidemmän parran aina.
Minä kysyn mieheltä luvan, jos haluan leikkauttaa eri hiusmallin. Nyt tosin olen jo pari vuotta mennyt samalla mallilla, josta mies(kin) tykkää eniten.
Sepon märät päivä fantasiat taas, kirjoititko yhellä kädellä koska toinen oli munassa kiinni?