Kuka muistaa -ketju!! Tänne kaikki ilmiöt&ihmiset joita et usko kenenkään enää muistavan :)
Minä aloitan; Kittilän elämäntapa-intiaanit! :D
Kommentit (1194)
joka aiheutti valtavan kohun kertoessaan omista tripeistään? Muistaako kukaan??
tapauksen, mutten nimeä.... Oisko ollut vappu t?
Vierailija:
joka aiheutti valtavan kohun kertoessaan omista tripeistään? Muistaako kukaan??
itsetyydytys-laulu.
Muistan kuulleeni sen autoradiossa kun vietiin mummoa kotiin. Mikä kiusaantunut hiljaisuus.... =)
ton mari rantasilan itssetyydytys-laulun ;)
Ottaa hameenkin pois, pikkuhousutkin pois, ja liikuttaa sormeaan, auringosaaaa...
Voi kauhistus sentään, tuota olisi kyllä pitänyt saada.
Muistatteko kysymys-vastaus-pelikortit? Kysyttiin vaikka että " Pelkäätkö pimeää" ja sitten vastattiin arpomalla vaikka että " Vain silloin kuin meillä on hernekeittopäivä" . Toisissa korteissa oli siniset taustat ja toisissa punaiset.
T. " välistä vuoteen alla"
Meillä on kyseisistä korteista jäänyt ihan päivittäiseen käyttöön yksi lause. Jos ei millään haluaisi tai kehtaisi tehdä jotain, niin selitykseksi tarjotaan, että " sellaiseen minä olen liian lihava ". :D
jotka repäistiin sivusta. Viilsivät sormeen usein haavoja ja poksautti limsan pullosta ulos.
Tulee vielä mieleen:
- autoina oli Wartburg tai kuussatanen Fiat
- tossumopo
- meille ostettiin v. -73 väritelevisio ja voi sitä ihmetyksen määrää, kun tuli värilähetyksiä
Onko jo mainittu ne 90-luvun alun raitapuserot, joissa luki edessä isolla BALL? Oli ihan must-juttu, tietty Levi´s 501:n kanssa...
Onko jo mainittu ne 90-luvun alun raitapuserot, joissa luki edessä isolla BALL?
mä seurustelin joskus 90-luvun alussa miehen kanssa jolla taisi olla aina tuommoinen paita, se yksi ja sama.
pojilla mikki ja tytöillä minni college puserot
bill crosby show
mikki ja pluto namiaskit
liskosarja V
Sieltä löytyi monta julkkista joita en meinannut itsekään muistaa!
- Laulaja Mami
- mister-julkkis Villemarkus Elorinne
- manageri Hannele Laurila
tätä ketjua hiljaisina hetkinä töissä, ja on ollut hauska huomata, että tuolloin kolme vuotta sitten (kun tää ketju on aloitettu), yököteltiin monelle asialle, ja nyt ne on muodissa tai muuten vaan pinnalla :D (kamala lausehirviö, sorry...)
Esim. haaremihousut.
oli KOLMEN TUPSUN villapipot ja mahd.etunimikin siinä pipon etuosassa...heh
tuli pikkumukien kanssa luokkaan ja hampaat purskutettiin jollain aineella. Näin ainakin helsingissä, en tiedä tehdäänkö näin enää kouluissa.
Sitten meille tuli Merten Salaisuudet lehti, niitä kerättiin sinisiin kansioihin. Ovat edelleen tallessa vanhempieni luona kirjahyllyssä.
Ihana ketju, kaikkee kivaa tulee milellen...
ja häntä aina matkittiin leikeissäkin! Maalattiin vesiväreillä jotain kissoja tms ja kerrottiin satua. =)