Kuinka kauan kesti tulla raskaaksi?
Montako kuukautta yrititte? Minkäikäisiä olitte? Käytittekö ovulaatiotikkuja tai jotain muuta apuna?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla erityisesti +30v pariskuntien kokemuksia. Yritystä on takana vasta 2 kuukautta, mutta se on ollut kohtalaisen aktiivista (n. 6 hedelmällisenä päivänä aamuin illoin), joten kiinnostaisi kauanko on kestänyt muilla. Hienoinen pettymys on tullut tähän mennessä joka kerran jälkeen, vaikka tiedän, että yritystä on ollut vasta vähän aikaa.
Miksi vahtaat niitä päiviä, joiden oletat olevan hedelmällisiä. Jos kerta teillä sujuu tuo paneminen noin yleisesti ottaen, niin miksi ette vain pane säännöllisesti ja jossain vaiheessa se lapsi ilmestyy. Ovulaation ajankohta voi vaihdella paljonkin kuukausittain. Jos seksiä on parikin kertaa viikossa, niin ei tarvitse vahdata yhtään mitään päiviä ja stressiä on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla erityisesti +30v pariskuntien kokemuksia. Yritystä on takana vasta 2 kuukautta, mutta se on ollut kohtalaisen aktiivista (n. 6 hedelmällisenä päivänä aamuin illoin), joten kiinnostaisi kauanko on kestänyt muilla. Hienoinen pettymys on tullut tähän mennessä joka kerran jälkeen, vaikka tiedän, että yritystä on ollut vasta vähän aikaa.
Miksi vahtaat niitä päiviä, joiden oletat olevan hedelmällisiä. Jos kerta teillä sujuu tuo paneminen noin yleisesti ottaen, niin miksi ette vain pane säännöllisesti ja jossain vaiheessa se lapsi ilmestyy. Ovulaation ajankohta voi vaihdella paljonkin kuukausittain. Jos seksiä on parikin kertaa viikossa, niin ei tarvitse vahdata yhtään mitään päiviä ja stressiä on vähemmän.
Koska toivon, että raskaus alkaisi pian. Olemme kumpikin jo päälle 30-vuotiaita, joten raskautuminen kestänee jo muutenkin pidempään kuin 20-vuotiailla. Pari kertaa on todella vähän, silloin on iso riski ettei osu ollenkaan hedelmällisiin päiviin ja raskautuminen kestää pitkään. Minulle olisi myös paljon helpompaa, jos lapsen syntymä ajoittuisi kesäkauteen.
Raskautuminen on jonkin verran todennäköisempää, jos ovulaatiota seuraa, joten miksi en seuraisi? Testeissä näkyy selkeästi hormonitason nousu ja tällöin ajoitus osuu todennäköisemmin oikein.
Yhdestä vahinkolaakista, kun kortsu hajos.
Aloittaja on joku orja pakkosynnyttää tyyppi. Ei kukaan mittareilla tule raskaaksi vaan naimalla. Luultavasti ukollasi on lapsia monien muidenkin kanssa. Pakottaako joku. Saatko jonkun ylimääräisen rahan kun synnytä vai eikö sinulla ole ammattia mistä saisit rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on joku orja pakkosynnyttää tyyppi. Ei kukaan mittareilla tule raskaaksi vaan naimalla. Luultavasti ukollasi on lapsia monien muidenkin kanssa. Pakottaako joku. Saatko jonkun ylimääräisen rahan kun synnytä vai eikö sinulla ole ammattia mistä saisit rahaa.
Kyllä ihmisillä on täällä todella paha olla.
Ei, kukaan ei pakota hankkimaan lasta, mutta yksi lapsi on meidän yhteinen toive.
Otat jonkun sukulaisen lapsen hoitoon pariksi kuukaudeksi . Katsotaan sitten. Saat harjoitusta. Eikö yhdet LESTADIOLAISET kertonut että poika tulee kun on saappaat jalassa , kumisaappaat.
Olin parikymppinen, heti ensi kerrasta, vuoden välein kolme suunnittelematonta
Oltiin molemmat 34v ja naimisissa. Aiemmin ehkäisynä oli kortsut ja niitä ennen olin käyttänyt e-pillereitä teiniajoista alkaen (pl. sinkkuaika).
Päätettiin jättää ehkäisy pois kun tuntui että nyt voisi lapsi tulla jos on tullakseen. Mä kuitenkin ostin ovistikkuja ja käytin niitä koska mua kiinnosti nähdä fyysisesti niistä tikuista että nyt on ovulaatio, se oli kiinnostavaa.
Tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi kun ehkäisy jätettiin pois ja seksiä oli ovulaatiopäivänä ja pari päivää sitä ennen ja jälkeen.
Olin kyllä iän puolesta ajatellut että menee varmasti muutama kuukausi nyt vähintään ja varmaan alan turhautua ja seota odottelusta, mutta isoksi yllätykseksi meillä tärppi kävi heti ja nyt on pieni vauva sylissä syömässä ja tuhisemassa <3
Esikoinen sai alkunsa 4 kk:n kuluttua pillereiden poisjättämisestä. Kuopusta jouduttiin työstämään 4 v 4 kk (toki oli 3 keskenmenoa ennen kun lopulta tärppäsi onnistuneesti). Ikää oli silloin yli 40. Esikoisen kohdalla en käyttänyt ovistikkuja, mutta kuopuksen kohdalla käytin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 1 yhdyntä oli ikäkeskiarvo 38 pariskunnalta eli reippaasti yli 30.
Se ikä ei laske hedelmällisyyttäsi vaan se että olette tuusanneet pimsaasi sillä roskaspermalla todennäköisesti jo vuosia.
Sperma on naisen kehossa alien, jota naisen keho ei halua. Siksi yyyylllätyshyökkääääys! toimii paremmin kuin tuollainen vuodesta toiseen jatkuva säälittävä hinkutus.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin molemmat 34v ja naimisissa. Aiemmin ehkäisynä oli kortsut ja niitä ennen olin käyttänyt e-pillereitä teiniajoista alkaen (pl. sinkkuaika).
Päätettiin jättää ehkäisy pois kun tuntui että nyt voisi lapsi tulla jos on tullakseen. Mä kuitenkin ostin ovistikkuja ja käytin niitä koska mua kiinnosti nähdä fyysisesti niistä tikuista että nyt on ovulaatio, se oli kiinnostavaa.
Tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi kun ehkäisy jätettiin pois ja seksiä oli ovulaatiopäivänä ja pari päivää sitä ennen ja jälkeen.
Olin kyllä iän puolesta ajatellut että menee varmasti muutama kuukausi nyt vähintään ja varmaan alan turhautua ja seota odottelusta, mutta isoksi yllätykseksi meillä tärppi kävi heti ja nyt on pieni vauva sylissä syömässä ja tuhisemassa <3
Ovulaation havaitse siitä, millaista valkovuotoa tulee pikkuhousuihin. Sitä limaa tulee vain pari päivää kuukaudessa. Ei kannattaisi uhrautua lääketieteelle noin, olette pian pimsoinenne skalpellin alla kun heidän kanssaan leikitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska toivon, että raskaus alkaisi pian. Olemme kumpikin jo pääll
Jos haluat oikeasti parantaa mahdollisuuksianne niin älkää panko muutoin kun sillon oviksen aikaan. Suurin syy miksi hedelmällisyydessä on nykyään niin paljon ongelmia on se, että paneminen on harrastus, eikä lisääntymiseen tähtäävä parittelu. Luonnossa ei ole tällaista. Miehen EIKÄ naisen keho ole valmistettu tällaiseen parittelun "harrastamiseen".
Laaki ja vainaa. Ainut ongelma oli, ettei huvittanut harrastaa seksiä. Siitä olis voinut ehkä päätellä, etten halunnut lapsia.
N
Vierailija kirjoitti:
19 vuotiaana aloitettiin yrittämään esikoista. Kesti 3v tulla raskaaksi tikutin ovulaatiota ja tutkimusten mukaan kummassakaan ei mitään vikaa (mies vuoden vanhempi).
Toista yritettiin 1,5v, olin 24v raskaaksi tullessa
Kolmatta yritettiin 3kk, olin 26v raskaaksi tullessa
Neljättä yritettiin 9kk, oli. 29v raskaaksi tullessa
Viidettä yritetty 4v ajan. Olen 35v nyt.
Naurettavaa touhua.
"Kuukautta". Millainen parkittu vehje? Olisiko minuutti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska toivon, että raskaus alkaisi pian. Olemme kumpikin jo pääll
Olet väärässä. Siittiöt elävät emättimessä jopa viikon. Kuitenkin useita päiviä. Jos nautit seksistä aidosta eikä sitä raskautumisen painetta mieti niin paljon, niin on suurempi todennäköisyys että kostuu ja saa orgasmin. Mikä edesauttaa siittiöiden liikkumista ja perille pääsyä.
No onhan. Meillä on nautoja ja hedelmättömyys on iso ongelma eläimilläkin tai hedelmällisyyden heikentyminen. 1/10 - 1/20 yksilöllä on hedelmällisyysongelmia.