Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen kiusaajani ala-asteelta on opiskellut lastentarhanopettajaksi!

Vierailija
10.04.2007 |

On ollut nyt työssään ja päässyt peräti päiväkodin johtajaksi.

Kiusasi minua oikein jallittamalla, työnsi nokkospuskaan, repi ulkona kiipeilytelineeltä että putosin ym. kivaa . Opettajat katsoivat kiusaamisenläpi sormien koska tyttö oli paremmasta perheestä ja vanhemmat opettajien ystäviä, pieni kun oli lapsuusaikani paikkakunta.

Muistan kun ekaluokan syksyllä tää kiusaaja työnsi mut nokkospuskaan ja sitten kirveli käsiä koko loppupäivän ja itkin hiljaa tunnilla. " Ihana" openi sätti mua häiriköinnistä, pientä ekaluokkalaista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitteko valmiit antamaan saman elinikäistuomion omalle lapsellenne, jos hän kiusaisi alakoulussa toista lasta? Jokainen on ansainnut uuden mahdollisuuden. Ehkä ap:n kiusaaja on kasvanut vastuuntuntoiseksi aikuiseksi, joka entisenä kiusaajana tunnistaa kiusaamisen ajoissa ja osaa puuttua siihen.

Vierailija
2/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hopparissa. Saanut siis ylennyksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse myös arka ja hiljainen-siksi varmaan ärsytin monia. Olin myös tosi köyhästä kodista, raha ei riittänyt aina välttämättömimpäänkään ja kuljin ikivanhoissa epäsopivissa vaatteissa. Minulla oli kuitenkin ystäviä luokkatovereissani joka on säilyneet näihin päiviin saakka.

ap

Vierailija
4/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kiusaajatkin muuttuvat aikuistuessaan.

Vierailija
5/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelimme samaan aikaan samassa kaupungissa ja kiusaajani ei ollut mua tuntevinaankaan, ei tervehtinyt vaikka oltiin samalta kylältä. Olemus sellainen ylpeän nokkava. Olen nämä vuodet ajatellut kauhulla kaikkia lapsiparkoja hänen alaisuudessaan.

Kyllä tämä ilkeys on siäsyntyinen jänellä. Kiusaajan sisarukset aivan eri maata ! Ystävällisiä ja toiset huomioon ottavia.

ap

Vierailija
6/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vähän köyhempien tai yh-perheiden lapset ovat silmätikkuja, joista suurennuslasin kanssa etsitään vikoja.

Vierailija
7/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne pentele vieköön tehtiin lasten kirppariosasto samaan kauppaan, mutta ennemmin kuolen, kuin annan sille matamille rahojani!

Vanhat haavat paranevat hyvin hitaasti, jos milloinkaan.

Vierailija
8/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan ne kiusaamishetket kuin eilisen päivän..

ap

Vierailija
9/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika älytön ajatus, että jos kolmevuotias on jonkinlainen, niin hän on sitä koko ikänsä, eikä kasvua tapahtuisi

Vierailija
10/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomasi oli, että koulukiusaajat pääsee paska duuniin?

Vierailija
11/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koulukaverillasi vielä lapsia?

Vierailija
12/12 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselle kiusaamisesta. Huomaavat nopeammin, jos jotkut lapset ovat huonommassa asemassa kuin toiset.