Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein? ov

Vierailija
10.04.2007 |

Lapsi joka kolmas viikko isänsä luona. Isä maksaa 135 ¿ elatusmaksuja kuussa. Ei osallistu muuten mitenkään kuluihin.

(ei kuulemma tarvitse)

Pelkästään tarhamaksu on jo 200 ¿ + muut kulut kuussa.

Laitan aina laukut mukaan jotka täynnnä vaatteita. Jos siellä puolella jotain ostetaan, ne eivät vhingossakaan liiku toisinpäin.

Alkaa pikkuhiljaa sapettamaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huollan lapsen 100%, ei koskaan tapaa isäänsä koska isä ei halua. Ukko maksaa 120e/kk, eikä mitään muuta.

Vierailija
2/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla on sekin tilanne, että ei saa kuin elarit, lapsi ei edes tapaa isää. Sullahan on nyt niinkin että joka kolmas viikko isä maksaa lapsen kaikki kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä maksan kaiken ja minun pitää varautua kaikkeen. Edes varahanskoja ex ei saa ostettua, kun ei hänen kuulu. Eli sen viikon kun lapsi on ex:llä minä huolehdin heille kaiken valmiiksi.

Tiedän, että monella on asiat huonommin ja sen takia halusin kuulla muiden mielipiteitä, että ärsyynnynkö nyt aivan turhasta.

Miten muilla joilla lapsi käy myös isän luona.

-ap

Vierailija
4/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut minäkin yksinhuoltajana sellaisessa tilanteessa,jossa isä ei osallistunut lapsen kuluihin ollenkaan. Koko aikana ei ole maksanut elareita,vaikka lapselle on viimeaikoina kustantanut muita juttuja: esim laskettelua ja polkupyörää,ostanut turvaliivin ratsastukseen.

Kannattaa olla välittämättä koko asiasta,ei ihmiset maksa,jos eivät maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi