Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko emätinvoiteella oikeasti noin suuret markkinat että massiiviset mainoskampanjat maksavat itsensä takaisin+

Vierailija
12.09.2025 |

Itsekin olen viiskymppinen nainen enkä toistaiseksi ole mitään voiteita kaipaillut. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mutta muut....

Vierailija
2/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuon ikäisenä kaipaillut, menopaussi oli vasta 56v. iässä. Enkä nytkään ole tarvinnut voiteita, laitan maitohappobakteerikapselin vain yhdynnän jälkeen kahtena päivänä (gynekologin neuvo).

Mainonta perustuu siihen, että Suomi vanhenee ja vain me vanhemmat katsomme lineaarista telkkaria. Tai niin ainakin mainostaja olettaa. Koko Eurooppa on harmaapäistynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että olet nainen. Tulet tänne lesoilemaan etten "minä mitään tarvitse". Luuletko että noita tuotteita tehdään vaan hyllyille pölyjä keräämään? Parin vuoden päästä tilanne voi ollakin ihan toinen sinun kohdallasi, eikä siinä enää pelkät voiteet riitä.

Vierailija
4/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suksi ei luista niin voiteet kehiin..

Vierailija
5/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa mainoksille altistuminen: lakatkaa massamedian kuluttaminen. Nauttikaa elämästä.

Vierailija
6/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää yritän hei syödä tässä samalla :(

Vierailija
7/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että olet nainen. Tulet tänne lesoilemaan etten "minä mitään tarvitse". Luuletko että noita tuotteita tehdään vaan hyllyille pölyjä keräämään? Parin vuoden päästä tilanne voi ollakin ihan toinen sinun kohdallasi, eikä siinä enää pelkät voiteet riitä.

Höh, kirjoitin toistaiseksi. Lähinnä siis ihmettelen että onko sen käyttö yhtä yleistä (nykyään?) kuin hammastahnan tms. Mite edelliset sukupolvet pärjäsi ilman? 

Vierailija
8/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää yritän hei syödä tässä samalla :(

Emätintä vai? 

Vierailija
9/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, kirjoitin toistaiseksi. Lähinnä siis ihmettelen että onko sen käyttö yhtä yleistä (nykyään?) kuin hammastahnan tms. Mite edelliset sukupolvet pärjäsi ilman? 

Olen eri, mutta ennen käytettiin perusrasvaa.

Vierailija
10/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut kosteutusta pimppaan. Menopaussi on ollut jo.

55v.

Vierailija
11/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ennen käytettiin perusrasvaa.

Niin ja tietysti hormonikorvaushoitoa. Mutta nykyisin sitä suositetaan käytettäväksi vain max viitisen vuotta haittojen takia. Ja on markkinoilla paikallisestrogeenia, jota on joissakin voiteissa. Ja monet myös eivät voi käyttää hormonipitoisia, joten on heillekin erilaisia vaihtoehtoja.

Tunnut ajattelevan, että se on turhaa mutta jos olet nainen, tulet huomaamaan vielä, että tarvitset niitä iäkkäämpänä jossain vaiheessa. Ei välttämättä alle kuusikymppisenä vielä. Sinun ikäiselläsihän pitäisi vielä olla kuukautiset, menopaussi on keskimäärin 51v.

Vierailija
12/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä lukee forte niin menestyt on taattu

Vierailija
13/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain huomauttaa, että monet nuoremmatkin naiset tarvitsevat noita voiteita! On erilaisia sairauksia ja vaivoja, leikkauksia jouduttu tekemään, jne. 

Vierailija
14/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kolmekymppisenä ja käytin jo kaksikymppisenä kosteuttavaa emätinvoidetta, koska minulla on kuivat limakalvot ihan geneettisesti. En pitänyt sitä mitenkään erikoisena. Estrogeeniä sisältäviähän ei juuri saa enää ilman reseptiä.

Vierailija
15/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on yli 4 miljardia emätintä, luulisi markkinoita olevan.

Vierailija
16/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että sitä ihannoidaan jos ei tarvitse mitään rasvoja tai hormonikorvaushoitoja vaikka vaihdevuodet jyllää. Omasta mielestäni siinä ei ole mitään ihannoitavaa ja itse en todellakaan halua vain "pärjätä" vaihdevuosista johtuvien oireiden kanssa. Minä en halua kärsiä koko hommasta yhtään sen enemää kuin on pakko ja siksi käytän hormonihoitoja kaikin tavoin hyväkseni. Itseasiassa aloitin hoidot jo ennen kuin vaihdevuodet kunnolla alkoivatkaan ja tyytyäinen olen. Ei ole mitään masennusta tai muutenkaan ketuta, ei kuumia aaltoja tai nivelkipuja ja sänkypuuhat sujuu loistavasti. Lisäksi ihokin pysyy kuosissa ja nuoremman näköisenä. Ja puntti kulkee.

Ja todistettu on myöskin että hoidot ehdkäisevät sydän- ja verisuonitauteja ym. Joskuhan tehtiin jokin tutkimus missä rintäsyöpäriskiä nostavaksi hormonihoito luokiteltiin mutta myöhemmin sekin on todettu melkolailla pätemättömäksi eri syistä johtuen. Mutta sillä valitettavasti saatiin naiset pelkäämään hormonihoitoja. Nykyään lääkärit ovat onneksi jo enemmän jyvällä tästä asista ja suosittelevat näitä. Itse koen nämä pelkästään hyödyllisiksi ja aika monen ikäiseni pitäisi ehkä myöskin näitä käyttää takakiereydestä päätellen. Itse skippaan tällä lailla todella vähällä vaivalla ikävät vaihdevuodet kokonaan.

Vierailija
17/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias, ja käyttänyt kausittain jo pidemmän aikaa. Aina lasten imetysten aikana ihan gynen suosituksesta. 

Vierailija
18/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niitä hiekkapivvuja on joka puolella yhtä tiheässä kuin verkossa on silmiä. Joten kyllä mainonnalla on tilauksensa. 

Vierailija
19/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli synnytyksen jälkeen rutikuivat limakalvot alapäässä jonkin aikaa - tuolloin olisi oikeasti ollut tarve voiteelle. Oli ikävän tuntuista. 

Vierailija
20/21 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sukuvika on jos suksi ei luista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä