Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kuntopyörä, joka mahdollisimman edullinen?

Vierailija
12.09.2025 |

Minulle riittäisi ihan peruspyörä, jossa näkyy poljettu matka, saa vastuksen muutettua, eli periaatteessa joku vanhempi mummokuntopyöräkin kelpaisi, mutta ei kuitenkaan sellaista älyttömästi tilaa vievää ja tolkun painavaa. Onko jollain vinkata hyvää edullista kuntopyörää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravanpyörä

Vierailija
2/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: käytettyjä voi saada aivan naurettavan halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biltemasta ostin 130 eurolla.

Vierailija
4/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri eilen annoin ilmaiseksi sellaisen, ihan hyvä peruspyörä, mutta ei ole ollut käyttöä. Ei ollut kallis alunperinkään, tarjouksesta saanee vielä halvemmalla. Oli tällainen: fitnord cyclo 200.

Vierailija
5/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: käytettyjä voi saada aivan naurettavan halvalla.

100km säteellä oliyksi pyörä myynnissä, 199e hintapyyntö ja oli jo useamman vuoden vanha. Katsoin, että uusien hinnat alkavat noin 120e paikkeilta. Mutta mikä niistä paras, sitä en osaa sanoa. Ap

Vierailija
6/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on gymstick merkkinen pyörä. Maksoi 250 euroa. Hyvä pyörä on ja poljettu matka näkyy ja vauhti ja kierrosluku. Olen polkenut sillä jotain 9000 km ja hyvin toimii. Poljen enemmän talven aikana sillä koska kesällä poljen ulkoma muuten. Kannattaa ostaa sellainen jossa on vastustaso 16-20 vähintään. Ostin joskus sellaisen jossa oli 8 vastus tasoa ja se oli tosi raskas, vein sen takas. Mut 250 eurolla saa kyllä hyvän, netistä katsot, siellä on paljon erilaisia  ja niissä on samat ominaisuudet lähes kaikissa.

Vierailija
7/7 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.treenikauppa.fi/gymstick-ic-3-0-kuntopyora.html

Ostaisin tuollaisen jos nyt pitäisi ostaa. Peruspyörä joka sopii kotona polkemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan